Toon posts:

NEC1300 of LiteOn LDW411S tips graag

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ben van plan om een NEC1300 of Liteon LDW411s brander te kopen.

Zou graag jullie tips en ervaringen willen horen zodat ik weet wat de beste keuze is.

Bij voorbaat dank

Groeten
Jochen

Verwijderd

Ikzelf heb gister mijn brander besteld, maar die staat niet in jouw lijstje. Ik ben namelijk gegaan voor de Pioneer dvr-a06/106. Heb lang tussen deze drie branders getwijfeld, maar ik hoor dat de lite-on nog belachelijk veel problemen heeft en de NEC werkt ook pas na gehackte firmware met veel media.

De pioneer heeft best veel goede reviews gehad, en kan met heeeel veel media overweg, althans dat zeggen ze :).

Het kan natuurlijk zijn dat je express de Pioneer niet heb opgenoemd, maar het is een goede brander, en wilde de keuze voor je nog moeilijker maken ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum hoe je een brander moet uitkiezen :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Aanvulling: ik zie zojuist dat je hier nieuw bent (Welkom op GoT :) ) en door dit topic heb ik het idee dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal hebt doorgenomen .. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende heb je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en dan zullen we alleen maar meer plezier aan elkaar beleven :)

Dit topic is gesloten.