[Multiplatform]Het grote SSX3 topic, hints+tips+vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-10 23:55

philipnorth

Zeg maar Danny

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.philipnorth.demon.nl/ssx/SSX3_TS.jpg

Onlangs is op diverse platforms SSX 3 uitgekomen, het vervolg op SSX en SSX tricky.
Dit topic is bedoelt voor iedereen met vragen, tips, trucks etc voor dit geweldige spel.
Ik ben zelf nog niet in het bezit van het spel, maar zodra ik mijn PS2 heb gekocht, wordt dit het eerste spel dat ik ga kopen :)

Eerst even wat info:

Site: www.SSX3.com
Uitgever: EA BIG
Release datum: In Stores NOW!!
As opposed to creating yet another game with a loosely attached series of hills, new wacky characters and humanly impossible tricks, EA wanted unity. SSX 3 takes an entire geographic region (albeit a fictional one) and delivers a figurative and literal mountain. To give you a meaningful perspective of this surface area, there are three peaks, each with roughly five to 10 proper "courses," but every inch of the mountain can be slashed and shredded. All of the surfaces in between the courses are rideable; they're designed -- replete with trees and park benches to rail, and little jumps to search out -- as such. It's not something that smacks you in the face, like "Hey, check out my shiny new lipstick," it's more subtle. You absorb it, and, as you progress, the enormousness of the game makes its impression.

For example, players can race from the top to the bottom of the mountain in a single, pure and enfettered run. Granted, it takes about 30 gametime minutes to do so, but you CAN do it. The amazing thing is that if you're good (and maniacal) enough, you can actually create a single combo that lasts from the top to the bottom of the mountain (as executed by one crazy EA Canada tester). At which point you'll either explode or collapse. Either way, we're not telling.

If the singular mountain concept expands SSX 3, one new set of tricks unites it. Board presses, the snowboard equivalent to Tony Hawk's Pro Skater's manuals, combine tricks for huge combo tallies. Easily enacted by moving the right analog button forward or backward, players can link trick after trick in any course and, if they are so inclined, they can link a giant combo for one entire run, or like I said earlier, for the entire mountain.
bron: PS2.ign.com

Platforms: Xbox, PS2, Gamecube en Gameboy Advance.

