Monitor op andere resolutie dan desktop

Pagina: 1
Acties:

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 12:04
Ik heb een PC met een vrij oude monitor erbij (14") die alleen fijn op 800x600 draait. In multi-monitor opstellingen enzo heb ik wel een gehad dat ik kon scrollen op mijn desktop, en dat die dus een grotere resolutie had dan het scherm. Met de search kon ik alleen maar topics tegenkomen van mensen die het hadden en er vanaf wilden.

Ik heb een oude videokaart zonder luxe opties om dat soort dingen apart in te stellen, maar ik kan me voorstellen dat het softwarematig toch niet zo moeilijk kan zijn. Weet iemand een proggie oid om dit in Win2k in te stellen?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 14:10

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Als je ee Ati kaart hebt kan dat met Hydravision.
Welk O/S draai je?
Welke videokaart[en] zit[ten] in je bak?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Krankenstein
Ik draai Win2k, met een oude S3 kaart. Dus helaas geen fancy hydravision :/

Verwijderd

ik had een ati rage vroeger met 2mb en die kon dat ook :P . Je moet wel de software instaleren anders werkt het niet

• Krankenstein
Het is een S3 Trio32/64.

Maar zijn er geen mensen die videokaart-onafhankelijke oplossingen weten?

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:24
Installeer win95/98. Met win2k kon ik ook niet scrollen.

tvw

• Krankenstein
En dan? Volgens mij heb ik dan nog steeds geen extra opties om mn monitor anders in te stellen dan mn desktop hoor. Anders heb ik dat vast wel eens gezien toen ik nog 98 draaide.

Overigens Shotgun: ik heb je ECS mobo nu in een koffertje gebouwd en hij draait prima hier met voltagemod :D. Moet er nog een keer waterkoeling in gaan bouwen maarja, ik heb al zoveel projecten lopen waar ik ook al nooit aan toe kom...

Verwijderd

Op Marktplaats 15" monitoren voor spotprijsjes te kust en te keur.

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:24
Forceer je moni drivers eens naar een 800x600 tft/lcd moni :).

offtopic:
Dat je dat ding nog aan de praat hebt gekregen _/-\o_. Heb je het hier over dezelfde PC? Je wou dat ding toch in de slaolie onderdompelen ofzo? :P

tvw

• Krankenstein
ShotGun schreef op 04 november 2003 @ 01:17:
Forceer je moni drivers eens naar een 800x600 tft/lcd moni :).

offtopic:
Dat je dat ding nog aan de praat hebt gekregen _/-\o_. Heb je het hier over dezelfde PC? Je wou dat ding toch in de slaolie onderdompelen ofzo? :P
Dat kan ik nog eens proberen. Ik heb mn compu nu niet bij de hand dus dat komt vanavond.

offtopic:
En ja, ik heb het inderdaad over die compu :). Ik post het hier nog wel eens als ik er echt waterkoeling in ga bouwen :P.
Pagina: 1