[PM] 04112003

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik kwam via een banner terecht op de advertorial van Black Hats Session II en vond dat deze wel een bewerking van een PowerMod kon gebruiken. Bij deze dan:Wie zal de eerste PowerMod ontvangen van de -2 naar de +4? Welke gek durft het aan om een PowerMod uit te schelden? Welke PowerMod wordt verafgod door een /me ? Maak het allemaal mee in de volgende aflevering van de [PM] \o/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
je bent gek, en fee is vanaf nu van mij en niet meer van jou. done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-10 23:48

botoo

💀 too old to die young

Zoals gebruikelijk als de Buma ter sprake komt: eigen meningen, trollen en flames :/

+3->-1 flamebait

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Zeer tegen mijn 'gewoonte' in om te powermodden voor 1 punt, maar deze user denkt blijkbaar dat de FP een persoonlijke chatbox is door driemaal achter elkaar in een oud draadje overbodige reacties te plaatsen.
1,2,3 , alledrie op 0 verbodig.

En deze van 2 naar 0.

[ Voor 11% gewijzigd door botoo op 04-11-2003 14:37 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
botoo, ik weet niet hoe die dingen ineens op 1 kwam (iemand heeft kennelijk ondergewaardeerd gegeven), maar ik heb iig 3x overgewaardeerd gegeven, vandaar dat ik het de moeite niet meer vond om te reporteren (stond toen immers op 0). wie dit op 1 heeft gezet is imho niet helemaal lekker bezig geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

G33rt schreef op 04 november 2003 @ 16:02:
(iemand heeft kennelijk ondergewaardeerd gegeven)
Klopt, het is driemaal dezelfde geweest die +1 ondergewaardeerd heeft gegeven, en hij gaat hierbij op het lijstje van (mis)moderators die in de gaten gehouden mogen worden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Deze reactie heb ik van +3 naar 0 offtopic gehaald. Commentaar op de moderatie in de Taiwanese DVD draad
Pagina: 1