[RH9] Mozilla -> Broadcaster-bar?

Pagina: 1
Acties:

• mr_wizard
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-04-2025
Ik heb een standaard server installatie van Linux Red Hat 9.0 en ik heb sinds kort in mijn Mozilla onderin beeld een bar van circa 200px aansluiten aan mijn statusbar met de text '<broadcaster id="Communicator:workmode"- - ^'. Ik krijg het diing niet weg, bovendien reageert de browser neit meer op wijzigingen bij view->show/hide en zijn de tabs file en edit er nog wel, maar de text staat er niet meer.

Wie kent dit probleem? Ik kan het namelijk nergens vinden op inet.

Thanx!

R&D professional

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
Screenshot! Screenshot!

:) En nu maar ontopic: hebben alle gebruikers op je systeem dit, of alleen jij? En als je een nieuwe gebruiker aan maakt, heeft die het ook?

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

Verwijderd

Als je even tijdelijk je .mozilla folder een andere naam geeft, is het probleem dan weg?

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
ik heb dat ook gehad, kwam door een f8cking plugin

ik durf niet weer zulk plugin zooi te instaleren, welke ik ook maar probeerde onder welke versie, ik had altijd dat met mozilla, en op werk kan ik geen half werkende browser gebruiken, dus om ellende te voorkomen, probeer ik nooit weer zoiets uit.

• mr_wizard
Ik zal jullie oplossingen proberen, screenshot komt eraan.
Enige plugin die ik draai si die mp3 voor de audioplayer

R&D professional

• mr_wizard
Afbeeldingslocatie: http://129.125.112.234/snapshot1.png
Zie hier een screenshot van het geheel. Jullie 2 ideeen werkte allebei niet helaas!

R&D professional

Verwijderd

Huh, dat ziet eruit als de xml validator in mozilla :?

Ik gok dat er iets aardig verkeerd staat in een van je configuraties en dat dit een leuke bug is ;)

Verwijderd

(effe resizen aub?)

Je bent niet alleen met dit probleem.

Ik zou haast zeggen: uninstall mozilla, en installeer het daarna weer opnieuw (waarbij je weleens ineens hele goede vrienden zou kunen met apt-get4rpm).

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
ik had precies dezelde layout met de foutcode zo

de XUL van mozilla is gewoon verneukt :(

fresh reinstall doen
Pagina: 1