Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
[PM] ingeep doen we bij voorkeur (maar niet uitsluitend) met minimaal 2 punten, aangezien die reactie nu op +3 staat heb ik er 'slechts' een normale enkelvoudige -1 overgewaardeerd tegenaan gezet.
De reactie is nog steeds goed modbaar dus kan er nog van alles gebeuren
* botoo haalt de [PM] ff uit de topictitel, zo ver zijn we nog niet
De reactie is nog steeds goed modbaar dus kan er nog van alles gebeuren
* botoo haalt de [PM] ff uit de topictitel, zo ver zijn we nog niet
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik zat te twijfelen tussen een 0 gemodereerd en een -1 overgewaardeed en heb uiteindelijk maar voor het laatste gekozen. De reactie staat nu nog op +2.41, en zal dus snel naar +3 kunnen gaan als ie dat waard is. Als ik 0 had gedaan was hij hoger blijven staan, en lastiger naar +2 te krijgen als ie dat toch niet waard was
Ruim een uur geleden was die PM wél nodig, maar ik zie gelukkig dat hij nu mooi op +2 staat hopende dat hij daarop blijft staan.
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Zo is dat. De eerstvolgende die 'm een tikje naar beneden geeft, zal succes hebben. Hij staat namelijk op 2,62 nadat ik 'm even over de bol geaaid heb. 
't Is inderdaad geen +4 waard. Misschien dat de mensen die dat voor elkaar gekregen hebben ook nog interesse hebben in een workshop "how-to-mod"?
't Is inderdaad geen +4 waard. Misschien dat de mensen die dat voor elkaar gekregen hebben ook nog interesse hebben in een workshop "how-to-mod"?

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.