CharacterNaam+Bio
Afbeeldingslocatie: http://www.philipnorth.demon.nl/ssx/AllegraBust.jpgAllegra is, and always has been, a rebel. Fully entrenched in the snowboarding scene she is renowned for her jibbing talents as much as she is worshipped as the embodiment of the ultimate boarding ‘Betty’ by pizza-faced punks everywhere. The best description of Allegra? Fresh. She is the real thing - and shows it with the drive of an Olympic athlete mixed with a healthy blast of teen enthusiasm to keep it real. Once a girl simply content to ride with the boys – she now leaves them behind in the clouds of her wake.
Afbeeldingslocatie: http://www.philipnorth.demon.nl/ssx/EliseMedium.jpgElise has, and always will be, a force to be reckoned with on the SSX Circuit. She has successfully built her snowboarding success with savvy business and modeling careers. Nothing about Elise is accidental. It’s a pure love for the mental stimulus of big wave surfing or fresh tracks powder riding that shows the kink in Elise’s titanium personality. She has a passion for the outdoors and a love for the thrill matched by few others. This season has Elise evolving .With no sign of relinquishing her hard fought success within the world of SSX Elise has set her sights on improving her riding.
Afbeeldingslocatie: http://www.philipnorth.demon.nl/ssx/GriffBust.jpgGriff appeared on the SSX circuit’s stage and instantly secured himself a position as the definitive next gen snowboarding phenom. With skill and courage far beyond his years Griff has become a major competitor throughout the tour. There are few photos of the astounding 12 year old where he is in focus. Explosive excitement/energy/sugar levels keep him in a constant state of vibration. Griff truly loves the whole SSX gig. His never-ending energy and love for the sport is contagious amongst the other characters. He is a highly giddy, walking/riding combination of unbridled energy, uncanny skill, and fearlessness wrapped up in childish innocence.
Afbeeldingslocatie: http://www.philipnorth.demon.nl/ssx/KaoriBust.jpgKaori has built a reputation on the circuit as being extroverted, fun loving, and gregarious. She has always been tough to upset, but has had little tolerance for thuggery in competition. Kaori has achieved a celebrity status few female athletes in Japan could dream of. Fame and recognition have helped Kaori to grow up and radiate a more sophisticated air. Her riding has progressed to a more assured and confident level. The boundless energy is still evident but now it's channeled and harnessed to get what she wants.
Afbeeldingslocatie: http://www.philipnorth.demon.nl/ssx/MacBust.jpgMac is always first on the parks and pipes each morning and the last to pack it in at the end of the day. The new SSX Circuit sees an older, more mature and confident Mac Fraser. Mixing his passion for music and riding has given Mac a constant groove and positive vibe that draws others to him. Some would say he is unaware or ambivalent of most things around him – in actuality it’s more accurate to say that he is highly selective of what he wants or cares to acknowledge. Mac’s quiet confidence almost guarantees him a season-long spot up on the podium.
Afbeeldingslocatie: http://www.philipnorth.demon.nl/ssx/MobyBust.jpgRaised in the rough and tough streets of Brixton, England, Moby used a BMX bike to get him on the path to international recognition of his extreme athlete prowess. Recognized as fearless and aggressive no one went bigger or better. This time around Moby has raised the level of his confidence and balanced it with a newfound chill. The opportunity to be challenged in every event, every ride, has left him with a mindset that is cool, calculating and strategic. He knows there are young riders lined up to knock him of his perch and calmly rejects their ambition. He is often described as a machine – able to win and ride with an almost superhuman proficiency.
Afbeeldingslocatie: http://www.philipnorth.demon.nl/ssx/NateBust.jpgNate Logan hails from the mountains of Colorado where two things were a constant in his life – ranching and snowboarding. In the end he realized his daydreams would always be about riding the slopes – not farming cattle. The rise to fame and success for Nate was not a long one – but it definitely wasn’t easy. He earned his winter lift money each summer by bouncing in backwater bars, logging, forest firefighting, or working construction – whatever it took. Winters were spent following the circuit living out of his truck. He secured himself a solid spot on the circuit through hard work and determination.
Afbeeldingslocatie: http://www.philipnorth.demon.nl/ssx/PsymonBust.jpgPsymon has been a maniac ever since he was electrocuted during an attempt to jump his bike over some power lines on a dare. With the latest SSX season underway, one thing seems clear - Psymon Stark has lost it altogether. Psymon has raised an already high bar with tricks once thought impossible, airs deemed improbable. Psymon manages to rage against it all. His riding is faster and looser – his airs no longer astonishing but purely frightening. He has rediscovered his strongest motivator – fear.
Afbeeldingslocatie: http://www.philipnorth.demon.nl/ssx/ViggoBust.jpgWith parents working as high level ski instructors, Swedish born Viggo has lived in nearly every major ski resort in the world. He continues the mountain hopping tradition by relocating on a regular basis. Throughout it all Viggo grew into a happy-go-lucky beacon of mischief, tom-foolery, and daredevilry. He snowboards because, to him, it is the ultimate celebration of everything that is good in life. He means no harm – but inevitably leaves in his wake destroyed furniture, hefty tabs, and demented dudes unable to stop their girls from falling all over the oblivious–to-it-all Viggo.
Afbeeldingslocatie: http://www.philipnorth.demon.nl/ssx/ZoeBust.jpgZoe’s style has always pegged her as someone who gives little thought to fads or trends. Instead she starts new ones. To her - image is nothing, brand names inconsequential, and the opinions of her peers secondary to her own self-image. Zoe enters the new season with a fresh perspective and renewed commitment. The off-season for Zoe was all about finding a balance. She took off on a series of grueling and gnarly solo bike treks into the deepest and most treacherous jungles, across isolated mountain ranges. Her only motivation was herself. Physically and mentally she is now at a level few could ever hope to understand.

Wat filmpjes van moves:
Boost
Guillotine
Kort Martial

De PS2 versie is op dit moment de enige versie die online spelen zal ondersteunen, dit komt door onenigheid tussen EA en Microsoft, aangezien MS volledige controle wilt hebben over de Live Servers, en EA het hier niet mee eens is.

Dit is het voorlopig, ik zal in de loop van de avond/morgen de Openingspost nog even aanpassen/aanvullen met plaatjes e.d.
Heb je aanvullingen/Tips etc, mail me gerust :)

off-topic: topic geopend op aanraden Terr in deze thread [rml][ PS2] SSX3 ... spel taktieken[/rml]

-Xbox Gamertag: Dbongers

Verwijderd

snel vraagje..
is er een 16:9 optie in het spel? want ik zit hier met een 82cm breedbeeld..

• DarkReuvers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-02 12:21
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 20:32:
snel vraagje..
is er een 16:9 optie in het spel? want ik zit hier met een 82cm breedbeeld..
iig wel een widescreen optie ;)

Verwijderd

even over de vrijheid..

ik snap niet echt hoe je bv naar een evenement kunt boarden...hoe vloeien de scenes in elkaar?
en hoe stap je een shop binnen enzo?
kom je daar gewoon toe met jouw board, stap je af, en hup winkel binnen :+
zit dat allemaal goed in elkaar?

