Ik neem TV programma's op mijn PC op met een Hauppage WIN TV PVR kaart, deze worden gecaptured in MPEGII, vervolgens bewerk ik deze files met Ulead Video Studio 7 (reclames eruit knippen etc.) en brand ik het geheel op DVD (Sony DRU510A), tot zover geen probleem, als ik echter vervolgens deze DVD op mijn standalone DVD speler (Sony DAV-S500) afspeel krijg ik na ongeveer 5 a 6 minuten haperend / flikkerend beeld, als ik dezelfde schijf op mijn PC afspeel is er geen enkel probleem.
Ik heb van alles geprobeerd, zelf opgenomen maar niet bewerkte MPEGII files geven hetzelfde resultaat, ook de schijf in een andere DVD standalone player geeft hetzelfde resultaat. Ik heb de volgende media geprobeerd : Sony DVD+RW / Nashua -R / Nashua +RW, alleen geven hetzelfde resultaat. DVD files wel door Ulead laten maken maar niet laten branden, maar met Nero branden geeft ook geen resultaat.
Wie biedt hulp / uitkomst ??
Ik heb van alles geprobeerd, zelf opgenomen maar niet bewerkte MPEGII files geven hetzelfde resultaat, ook de schijf in een andere DVD standalone player geeft hetzelfde resultaat. Ik heb de volgende media geprobeerd : Sony DVD+RW / Nashua -R / Nashua +RW, alleen geven hetzelfde resultaat. DVD files wel door Ulead laten maken maar niet laten branden, maar met Nero branden geeft ook geen resultaat.
Wie biedt hulp / uitkomst ??