Reactie vrijwel onmodbaar op +4

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=888594
Deze reactie verdiend een +2 ben ik van overtuigd, hij voegt iets toe, maar zo briljant vind ik het niet dat het naar +3 moet. Vandaar dat ik een PM wil vragen om een handje te helpen :)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-10 23:48

botoo

💀 too old to die young

[PM] ingeep doen we bij voorkeur (maar niet uitsluitend) met minimaal 2 punten, aangezien die reactie nu op +3 staat heb ik er 'slechts' een normale enkelvoudige -1 overgewaardeerd tegenaan gezet.
De reactie is nog steeds goed modbaar dus kan er nog van alles gebeuren :)

* botoo haalt de [PM] ff uit de topictitel, zo ver zijn we nog niet :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik zat te twijfelen tussen een 0 gemodereerd en een -1 overgewaardeed en heb uiteindelijk maar voor het laatste gekozen. De reactie staat nu nog op +2.41, en zal dus snel naar +3 kunnen gaan als ie dat waard is. Als ik 0 had gedaan was hij hoger blijven staan, en lastiger naar +2 te krijgen als ie dat toch niet waard was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Ruim een uur geleden was die PM wél nodig, maar ik zie gelukkig dat hij nu mooi op +2 staat hopende dat hij daarop blijft staan.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Zo is dat. De eerstvolgende die 'm een tikje naar beneden geeft, zal succes hebben. Hij staat namelijk op 2,62 nadat ik 'm even over de bol geaaid heb. :)

't Is inderdaad geen +4 waard. Misschien dat de mensen die dat voor elkaar gekregen hebben ook nog interesse hebben in een workshop "how-to-mod"? O-)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.