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Je skate gewoon op het begin van een baan af. Staan overal borden wat het is ed. Zodra je het "start punt" nadert veranderd het beeld met jou in de start blokken en kan je beginnen aan je "run"

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Van wat ik gezien heb op de tv-reclame is het realistischer geworden.
Kan je nog steeds van die geflipte übertricks doen ?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Tot nu toe heb ik nog niemand gehoord over de online mogelijkheden op de PS2. Wie kan hier wat over vertellen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• DarkReuvers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-02 12:21
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 21:33:
Van wat ik gezien heb op de tv-reclame is het realistischer geworden.
Kan je nog steeds van die geflipte übertricks doen ?
Jazeker, en zelfs superübers. Daarvoor moet je eerst 4 gewone übers hebben gedaan.

• Zorg
  • Laatst online: 15:23
Ik heb de game net een paar dagen en echt geweldig!!!

vooral ook leuk die kleine games die er ook in zitten Free ride --> zo`n groene buis

om het echt helemaal (met elke character) uit te spelen ben je iig wel een heeeeele tijd bezig. Maar zeker de moeite waard voor die 55 euro!

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Verwijderd

mooi start post :)

Btw i las een review dat de beste versie toch eigenlijk wel op de PS2 is, omdat de 4 schouder knoppen het makkelijker maken om de tricks uit te voeren.

Uber tricks heb je nog steeds, en om het allemaal nog heftiger te maken heb je nu ook Super Uber tricks :D Je moet dan eerst 4 uber tricks uitvoeren en landen (kan in 1 sprong, als je hoog genoeg komt dan he ;)) en dan komt er boven je power meter "Uber" te staan. Dan verschijnen daarboven de letters "S U P E R " en als je dus met Uber vol nog eens 5 Super uber tricks uitvoert krijg je permanent boost voor iets als 90 seconden ofzo. Hierdoor kan je je boost constant gebruiken om VET snel te gaan en HEEL hoog en ver Super Uber tricks te doen en vette punten te scoren _/-\o_

lol klint allemaal vaag met uber en super uber maar geloof me je krijgt de vetste jumps te zien.
En de combos gaan ook beter op elkaar door. Als je bijvoorbeeld in de Super Pipe bezig bent kan je normaal gesproken iets van 10 vette jumps achter elkaar uitvoeren als je niet bijstuurt (wel doen dus om vet te scoren!) en iedere keer als je land krijg je X3,x4,x5...x9 te zien etc. Zodra je combo afgelopen is krijg je nog eens een vette bonus voor het aantal stunts achter elkaar. Ik had een keer in 1 run al 330000 punten op de intermediate superpipe terwijl de tweede plaats in 2 runs op 240000 komt ofzo 8)7

De manier om races te winnen trouwens = Grind that sucker! >:) Probeer zoveel mogelijk relingen,pipes,bruggen etc te pakken en zodra je erop zit je boost gebruiken die je opbouwt tijdens je jumps. Resultaat = speeeeeed! }) Plus dat je met de maiste rails te pakken met snelheid ook nog eens grind combos uitvoert omdat je vaak op nog een grind land vanaf de laatste. Goed balanceren met je linker analoog stick en je legt zo een kilometer zonder sneeuw af, en het is ook nog briljant om te zien ook :D Oh en je kan nu ook Uber tricks tijdens grinds uitvoeren, tot nu toe alleen nog gelukt toen ik die Super boost had maar ik zal is kijken wat ik uit kan vogelen.

Oh ik ben trouwens met Moby begonnen ;)

Verwijderd

Nog een leuke tip.

Op de drie verschillende peaks kan je in iedere lodge verschillende en duurdere items kopen. Op peak 1 kan je alleen items als helmen, boards en kleiding kopen, maar op peak 3 kan je items als een ballon voor een hoofd, Boards of gloves waar vlammen uitkomen en zelfs zwaarden,schilden en Medieval body armor kopen ! >:)
Ik heb nog geen kans gekregen om het te testen en of je dan iemand in 1 keer knockout slaat, omdat ze wel allemaal ff 50000 dollar per stuk kosten :(

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 10:50:
Nog een leuke tip.

maar op peak 3 kan je items als een ballon voor een hoofd, Boards of gloves waar vlammen uitkomen en zelfs zwaarden,schilden en Medieval body armor kopen ! >:)
Kijk, dat is nou echt iets waar ik enorm op afknap.

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 04 november 2003 @ 11:02:
[...]

Kijk, dat is nou echt iets waar ik enorm op afknap.
Nou weet je, je ent niet verplicht om die dingen te kopen hoor....
Er zit buiten dat genoeg andere challenges in waar je je uren op kan stuk bijten.

