Toon posts:

PROBLEMEN MET MIJN PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien kan iemand me helpen??8-)
Ik heb een: oude pc ge-upgrade naar een
DURON 650+ MSI K7t pro2. 64 MB
Er zit een oude HDD in van 2 gig. pio4.
is inderdaad oud, maar toch. (pc is van iemand anders)
Ik was windows aan 't istalleren, gaat goed, totdat de eerste windows sessie wordt opgestart. dan sluit windows zich af en gaat mijn pc uit. restart ik , dan krijg ik scandisk, en geeft overal fouten aan. herstelt ze. >restart> dan weer. >restart dan lijkt alles goed, en dan blijft deze in windows hangen en sluit zich weer af.:r

kan iemand mij vertellen waar dit aan kan liggen. (HDD is wel goed in een andere pc).
stop ik er een nieuwe 20 gig hdd in dan heb ik weer ander problemen. :(

Is dit misschien het geheugen dat dit veroorzaakt. of heb ik mijn bios instellingen niet goed?

---------

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Ik weet het! je CAPS blijft hangen :P

aar het zou kunnen dat die HD niet goed samenwerkt met die IDE controller... Als ik jou was zou ik even proberen een andere HD op die computer te zetten, weet je meteen of het daaraan ligt

Verwijderd

Probeer eerst met de fail-safe biosinstellingen. Dit zijn de meest stabiele instellingen

Verwijderd

Topicstarter
harddisk heb ik al eens omgeswitched
nieuwe Udma/66 20 gb Westerdigital 7200rpm schijf.
andere lui denken dat het geheugen niet goed is.....

Verwijderd

Het blijft altijd moeilijk om voor dergelijke problemen direct een oorzaak aan te wijzen.

Ik denk persoonlijk dat het of aan je voeding ligt(hoeveel watt istie?)
Of aan het geheugen. Maar ik zou in eerste instantie aan de voeding denken.

Als je de mogelijkheid hebt, stop er dan ff geheugen van een vriend in ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
kast is 235 Watt,
heeft nog nooit problemen gegeven bij andere duron pc's

Verwijderd

235W, hmm. Ja in eerste instantie zou ik zeggen dat dit te weinig is. Maarja als andere durons er wel in gewerkt hebben :?

Ik had zelf ook diverse wazige problemen, na het overstappen op een 300W waren bij mij de problemen voorbij.

Heb je laatste bios geinstalleerd etc.?
Misschien toch het geheugen. Je hebt hem niet overclocked neem ik aan?

Verwijderd

Topicstarter
Nee niet overgeclocked
bios staat op fail-safe nu,
de problemen blijven.
Ik heb nog een ander DURON 650 met MSI K7T pro. zal eens wat onderdelen omwisselen.

wie geeft de tip die mij 100% helpt?
die krijgt van mij een FTP leech account(max 250kb/sec). oa VCD's DIVX films,isoGAMes, RIPS, APPs etc. voor 1 maand, max 10 gig per week downloaden. +/- 200 gig aan waren.
Pagina: 1