Bij een vriend van me en op mijn broertje zijn pc springt WMP direct naast de systemtray als je hem minimaliseerd, maar op mijn pc gebeurd dat in geen enkel geval. Werkbalk aan, normale theme, wat dan ook. Hoe kan ik dit doen? Hoe krijg ik mijn geminimaliseerde WMP ipv als button in de taakbalk in een klein veldje NAAST mijn systemtray?
1. Windows Media Player aan doen
2. Rechtermuisknop op taakbalk -> Werkbalken -> Windows Media Player
3. Windows Media Player minimaliseren
Werkt nietHENNESSY schreef op 04 november 2003 @ 07:26:
1. Windows Media Player aan doen
Is het geen powertoy voor windows xp? Daar staat me zo iets van bij. Verder is dit vast te vinden in de WMP help file.
Verwijderd
nee, als je wmp 9 installeer, dan krijg je die functie bij, overigens heeft wmp 8 dat fucktie niet.
Ook enkel een functie van Windows XP en niet van Windows 2000 en zal dat nooit kunnen!
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Het is inderdaad een onderdeel van de van Windows Media Player, het zijn niet de Power Toys van Windows XP, maar de Bonus Pack van Windows Media Player. Je kunt de Bonus Pack hier downloaden:
http://download.microsoft...Me/EN-US/MPBONUS_FULL.EXE
Veel plezier ermee!
Vis
http://download.microsoft...Me/EN-US/MPBONUS_FULL.EXE
Veel plezier ermee!
Vis
Kan je die functie inschakelen op de een of andere manier dan? Ik heb net weer wmp9, bonuspack for xp geinstalleerd maar nog steeds niet. Ook niet als ik even speel met die werkbalk aan en uit zetten...
Zoek eens in de help van WMP9 naar minimize to tray!
Ik denk wel dat de themes service moet draaien, dus beter gezegd je bent verplicht om de "mooie" groene start bald te draaien en dus niet de "Windows 2000 lookalike"
Ik denk wel dat de themes service moet draaien, dus beter gezegd je bent verplicht om de "mooie" groene start bald te draaien en dus niet de "Windows 2000 lookalike"
Het draaien van de Themes service belet je niet om de Win2k lookalike theme te gebruiken hoor...
Verwijderd
Ik heb die bonuspack zeker niet gedownload maar kan die miniplayer wel in mijn taakbalk krijgen.
Zoals al eerder gezegd:
rechtermuisknop op leeg stukje taakbalk
dan naar werkbalken
en dan windows media player
et voila.
Zoals al eerder gezegd:
rechtermuisknop op leeg stukje taakbalk
dan naar werkbalken
en dan windows media player
et voila.
Alleen als de themes service draait kan je de werkbalk gebruiken anders niet!!
Je moet de "standaard" Windows XP taakbalk hebben
Hoezo, ik heb 'm hier gewoon draaien in de "klassieke" interface van windows xp.tc982 schreef op 08 november 2003 @ 10:32:
Alleen als de themes service draait kan je de werkbalk gebruiken anders niet!!
Ik zou eerst eens proberen om windows mediaspeler 9 te herinstalleren.
Btw, de Thema's service draait wel!
Pagina: 1