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ja idd vind ik nou niet echt een reden om een spel niet te kopen. Doe je het toch lekker niet als je het niet leuk vind. Is er toch alleen maar ingegestopt voor de mensen die het wel leuk vinden :+

There is no art to find the minds construction in the face

• Bor

Bor

Muppet schreef op 04 november 2003 @ 13:28:
Ja idd vind ik nou niet echt een reden om een spel niet te kopen. Doe je het toch lekker niet als je het niet leuk vind. Is er toch alleen maar ingegestopt voor de mensen die het wel leuk vinden :+
Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik echter zeggen dit soort opties vaak meer over een game. Ik denk dat ik dan ook eerst maar een demo ga spelen :)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Als je het speelt ben je verkocht. Ik vind het echt helemaal geweldig. De moeilijkheid bouwt ook erg goed op. Dit is mijn all-time no. 1 arcade spel, na SSX tricky

Verwijderd

dus je vindt ssx tricky nog iets beter? :?

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 16:24:
dus je vindt ssx tricky nog iets beter? :?
Ik bedoel voor sorry. Ik dacht eigenlijk dat het niet veel beter kon, maar SSX3 heeft de nieuwe standaard gezet.

Verwijderd

Als je records zet op peak 1 denk je ook dat je klaar bent, maar mijn record op peak1 race ( dus de hele berg af) is nu al 2 keer verbeterd door het spel en ik kan hem bijna niet meer terug krijgen :(

Verwijderd

ik heb het ondertussen ook gekocht in freerecordshop.

(heb me meteen een gamecube pack + metriod prime bij gekocht :+ )

precies zoals ik me had voorgesteld..
heb de ps2 versie, en idd die heeft slowdowns, vooral bij big air en half pipe voel je dat af en toe..belemerd de gameplay zeker niet hoor.

maar gedropt worden op een berg en dan lekker op het gemak naar beneden en dit met veel vrijheid is zalig :9

maar wat moet je completen om naar peak 2 te kunnen? En waar is die shop?

Verwijderd

De shop kan je het makkelijkst bereiken door naar transport te gaan, dan 1 van de 3 peaks te kiezen. Zoek dan voor "green station" , "red station" of "black station" afhankelijk van welke peak je kiest. Als je hier dan begint dan zie je gelijk een donker blauw bord met "To Lodge" erop. gewoon ff tussen de hekjes door boarden en dan kan je kiezen om de lodge binnen te gaan. Hier binnen heb je gewoon een menu wat voor zichzelf spreekt.

Peak 2 unlock je door doelen op peak 1 te volbrengen. Je moet dus races en challenges gaan winnnen :) Maak je geen zorgen het duurt niet zo lang om peak 2 te unlocken en ik heb het volgens mij zelfs gehaald met bijna geen extra atttributes om de character beter/sneller te maken. Alleen zonder upgrades kom je nergens op peak 2. Sterker nog, je records op peak 1 zullen ook gebroken worden en het heeft mij serieus 20 retries gekost om mijn record van de peak 1 race terug te winnen nadat mijn record 2 keer al gebroken was |:( Maar het zeker waard. het scheelde steeds maar 10-15 seconden maar door steeds nieuwe shortcuts te vinden en meer grind combos te gebruiken was ik EINDELIJK 11 seconden sneller _/-\o_

Ik heb wel even een ander vraagje. Hoe doe je een frontside rail 360 ?? :? Ik probeer een Big challenge vol te krijgen waar je verschillende grind trucks moet uitvoeren maar ik krijg die frontside rail 360 niet voor elkaar :(

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik heb em nu ook :D sinds zaterdag.. en hij is _O_
ik zie alleen eddie af en toe verschijnen.. is die ook te unlocken, dat iemand weet?
--
ah..ik zie dat ik neit de enige ben met die kleine haperingen.. maar idd..het is neit cht storend... ver het algemeen is het gewoon een supermooi spel.. en dat hij dit allemaal aankan..voor zo een ps2 dingetje :)

[ Voor 45% gewijzigd door gitaarwerk op 10-11-2003 11:40 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

ik ben een keer een slowdowntje tegen gekomen.
maar ik ben er ook een tegen gekomen op de andere consolles
dit heb je overal. maar dat geeft niet

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 14:57:
ik ben een keer een slowdowntje tegen gekomen.
maar ik ben er ook een tegen gekomen op de andere consolles
dit heb je overal. maar dat geeft niet
net weer ff die pipes lopen doen.. (nu in peak 3) echt vet :D

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Topicstarter
ff een vraagje voor de mensen die m zowel op de Cube als op de PS2 hebben gespeeld, welke vind je qua controls fijner?

Want ik begreep doordat de Cube minder buttons heeft, je minder tricks zou kunnen doen...

Hoe speelt die op de cube?

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:26

inXs

known as inXs

Nou khoop dat ik hem deze week nog binnen krijg van play.com .. Kheb er wel zin in, lijkt me eeeerruuugg vet!

superB

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Ziet er vet uit :) Zitten er ook nog modes in waarbij het gewoon gaat dat je als eerste de finish haalt, met volledige banen enzo?

Dat mis ik altijd een beetje, want het zou erg tof zijn als je het spel als een racegame kon spelen, en elkaar met trucjes in kon halen, of iemand inhalen tijdens hele hoge sprongen...

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:19
Dit kon toch al met SSX Tricky?
Tenminste daar heb ik menig maal 'geraced' en ondertussen tricks uithalen, zodat m'n boost vol zat.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Topicstarter
yup, lijkt mij dat dat niet anders is :)

Aangezien er gewoon races e.d. zijn.

Cube eigenaars? Hoe speelt die op de cube? Qua controls?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:54
Cube eigenaar hier, de game is echt moddervet! Heb SSX op m'n PS2 en vond dat al een geweldige game, maar deze slaat alles. Grote banen, veel vrijheid op die banen en als je 3 peaks unlocked hebt gewoon een afdaling van een minuut of 25 8)7
Graphics goed, soundtrack vet, controls ... ja hij heeft minder knoppen, maar aangezien ik hem niet op PS2 of Xbox heb gespeeld weet ik niet wat ik mis en ik heb er nog zeer veel plezier aan, zijn genoeg trics die wel willen.

1080 Avalanche (gister gekocht) wordt imho zwaar ondergesneeuwd door SSX 3.

En nu wat hulp gevraagd, hoe kom ik aan redelijk wat geld, zoals al gezegd zijn die items in de lodge vrij prijzig en ik wil Elise natuurlijk ook nog wat upgraden met wat skills :)
Afdalen van een berg levert bij elke sprong een dollar of 4-5 op, schiet niet echt op natuurlijk.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Een hele goeie guid voor SSX3 vind je hier.

• TiMMieJ
  • Laatst online: 31-10 16:50

TiMMieJ

PSN: Orixez

Weet iemand hoe je met de Xbox versie op peak 2 inde half pipe, kan wisselen van pipe ?
Ik kom niet uit de middelste pipe en de linker is toch echt de beste met alle items in de lcuht.

Verwijderd

TuRk schreef op 28 december 2003 @ 14:38:
Weet iemand hoe je met de Xbox versie op peak 2 inde half pipe, kan wisselen van pipe ?
Ik kom niet uit de middelste pipe en de linker is toch echt de beste met alle items in de lcuht.
Als je tussen pipes wil switches zal je een handstand of handspring moeten gebruiken, en als je deze dan eenmaal ingezet hebt moet je jezelf naar de kant laten vallen waar je heen wil.

• TiMMieJ

TiMMieJ

k tnx dan ga ik die ffs proberen :D

Verwijderd

Nou dat duurde ff voordat me dat lukte, het wil nog steeds niet, maar ach, ik bleef gewoon in de grote pipe en toen haalde ik ook, weetikwat, zilver ofzo :P
Maar wat ik wel raar vond was bij Peak 1 de SuperPipe neem, had ik 5 seconden voor het einde 150000 punten oid en ik kom schuin van de zijkant af naar het vlakke stuk richting einde en opeens staat de teller op 250000 :?
Nog een vraag: hoe blijf je met de Cube versie goed op een rail? Ik donder dur altijd af, behalve als ie recht naar voren gaat :P
Waarschijnlijk met de C-stick maar welke kant moet je op duwen dan? Ik heb al menigmaal lopen kloten, maar het wil niet! |:(
Dus Cube-owners...kenne jullie ff antwoorden _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 16:05:
Nou dat duurde ff voordat me dat lukte, het wil nog steeds niet, maar ach, ik bleef gewoon in de grote pipe en toen haalde ik ook, weetikwat, zilver ofzo :P
Maar wat ik wel raar vond was bij Peak 1 de SuperPipe neem, had ik 5 seconden voor het einde 150000 punten oid en ik kom schuin van de zijkant af naar het vlakke stuk richting einde en opeens staat de teller op 250000 :?
Nog een vraag: hoe blijf je met de Cube versie goed op een rail? Ik donder dur altijd af, behalve als ie recht naar voren gaat :P
Waarschijnlijk met de C-stick maar welke kant moet je op duwen dan? Ik heb al menigmaal lopen kloten, maar het wil niet! |:(
Dus Cube-owners...kenne jullie ff antwoorden _/-\o_
Die extra punten komen waarschijnlijk allemaal van je combobonussen, die krijg je er pas bij als je de combo beeindigt. En als je aan het grinden bent moet je met de bochten meesturen met je normale stick of D-pad

