Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Soort T.net-abo in user profile

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Met de upgrade naar React 1.9 is de abonnee-status (als de user een Tweakers.net Abonnement heeft) verdwenen in de user profile van de betreffende user. Daarnaast is de nickname van de abonnee niet meer onderstreept als je met de muiswijzer de nick aanwijst in een reactie. Ik zou het fijn vinden als het abonnement weer vermeld zou kunnen worden in de user profile of dat de username weer onderstreept wordt op onMouseOver. Nu moet ik via een omweggetje er achter komen of een user een abonnement heeft, terwijl het via GoT een stuk sneller gaat. De topicstarter heeft een T.net abonnement, maar het deze is niet zichtbaar als ik met de muis over zijn nickname hover of als ik naar zijn GoT-profiel surf. Een van beide zou mooi zijn als herkenning. Ik denk dat de vermelding in het profiel de mooiste oplossing is.

Laat maar al:
Harm: het is gewoon deze singuliere usert die de status en andere zooi niet heeft omdat ie met een verkeerd account bezig is
:X

[ Voor 9% gewijzigd door Robin op 03-11-2003 23:00 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

ok, duidelijk :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.