MadEgg: nee, dat gaat niet. Daar krijg ik de melding dat Internet Explorer 5.5 niet meer te downloaden is.
Noork: Toch wel hoor. Het gaat om bank-software die enkel correct samenwerkt met IE 5.5 of hoger. (vooral op gebied van aanvraag van certificaten en dergelijke)
Tricky.NLD: Die webinstall stopt na een paar seconden al met downloaden. IE6.0 werkt spijtig genoeg niet meer onder Windows 95
FJK: Op die sites ben ik inderdaad al een keer gaan kijken en heb er natuurlijk de juiste versie teruggevonden. Het enige probleem is dat deze in het Engels zijn. Ikzelf gebruik die liever niet vermits het OS Nederlandstalig is, heeft bij mij al ooit conflicten opgeleverd. Ook de persoon van wie die pc is heeft liever een Nederlandstalige versie. Omwillen van deze redenen heb ik dus ook een oproep geplaatst voor de Nederlandstalige versie, in de hoop die alsnog ergens te vinden.
edit:
Hardduration, sorry voor m'n berichten in jou topic maar omdat we zo goed als met hetzelfde probleem zitten leek het me nutteloos om hiervoor een aparte topic te openen
[
Voor 11% gewijzigd door
Blacksnak op 05-11-2003 11:27
]