• Speedy
Bij die superpipe op peak2 kom ik nog niet eens aan het brons ... iemand wat tips? Heb de GC versie, salto's en dat spul lukt wel maar kom dan maar tot iets van 15000 per sprong, lukt een keer 35000 wel, maar dat is niet genoeg voor een bronzen plak aan het eind dus daar kom ik niet verder :(

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Die superpipe is toch met de meerdere verdiepingen zeg maar?
Uhm nou aan tijdje ging ik echt teringhard, en dus hoog en maakte ik dikke combo's, dus ik zou zeggen in de pipe blijven en gewoon zo hard mogelijk heen en weer, en niet vallen, want dan lukt het echt niet meer, je moet gewoon heen en weer en dan ga je na een tijdje hoog genoeg om immense combo's te behalen... 8)7
Zo heb ik het behaald, echte extra tips heb ik niet.. :)
Hoeveel punten moet je behalen voor Brons daar?

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 28 december 2003 @ 18:07:
Bij die superpipe op peak2 kom ik nog niet eens aan het brons ... iemand wat tips? Heb de GC versie, salto's en dat spul lukt wel maar kom dan maar tot iets van 15000 per sprong, lukt een keer 35000 wel, maar dat is niet genoeg voor een bronzen plak aan het eind dus daar kom ik niet verder :(
Je hebt in zo'n super pipe echt heel veel tijd, zorg dat je deze tijd ook goed benut. Elke keer als je terug valt moet je een stukje terugsturen zodat je langer in de half pipe blijft, zo kun je meer sprongen maken en je combobonus ook nog verder opschroeven, zorg dat je 20 sec voor het einde eraan denkt naar de finish te rijden en de records zijn zo gebroken.

• Speedy
Ja ben er door, inderdaad langer in de pijp gebleven, zilver is te doen ... goud is voor mij nog veel te hoog. Maximale wat ik aan een stunt haal is iets van 12000 punten :(

Flickr | Lego collectie

• TiMMieJ

TiMMieJ

jah dat is aan 1 stunt maar als je dus stunt na stunt haalt en zo een super-uber krijgt dan komen daar nog eens je combo multiplier's bij en dan gaat het hard hoor. En zoals ik al eerder aangaf als je dus de linkerbaan pakt met alle zilveren pickups dan krijg je nog meer punten. Ik haalde met alleen de middelste pipe iets van 180000 punten maar ik moet zkz aan de 200k plus kunnen komen als ik in die linker pipe kom nog niet kunnen testen maar weet wel zkz dat dat lukt. En anders heb je al nieuwe ubertricks gekocht ? Dit wil ook nog wel helpen.

• Kool
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik heb met zowel Nate als Mac alle races op alledrie de pieken goud gehaald. :P
Alle het freestyle op piek 3 lukt niet echt goed.
Geweldig spel. Wat ik alleen ZWAAR irritant vindt is dat incoming messages de hele tijd. Daar zijn al heel wat moves mee vern**kt. Voorzover ik weet kun je dit niet uitzetten. Of weet iemand hoe wel?

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Topicstarter
TuRk schreef op 29 december 2003 @ 10:56:
jah dat is aan 1 stunt maar als je dus stunt na stunt haalt en zo een super-uber krijgt dan komen daar nog eens je combo multiplier's bij en dan gaat het hard hoor. En zoals ik al eerder aangaf als je dus de linkerbaan pakt met alle zilveren pickups dan krijg je nog meer punten. Ik haalde met alleen de middelste pipe iets van 180000 punten maar ik moet zkz aan de 200k plus kunnen komen als ik in die linker pipe kom nog niet kunnen testen maar weet wel zkz dat dat lukt. En anders heb je al nieuwe ubertricks gekocht ? Dit wil ook nog wel helpen.
Is zeker makkelijk te doen, haal over het algemeen in de pipes toch wel zo'n 300-400K.
Heeft iemand trouwens tips om Elise te verslaan op die Peak 3 race? Want ik eindig echt 20-30 sec achter haar :? :(

Verder echt een geweldig spel, dit, errug leuk om te doen, zeker met z'n 2en (samen racen, samen in een pipe).

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 23:16:
Ik heb wel even een ander vraagje. Hoe doe je een frontside rail 360 ?? :? Ik probeer een Big challenge vol te krijgen waar je verschillende grind trucks moet uitvoeren maar ik krijg die frontside rail 360 niet voor elkaar :(
Weet niet of t inmiddels gelukt is, maar t lijkt mij dat je dit kan door middel van je manual? (c-stick bij cube)
dat je die dus naar voren doet, en dan langzaam roteert?

Verwijderd

philipnorth schreef op 29 december 2003 @ 15:26:
[...]

Is zeker makkelijk te doen, haal over het algemeen in de pipes toch wel zo'n 300-400K.
Heeft iemand trouwens tips om Elise te verslaan op die Peak 3 race? Want ik eindig echt 20-30 sec achter haar :? :(

Verder echt een geweldig spel, dit, errug leuk om te doen, zeker met z'n 2en (samen racen, samen in een pipe).
Je bedoelt 'the throne' race? Daar heb ik ook lang over gedaan, je haar proberen neer te slaan zodat je snel een volle meter hebt. Zorg dat deze vol blijft voor lange boosts en zorg dat je weet waar de shortcuts zitten, dan moet je het makkelijk kunnen halen. Ik vraag me af hoe jullie sturen hiero, want aan het begine racte ik standaard met mijn spring knop in. Later ben ik erachter gekomen dat je je joystick naar voren in moet blijven houden omdat je dan veel scherper kan sturen zonder enig snelheids verlies.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 16:01 ]

Verwijderd

oeps

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 16:00 ]

Verwijderd

eeeh sorry

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 16:01 ]

Verwijderd

Ik stuur meestal gewoon of de vierpunktstoets op joystick, ik zie meestal wel, met beide lukt het even goed!
'The Throne' die was me volges mij in een keer gelukt, daarna de 'Three peak race', die is echt heerlijk. 25 minuten lang non-stop doorgaan!!
Time to beat: 25 min
Your time: 24.59 8)7
Klopt het bij jullie ook dat wanneer je op Peak 1 of 2 restart doet, je gewoon de heat die je speelde restart en bij Peak 3 alles opnieuw moet doen?
Want bij Much-2-Much gaat het altijd maar 2 keer achter elkaar goed, en dan verkloot ik de Final Round :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 19:32:
Ik stuur meestal gewoon of de vierpunktstoets op joystick, ik zie meestal wel, met beide lukt het even goed!
'The Throne' die was me volges mij in een keer gelukt, daarna de 'Three peak race', die is echt heerlijk. 25 minuten lang non-stop doorgaan!!
Time to beat: 25 min
Your time: 24.59 8)7
Klopt het bij jullie ook dat wanneer je op Peak 1 of 2 restart doet, je gewoon de heat die je speelde restart en bij Peak 3 alles opnieuw moet doen?
Want bij Much-2-Much gaat het altijd maar 2 keer achter elkaar goed, en dan verkloot ik de Final Round :'(
Nog een tip (ik blijf uitdelen hierzo). De final roud van elk event kan je onbeperkt restarten zonder dat je jezelf weer moet kwalificeren, je moet dus als je zeker weet dat je het niet meer haalt gewoon even op restart drukken.

Verwijderd

Ja maar dat is dus niet het geval bij Much-2-Much bij mij, dan moet ik alles opnieuw doen!!!

• inXs

inXs

known as inXs

Wat zijn eigenlijk goede manieren om veel punten te halen enzo? Want bij freerides enzo (vooral peak3) kom ik echt niet hoger dan de 4e plek.. Dus iemand enige tips? Knoppen combo's bijvoorbeeld, wat voor soort salto's, spins etc etc.. Dat zou errrrrug fijn zijn :)

En die pipe op peak3, hoe kom je in de bovenste pipes? thnx alvast!

[ Voor 100% gewijzigd door inXs op 05-01-2004 15:21 ]

superB

Verwijderd

inXs schreef op 05 januari 2004 @ 15:19:
Wat zijn eigenlijk goede manieren om veel punten te halen enzo? Want bij freerides enzo (vooral peak3) kom ik echt niet hoger dan de 4e plek.. Dus iemand enige tips? Knoppen combo's bijvoorbeeld, wat voor soort salto's, spins etc etc.. Dat zou errrrrug fijn zijn :)

En die pipe op peak3, hoe kom je in de bovenste pipes? thnx alvast!
Aan het einde van de lage pipe moet je heel hoog springen, dan kan je daar een handstand maken op die balken en zo in de andere pipes komen. Voor hoge scores, gebruik altijd een grab en een flip tegerlijk. Wissel af met tweaken en gebruik alle grabs en alle flips (als je ubers en superubers kan maken vooral doen natuurlijk!)

Verwijderd

De meeste puten krijg je met de uber tricks. Probeer in de pipes gewoon je boost vol te krijgen nar 2 sprongen of zelfs in, dan alleen maar uber tricks doen en daarna super ubere tricks (weet je wel met tricks met boost ingedrukt). Probeer ze wel om en om te gebruiken. Als je constant dezelfde uber trick gebruikt krijg je er mindr punten voor,
Voor races en freestyle moet je proberen zo veel mogelijk combos te maken voor extra bonussen. Als je op de PS2 je analoog stick naar voren drukt ga je op je punt rijden (weet ff niet hoe het heet) en dan telt als een trick. Tussen verschillende sprongen even dit gebruiken om je combos langer te maken. Ook zoveel mogelijk grinds pakken want zelfs als je grind kan je nog uber tricks maken en veel sneller dan in de lucht dus dat is nog meer punten en dan ben je ook sneller bij je permanent boost.
Met races is de truck om de shortcuts met de grinds te vinden. Als je grind ga je veel harder en je krijgt de kans om uber tricks te toen tijdens het grinden. Hiierdoor kan je je Super Uber bar vol maken om permanent boost te krijgen wat nog meer snelheid is. Als je dit blijft doen kan je redelijk goed winnen van iedereen in de races. :)

• inXs

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 13:23:
De meeste puten krijg je met de uber tricks. Probeer in de pipes gewoon je boost vol te krijgen nar 2 sprongen of zelfs in, dan alleen maar uber tricks doen en daarna super ubere tricks (weet je wel met tricks met boost ingedrukt). Probeer ze wel om en om te gebruiken. Als je constant dezelfde uber trick gebruikt krijg je er mindr punten voor,
Voor races en freestyle moet je proberen zo veel mogelijk combos te maken voor extra bonussen. Als je op de PS2 je analoog stick naar voren drukt ga je op je punt rijden (weet ff niet hoe het heet) en dan telt als een trick. Tussen verschillende sprongen even dit gebruiken om je combos langer te maken. Ook zoveel mogelijk grinds pakken want zelfs als je grind kan je nog uber tricks maken en veel sneller dan in de lucht dus dat is nog meer punten en dan ben je ook sneller bij je permanent boost.
Met races is de truck om de shortcuts met de grinds te vinden. Als je grind ga je veel harder en je krijgt de kans om uber tricks te toen tijdens het grinden. Hiierdoor kan je je Super Uber bar vol maken om permanent boost te krijgen wat nog meer snelheid is. Als je dit blijft doen kan je redelijk goed winnen van iedereen in de races. :)
Kheb niet zoveel aanleg voor dit soort spellen, maar ga me best doen B)

superB

Verwijderd

Hehe same here :Y)

Echt een vet spel. Ik speel em nu op de XBOX. Ik ga die ubersuper mega dash 2-in-1 dual pearl blokjes gauw proberen!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 15:58:
[...]

Je bedoelt 'the throne' race? Daar heb ik ook lang over gedaan, je haar proberen neer te slaan zodat je snel een volle meter hebt. Zorg dat deze vol blijft voor lange boosts en zorg dat je weet waar de shortcuts zitten, dan moet je het makkelijk kunnen halen. Ik vraag me af hoe jullie sturen hiero, want aan het begine racte ik standaard met mijn spring knop in. Later ben ik erachter gekomen dat je je joystick naar voren in moet blijven houden omdat je dan veel scherper kan sturen zonder enig snelheids verlies.
yup
is inmiddels ook idd gelukt :)
wel met 1 sec verschil ofzo maar toch :)

Nu al weer ff niet gespeeld, druk met andere dingen (en spellen) maar ga binnekort toch maar weer eens aan de slag :)

Spelen het wel regelmatig met z'n 2en, lekker racen of in de pipe samen :D

• Chillz
  • Laatst online: 31-10 21:55
ff een kickje :)
want het lijkt me niet nodig een nieuw topic te openen ofzo

Met wat vrienden samen speel ik nog steeds veel SSX Tricky
op PS2 btw
hele zondagen en andere avonden kunnen we hier mee bezig blijven

SSX Tricky is een geweldig spel,
dat in ieder geval

Sinds SSX 3 uit is hadden we dus zoiets van: Die MOETEN we spelen...!

Nou hadden we 'm dus eerst een keer geleend van iemand om 't een dagje aan te voelen, maar wij waren dus een beetje teleurgesteld. Waarom is niet helemaal duidelijk, maar ieder van ons (4 man) was na de eerste speelronde met SSX 3 niet verkocht aan de nieuwe versie ;( Vervolgens is die versie weer teruggebracht naar de rechtmatige eigenaar en is SSX Tricky weer in de PS2 geladen...

mijn vragen dus:
• Waarom zijn we niet gelijk overtuigd geraakt van 3? En moeten we toch misschien meer SSX 3 proberen?
• Wat zijn precies de veranderingen, verbeteringen, plus-/min-punten ten opzichte van SSX Tricky? Zou iemand dit een beetje duidelijk voor me in kaart kunnen brengen?

ik zoek dus in pricipe => SSX Tricky vs. SSX 3

Leeg - Sinds 20180907

Pagina: 1