Toon posts:

Hacken

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een programma waarmee ik kan hacken, ik wil namelijk een stel vrienden hacken omdat ze dat ook wel eens bij flikken, wie kan me helpen??

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Volgens mij mag dat niet 8)

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 15:31
ermzz... volgens mij mag dit niet (sterker nog, kweet het wel zeker) - verwijderd stuk.... in strijd met policy :) - kheb dr geen verstand van, voor die geintjes van die vrienden zou ik een goeie firewall zoals norton of mcaffee aanschaffen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Henk op 03-11-2003 21:43 ]

Verwijderd

Hey naamgenoot, denk niet dat je dat hier mag vragen ;)

• niwreG
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-10-2024

niwreG

^heeft dat geschreven->

mm google is uw grote vriend in dit soort situaties maar ik zeg niet welke programa's omdat dat ergens in de faq stond dat dat niet mocht ofzo (warez ofzo)

^^eventueele typfouten zijn als vermaak bedoeld

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ondaks dat ik geen antwoord kan geven en zelf mag geven, ben wel benieuwd wat ze dan bij jou flikken?

misschien kunnen we nog wat beveiligingsadviezen geven ofzo...

[ Voor 25% gewijzigd door Glashelder op 03-11-2003 21:40 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 09:39
LOL een programma waar je mee kan hacken
Denk je dat er een kant en klare hack-v2.4.exe bestaat ofzo :P

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicreport gedaan. Dit soort dingen doen we niet op GoT. Lees ook de policy en de faq eens door svp.

[ Voor 29% gewijzigd door Bor op 03-11-2003 21:40 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
nee oke, maar bij een stel vrienden voor de lol zonder te vernietigen mag het wel, dus wie weet een programma??

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 15:02

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Hoe weten wij dat je het niet voor andere doeleinden gebruikt :P

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 15:31
Dat mag ook niet, internet vrede breuk == het binnendringen van andermans computer.

enne... schaf nou gewoon een firewall aan, scheelt jou een hoop gezeur :) en het levert hun alleen maar veel moeite

• BRAINLESS01
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-08 20:29
en hoe weten wij wat jij nou werkelijk gaat doen? hacken mag niet volgens de GoT FAQ, dus mag je het hier niet vragen. Wat jij doet maakt mij niet uit, maar hier zal je echt geen antwoord vinden.

offtopic:
lekkere vrienden heb jij :P

[ Voor 12% gewijzigd door BRAINLESS01 op 03-11-2003 21:44 ]

Verwijderd

zo ik zeer mee uit kijken wat je van hackers site download je download altijd spyware mee van hun of sterker nog trojan horses!!!!! dus let op kijk vooral uit met jij mag ook je mail checken en dit soort sites!!!!!!!!!!

[ Voor 14% gewijzigd door LuNaTiC op 03-11-2003 21:46 ]

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Voor dit soort illegale dingen is GoT dus niet bedoeld...

Topicstarter mag zn mail gaan checken zo.

[ Voor 29% gewijzigd door LuNaTiC op 03-11-2003 21:46 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik wil nog wel even wijzen op de reacties van de overige mensen hier, dat het soms goed bedoeld is maar dat wij (de mods) veel liever hebben dat er niet gereageerd wordt, topicreport gebruikt wordt en nog liever een SM-melding.

Ik snap dat dit soort topics aantrekkingskracht voor sommige mensen hebben, maar om het niet uit de hand te laten lopen (nogal sensatie-gericht en flamegevoelig) kun je het verder beter links liggen en de mods het laten afhandelen...

Ik hoop dat jullie hier allemaal in het vervolg aan willen denken.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.