Toon posts:

Kiezen tussen twee Creative speakersets

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb wat informatie opgezocht over deze twee setjes. Ik gebruik het alleen voor games. Dingen als films en muziek luister ik op een andere set. Het setjes wat ik nu zoek moet gewoon redelijk geluid geven tijdens gamen.

Ik heb een een Creative Audigy 2 kaart bij.

Echt veel reviews zijn er niet van die kaarten, en ik zou niet precies weten waar het verschil in te vinden is. Wat ik wil, is speakers waarbij ik goed geluid heb tijdens gamen, en een surround gevoel krijg, zodat ik, als ik bijvoorbeeld Unreal Tournament 2003, Unreal 2 speel, goed hoor wanneer iemand voor of achter mij zit.

Het enige wat ik zie, is dat er in die tweede set extra vermogen naar de center speaker gaat, is in de eerste set de center speaker niet echt een center speaker?? Beiden geven toch echt surround geluid?

Ik weet dat er nog betere setten zijn, maar het moet betaalbaar zijn en ook niet een Mozeshoog Wattgehalte hebben. Gaarne advies. En ik heb goed gezocht, maar kom er niet uit, weinig goeie reviews te vinden.

Creative Inspire T5400 5.1, 4x8W+1x20W+1x22W RMS

Creative Inspire P580 5.1, 5x6W+1x17W RMS

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ik zou zelf voor de T5400 gaan...
Gewoon een iets heftigere set, ook het nieuwste model, en met net iets meer power.
Nou zegt dan niet alles, maar bij Creative mag je er vanuit gaan dat je met speakers met meer power, gewoon een iets nettere klank hebt, ook bij laag volume.