Misschien kan iemand me helpen??
Ik heb een: oude pc ge-upgrade naar een
DURON 650+ MSI K7t pro2. 64 MB
Er zit een oude HDD in van 2 gig. pio4.
is inderdaad oud, maar toch. (pc is van iemand anders)
Ik was windows aan 't istalleren, gaat goed, totdat de eerste windows sessie wordt opgestart. dan sluit windows zich af en gaat mijn pc uit. restart ik , dan krijg ik scandisk, en geeft overal fouten aan. herstelt ze. >restart> dan weer. >restart dan lijkt alles goed, en dan blijft deze in windows hangen en sluit zich weer af.:r
kan iemand mij vertellen waar dit aan kan liggen. (HDD is wel goed in een andere pc).
stop ik er een nieuwe 20 gig hdd in dan heb ik weer ander problemen.
Is dit misschien het geheugen dat dit veroorzaakt. of heb ik mijn bios instellingen niet goed?
---------
Ik heb een: oude pc ge-upgrade naar een
DURON 650+ MSI K7t pro2. 64 MB
Er zit een oude HDD in van 2 gig. pio4.
is inderdaad oud, maar toch. (pc is van iemand anders)
Ik was windows aan 't istalleren, gaat goed, totdat de eerste windows sessie wordt opgestart. dan sluit windows zich af en gaat mijn pc uit. restart ik , dan krijg ik scandisk, en geeft overal fouten aan. herstelt ze. >restart> dan weer. >restart dan lijkt alles goed, en dan blijft deze in windows hangen en sluit zich weer af.:r
kan iemand mij vertellen waar dit aan kan liggen. (HDD is wel goed in een andere pc).
stop ik er een nieuwe 20 gig hdd in dan heb ik weer ander problemen.
Is dit misschien het geheugen dat dit veroorzaakt. of heb ik mijn bios instellingen niet goed?
---------