Ik ga binnenkort weg van Wanadoo, dat zowiezo. Sinds 2 maanden moet je bij Wanadoo zijn aangemeld om je mail op te halen. Het is wel altijd geweest dat je erbij aangemeld moest zijn om mail te versturen. Daar wil ik dus weg.
En ik wil geen gebruik maken van servers van providers. Ik heb ongeveer 10 programma's getest die mail zouden moeten relayen. Ik kan ook met Postcast server aan de slag maar dan moet ik de mailtjes daar ook in maken.
Het enige wat ik wil is gewoon een stand alone programma van 500 kb dat gewoon de mail op de mailpoort ontvangt en de mail door stuurt naar de geadresseerde. Dus een soort van lokale mailserver.
En dan gewoon in je mailclient localhost instellen.
Is er nu echt niemand die hier een simpele oplossing voor heeft?
En ik wil geen gebruik maken van servers van providers. Ik heb ongeveer 10 programma's getest die mail zouden moeten relayen. Ik kan ook met Postcast server aan de slag maar dan moet ik de mailtjes daar ook in maken.
Het enige wat ik wil is gewoon een stand alone programma van 500 kb dat gewoon de mail op de mailpoort ontvangt en de mail door stuurt naar de geadresseerde. Dus een soort van lokale mailserver.
En dan gewoon in je mailclient localhost instellen.
Is er nu echt niemand die hier een simpele oplossing voor heeft?
<Homepage>