Hallo iedereen. Ik heb een probleem met mijn tv out van mijn videokaart.
Deze heeft een half jaar goed gewerkt met een svhs kabel.
Vandaag toen ik mijn pc opstarte, zag ik opeens geen tv-out signaal meer op mijn tv. Normaal kan ik dit al zien tijdens het booten.
Even wat dingetjes wat ik geprobeerd heb:
- andere svhs kabel
- andere ingang op de tv
- ipv de tv de videorecorder gebruikt
- activeren via windows lukt niet (ziet geen tv)
Alleen toen ik de tv out forceerde met de ati drivers (3.8) kreeg ik heel wazig beeld te zien op alle ingangen van de tv en op beide kabels. Dit was echter een beeld dat trilde en waarvan de kleuren niet klopte (veel zwart met wat rood tinten).
Ik denk zelf dat het probleem ligt bij de tv-out connector van de videokaart.
Alleen heb ik hier nog nooit van gehoord. De videokaart geeft verder nog wel goed beeld op mijn monitor.
Wie kan mij een advies geven, wat ik met dit probleem aanmoet. Videokaart opsturen, of kan ik dit misschien op een andere manier nog zelf oplossen?
Alvast bedankt.
Deze heeft een half jaar goed gewerkt met een svhs kabel.
Vandaag toen ik mijn pc opstarte, zag ik opeens geen tv-out signaal meer op mijn tv. Normaal kan ik dit al zien tijdens het booten.
Even wat dingetjes wat ik geprobeerd heb:
- andere svhs kabel
- andere ingang op de tv
- ipv de tv de videorecorder gebruikt
- activeren via windows lukt niet (ziet geen tv)
Alleen toen ik de tv out forceerde met de ati drivers (3.8) kreeg ik heel wazig beeld te zien op alle ingangen van de tv en op beide kabels. Dit was echter een beeld dat trilde en waarvan de kleuren niet klopte (veel zwart met wat rood tinten).
Ik denk zelf dat het probleem ligt bij de tv-out connector van de videokaart.
Alleen heb ik hier nog nooit van gehoord. De videokaart geeft verder nog wel goed beeld op mijn monitor.
Wie kan mij een advies geven, wat ik met dit probleem aanmoet. Videokaart opsturen, of kan ik dit misschien op een andere manier nog zelf oplossen?
Alvast bedankt.
Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter