Dit doe ik ook altijd.pur_DutchDevil schreef op 13 november 2003 @ 18:40:
[...]
Als ik iemand perongeluk een tik (en t is mijn schuld) geef waardoor die spint (hoe hard die ook is) Zal ik altijd remmen en wachten tot die me voorbij is.
Hehe daar zat ik ook al aan te denken.Vos schreef op 13 november 2003 @ 17:51:
Moet er nog een commissie komen die rijders gaat bestraffen ?![]()
Hoe zit het hier eigenlijk mee...wat als iemand gewoon echt vet aso iemand eraf rijd of gewoon veelste laat remt. Een klein tikje kan altijd gebeuren, maar kleine tikjes hopen zich ook op....
Als iemand eraf gereden wordt moeten we misschien de replay rondsturen zodat iedereen hem kan bekijken en kan oordelen, en dan gezamenlijk beslissen wat er gaat gebeuren met de veroorzaker. Als iemand echt overduidelijk een andere rijder eraf rijdt hem misschien de volgende race achteraan laten starten ofzo
Maar dan krijg je misschien wel bij twijfelgevallen dat bepaalde mensen bij voorbaat voor een straf gaan stemmen omdat de 'verdachte' een directe concurrent in het kampioenschap is
De rest van de rijders moeten anoniem stemmen over de te nemen actie bijvoorbeeld.kNarf schreef op 13 november 2003 @ 19:33:
[...]
Hehe daar zat ik ook al aan te denken.
Als iemand eraf gereden wordt moeten we misschien de replay rondsturen zodat iedereen hem kan bekijken en kan oordelen, en dan gezamenlijk beslissen wat er gaat gebeuren met de veroorzaker. Als iemand echt overduidelijk een andere rijder eraf rijdt hem misschien de volgende race achteraan laten starten ofzo![]()
Maar dan krijg je misschien wel bij twijfelgevallen dat bepaalde mensen bij voorbaat voor een straf gaan stemmen omdat de 'verdachte' een directe concurrent in het kampioenschap is
Maar dat maakt voor de uitslag van de stemming in principe niks uit natuurlijk.ZAMoRANo schreef op 13 november 2003 @ 19:55:
[...]
De rest van de rijders moeten anoniem stemmen over de te nemen actie bijvoorbeeld.
Misschien moeten alleen de mensen beslissen die qua stand in het kampioenschap geen belang kunnen hebben bij een straf voor de betreffende persoon.
Is belang hebben niet erg abstract? hoe wil je dat bij race 1 doen als het om 3 punten gaat?kNarf schreef op 13 november 2003 @ 20:01:
[...]
Maar dat maakt voor de uitslag van de stemming in principe niks uit natuurlijk.
Misschien moeten alleen de mensen beslissen die qua stand in het kampioenschap geen belang kunnen hebben bij een straf voor de betreffende persoon.
Dan heeft iedereen er belang bij toch, want iedereen doet dan nog mee qua punten?
Ja race 1 is natuurlijk een uitzondering. Maar als iedereen mag stemmen (vanaf race 2 bedoel ik dan) lijkt me dat gewoon oneerlijk.ZAMoRANo schreef op 13 november 2003 @ 20:16:
[...]
Is belang hebben niet erg abstract? hoe wil je dat bij race 1 doen als het om 3 punten gaat?
Dan heeft iedereen er belang bij toch, want iedereen doet dan nog mee qua punten?
Daarom kunnen we bv. alleen mensen laten stemmen die in het kampioenschap 5 of meer (puur een voorbeeld) punten verschillen met de betreffende persoon. Iedereen blijft natuurlijk elkaars concurrent, maar zo wordt het wel iets eerlijker iig.
Ik ga hier trouwens even uit van een 10-6-4-3-2-1 puntensysteem, maar dat moet ook nog allemaal bepaald worden natuurlijk.
Ja ik snap je punt. Denk dat we het idd wel zo moeten doen.kNarf schreef op 13 november 2003 @ 20:42:
[...]
Ja race 1 is natuurlijk een uitzondering. Maar als iedereen mag stemmen (vanaf race 2 bedoel ik dan) lijkt me dat gewoon oneerlijk.
Daarom kunnen we bv. alleen mensen laten stemmen die in het kampioenschap 5 of meer (puur een voorbeeld) punten verschillen met de betreffende persoon. Iedereen blijft natuurlijk elkaars concurrent, maar zo wordt het wel iets eerlijker iig.
Ik ga hier trouwens even uit van een 10-6-4-3-2-1 puntensysteem, maar dat moet ook nog allemaal bepaald worden natuurlijk.
Puntenverdeling lijkt me idd 10-6-4-3-2-1 tenzij er veel mensen meedoen, dan is het leuker om er 10-8-6-5-4-3-2-1 van te maken. Hangt een beetje van het aantal aanmeldingen af.
Verwijderd
Ik vind dan dat je beter 12 ipv 10 punten voor winnaar kan geven, want anders is verschil eerste vs tweede plaats gelijk aan tweede vs derder, oftewel bijna geen meerwaarde dat je winnaar bent, wat ik toch beetje jammer vind, maar das mijn mening
Ik wilde het eigenlijk bij standaard FIA puntenverdelingen houden.
Een punt voor pole vind ik nog wel het overwegen waard, wat vinden jullie daarvan? Ik weet iig dat kNarf er voorstander van is
Een punt voor pole vind ik nog wel het overwegen waard, wat vinden jullie daarvan? Ik weet iig dat kNarf er voorstander van is
Stuur de replay maar op naar mij. Of geef een linkje door waar die te downloaden is. Ik zou heel graag mee willen doen, maar zal daar de tijd niet voor kunnen vinden. Scheidsrechter spelen moet wel lukken, als je me maar een dag of twee de tijd geeft om de beelden te bestuderen.Vos schreef op 13 november 2003 @ 17:51:
Moet er nog een commissie komen die rijders gaat bestraffen ?![]()
Hoe zit het hier eigenlijk mee...wat als iemand gewoon echt vet aso iemand eraf rijd of gewoon veelste laat remt. Een klein tikje kan altijd gebeuren, maar kleine tikjes hopen zich ook op....
Vincere Per Belli
t is jouw fout dus t minste wat je kan doen is wachten op die ander.Vos schreef op 13 november 2003 @ 19:31:
En wat als diegeen er 15 seconden door verliest en jij en hij erdoor 5 plaatsen verliezen.
En jongens niet zoveel mieren neuken. Ik denk dat als er iets gebeurt en er onstaat een discusie je ff de replay moet kijken. Maar gezien de ervaring die ik op online racen heb er toch 99% van de keren dat de betrokkenen na de race er zelf wel uit komen.
[ Voor 38% gewijzigd door DutchDevil79 op 13-11-2003 21:49 ]
Mocht er behoefte aan zijn wil ik peeth wel assisteren.peeth schreef op 13 november 2003 @ 21:36:
[...]
Stuur de replay maar op naar mij. Of geef een linkje door waar die te downloaden is. Ik zou heel graag mee willen doen, maar zal daar de tijd niet voor kunnen vinden. Scheidsrechter spelen moet wel lukken, als je me maar een dag of twee de tijd geeft om de beelden te bestuderen.
Ik heb ook te weinig tijd om mee te racen maar replays bekijken heb ik wel tijd voor.
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
Heeft er iemand een goede setup voor de Nordschleife? Aangezien het echte ring seizoen afgelopen is, zou ik graag verder gaan op de pc
Iemand de Beta van de V8 Supercars mod al geprobeerd?
Als je van driften houdt, is dit iets voor jou.
http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?t=116251
Als je van driften houdt, is dit iets voor jou.
Verwijderd
hahaha zelf maken he kerelVerwijderd schreef op 13 november 2003 @ 21:52:
Heeft er iemand een goede setup voor de Nordschleife? Aangezien het echte ring seizoen afgelopen is, zou ik graag verder gaan op de pc
Je kan hem beter zelf maken want dan weet je beter wat je doet.Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 21:52:
Ga naar setups.cjb.net Download daar een setup en gebruik die als basis. Probleem bij Nordsleife is dat je verschillende setups kan gebruiken. Ga je voor snelheid op de lange rechte stukken maar betekent wel oppassen in de bochtige gedeeltes en vica versa. Dus gewoon beetje aankoten met de gearings en vleugels tot je jou beste setting hebt.
Greetz DD
Greetz DD
http://www.kiwisim.net.nz...hp?page=20030703210404874Vos schreef op 14 november 2003 @ 11:10:
Is er ook ergens een guide waar uitgelegd staat wat wat doet ?
Even een update over de GoT league.
Er zijn inmiddels 8 mensen die zich hebben aangemeld.
Wie zich ook nog wil aanmelden kan eventjes op de voorlopige website kijken.
Aanmelden kan tot Zondag 23 November, een week later, op 30 november om 20:00 is de 1e race op Magny Cours. Elke vrijdag voor een race staat een vrije training gepland om 19:00, deze is niet verplicht maar een het biedt een goede gelegenheid om te oefenen op het circuit en wat tijden te vergelijken met anderen.
Behalve de race vinden ook een korte training (19:00 tot 19:15) en de kwalificatie (19:20-19:55) plaats op zondag, voor aanvang van de race.
Een compleet schema zal binnenkort op de website verschijnen.
Dan wat betreft de Ladies-Cup, zoals het er nu naar uitziet moeten we deze maar uit ons hoofd zetten, Het (goed) organiseren van 1 league is al lastig genoeg, als we daarnaast ons moeten gaan richten op een league waar misschien 3 of 4 mensen echt interesse in hebben lijkt me gewoon geen verstandig plan. (Zoals het er nu naar uitziet zijn gezien de standpunten van degenen die zich hebben aangemeld heeft het gewoon geen zin om aids toe te staan en op 1 server 2 leagues tegelijk te houden)
De mensen die de Ladies Cup hadden willen rijden zijn uiteraard alsnog welkom om aan de GoT League mee te doen, al zal dit dan natuurlijk zonder driving-aids zijn (Clutch Assistance en Auto Gearing zijn wel toegestaan).
De week voor de 1e race is bedoeld om te bekijken of het mogelijk is om iedereen netjes in teams in te delen. Eventueel met eigen skins per team.
Ook kan iedereen zich vast voorbereiden op het komende seizoen en eventuele afspraken op zondagavond vast af te zeggen
.
Verder zullen we zo veel mogelijk informatie voortaan via de website naar buiten brengen om het forum hier ook niet teveel te vervuilen. Er is daar ook een forum opgezet door onze eigen J. "Valentino Rossi" v/d Woude.
Ook is er een kanaal op het Tweakers IRC. #GoT-Racing.
Aanmelden kan tot Zondag 23 November, een week later, op 30 november om 20:00 is de 1e race op Magny Cours. Elke vrijdag voor een race staat een vrije training gepland om 19:00, deze is niet verplicht maar een het biedt een goede gelegenheid om te oefenen op het circuit en wat tijden te vergelijken met anderen.
Behalve de race vinden ook een korte training (19:00 tot 19:15) en de kwalificatie (19:20-19:55) plaats op zondag, voor aanvang van de race.
Een compleet schema zal binnenkort op de website verschijnen.
Dan wat betreft de Ladies-Cup, zoals het er nu naar uitziet moeten we deze maar uit ons hoofd zetten, Het (goed) organiseren van 1 league is al lastig genoeg, als we daarnaast ons moeten gaan richten op een league waar misschien 3 of 4 mensen echt interesse in hebben lijkt me gewoon geen verstandig plan. (Zoals het er nu naar uitziet zijn gezien de standpunten van degenen die zich hebben aangemeld heeft het gewoon geen zin om aids toe te staan en op 1 server 2 leagues tegelijk te houden)
De mensen die de Ladies Cup hadden willen rijden zijn uiteraard alsnog welkom om aan de GoT League mee te doen, al zal dit dan natuurlijk zonder driving-aids zijn (Clutch Assistance en Auto Gearing zijn wel toegestaan).
De week voor de 1e race is bedoeld om te bekijken of het mogelijk is om iedereen netjes in teams in te delen. Eventueel met eigen skins per team.
Ook kan iedereen zich vast voorbereiden op het komende seizoen en eventuele afspraken op zondagavond vast af te zeggen
Verder zullen we zo veel mogelijk informatie voortaan via de website naar buiten brengen om het forum hier ook niet teveel te vervuilen. Er is daar ook een forum opgezet door onze eigen J. "Valentino Rossi" v/d Woude.
Ook is er een kanaal op het Tweakers IRC. #GoT-Racing.
Hij is wel heel voorlopig hèZAMoRANo schreef op 14 november 2003 @ 13:53:
Even een update over de GoT league.
Kan er tenminste niet op.
Vincere Per Belli
lol, een tiepvoudpeeth schreef op 14 november 2003 @ 14:20:
[...]
Hij is wel heel voorlopig hè![]()
Kan er tenminste niet op.
Edit: Had m al aangepast hoor SeBaZ
[ Voor 10% gewijzigd door Zamorano op 14-11-2003 16:33 ]
hmm,
ff rekenen, deze week werken, volgende week niet, dan weer wel, dus 30 november = ikke werken
btw, me naam is Erik Versaevel
dat gaat misschien lastig wordenop 30 november om 20:00 is de 1e race op Magny Cours

[ Voor 8% gewijzigd door _-= Erikje =-_ op 14-11-2003 17:54 ]
ai, das wel balen ja. Werk je tot zo laat dan?_-= Erikje =-_ schreef op 14 november 2003 @ 17:53:
hmm,
[...]
dat gaat misschien lastig wordenff rekenen, deze week werken, volgende week niet, dan weer wel, dus 30 november = ikke werken
van +- 16:00 - 1.00 's nachts 
vrijdag's werk ik tot 21.00 en zaterdag van 9.30 - 1700
[ Voor 52% gewijzigd door _-= Erikje =-_ op 14-11-2003 20:30 ]
Verwijderd
Ja die heb ik al geprobeerd hoor, heb al wel zelf een team geproduceerd... vond het wel grappigMartijnA3 schreef op 13 november 2003 @ 23:10:
Iemand de Beta van de V8 Supercars mod al geprobeerd?
Als je van driften houdt, is dit iets voor jou.![]()
[afbeelding]
Shotje:

Ik heb me verrekend btw, deze week niet, volgende week wel dus 30 precies niet_-= Erikje =-_ schreef op 14 november 2003 @ 20:30:
van +- 16:00 - 1.00 's nachts
Ik had het ook al op het channel gezegd, maar hier ook nog eens neerplanten.
Er is een addon beschikbaar voor ETCC, namelijk andere LEDs & LCD. Deze zouden duidelijker moeten zijn maar ik heb ze nog niet zelf getest. Download hier
Er is een addon beschikbaar voor ETCC, namelijk andere LEDs & LCD. Deze zouden duidelijker moeten zijn maar ik heb ze nog niet zelf getest. Download hier

[ Voor 21% gewijzigd door Fuelke op 15-11-2003 19:21 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Nieuwe mod voor f1 challenge. track day mod. Enorm leuk. Kun de kiezen uit een ferrari F355 of BMW M3 CSL. Allebei de road versies met gewone banden. Vooral met die Ferrari kun de enorm lekker driften. De mod wordt nu ook ondersteund door F1rst2. Moet je wel ff de client hier http://www.f1rst2.com/f1rst2.zip downen want auto-update werkt nog niet. Daarna is track day als seizoen onder f1c in je profiles te selecteren.

ps Heb nu een room up op f1rst.
't zou leuk zijn als je de url voor die mod ook ff zou vermelden
Ja leuk dat je ook een link post.pur_DutchDevil schreef op 16 november 2003 @ 15:34:
Nieuwe mod voor f1 challenge. track day mod. Enorm leuk. Kun de kiezen uit een ferrari F355 of BMW M3 CSL. Allebei de road versies met gewone banden. Vooral met die Ferrari kun de enorm lekker driften. De mod wordt nu ook ondersteund door F1rst2. Moet je wel ff de client hier http://www.f1rst2.com/f1rst2.zip downen want auto-update werkt nog niet. Daarna is track day als seizoen onder f1c in je profiles te selecteren.
[afbeelding]
Maargoed hier vind je links, en ook nog wat handige informatie als je dit wilt proberen.
http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?t=118639
Waneer komt er nog even een oefenraceje?
Heb mijn nieuwe stuurtje binnen
Ik wil niet een practice verklooien
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Zo... Toch een eerste ervaring voor mij. Kon de eerste rondjes goed mee komen, maar na de spin mooi mijn eigen tempo gereden
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
heb alles gedownload maar die Track Day crashed mooi bij het starten van een circuit!! Hoe kan dit?
[ Voor 4% gewijzigd door --JvL-- op 17-11-2003 12:23 ]
Don't dream your life, live your dream.
PitCrew animation op Low gezet?--JvL-- schreef op 17 november 2003 @ 12:21:
heb alles gedownload maar die Track Day crashed mooi bij het starten van een circuit!! Hoe kan dit?
crashed nog steeds, ik zie ook geen auto in het menu draaien.
waar staat je folder van de f355 precies?
Die F355 zelf kon je namelijk gewoon unzippen in de F1 Challenge folder, dan werden alle files in de juiste folders geplaatst, maar de physics update moest je weer in de seasondata\vehicles folder uitpakken als ik me niet vergis.
C:\Program Files\EA SPORTS\F1 Challenge 99-02\SeasonData\TDvehicles
C:\Program Files\EA SPORTS\F1 Challenge 99-02\SeasonData\TDvehicles\Vehicles
C:\Program Files\EA SPORTS\F1 Challenge 99-02\SeasonData\Vehicles
Heb hem overal neergezet maar nix werkt, heb gewoon die 2 bestanden gedownload en de inhoud er neer gezet.
Fuck F1 Challenge zelf start nu ook al niet meer op!!! Kunnen die lui geen gewone addon releasen
C:\Program Files\EA SPORTS\F1 Challenge 99-02\SeasonData\TDvehicles\Vehicles
C:\Program Files\EA SPORTS\F1 Challenge 99-02\SeasonData\Vehicles
Heb hem overal neergezet maar nix werkt, heb gewoon die 2 bestanden gedownload en de inhoud er neer gezet.
Fuck F1 Challenge zelf start nu ook al niet meer op!!! Kunnen die lui geen gewone addon releasen
Heb je wel eerst de Ferrari geinstaleerd en daarna pas de BMW. Moet in die volgorde. Anders zou ik is proberen opnieuw te downloaden mischien is je rar file incompleet.
Laat maar heel mn F1 Challenge is fucked up. Moet dat eerst opnieuw installen en die 2 auto's hoeft van mij al niet meer. Thanx anyway
Sorry hoor, maar lijkt me user error. En het is ook geen mod, het zijn 2 losse auto's, Toch?
Ik heb m gewoon uitgepakt naar hier:
C:\Program Files\EA SPORTS\F1 Challenge 99-02\
En dan zet ie zelf zijn geluiden en andere bestanden op de juiste locatie.:)
Ik heb m gewoon uitgepakt naar hier:
C:\Program Files\EA SPORTS\F1 Challenge 99-02\
En dan zet ie zelf zijn geluiden en andere bestanden op de juiste locatie.:)
Het is een mod die gelijdelijk aan groter wordt (Kijk maar is een keer in de forum post staat een lijst met auto's). Cubits released ze zodra er een af is.
Alleen Cubits heeft de auto's zo los in f1C 2002 seizoen staan. Er staat echter een uitleg bij hoe het apart te maken van de rest van f1 zodat bv dat je Vehicles folder niet overloopt met auto's. Denk dat daar iets fout is gegaan bij JvL.
Alleen Cubits heeft de auto's zo los in f1C 2002 seizoen staan. Er staat echter een uitleg bij hoe het apart te maken van de rest van f1 zodat bv dat je Vehicles folder niet overloopt met auto's. Denk dat daar iets fout is gegaan bij JvL.
BWS psychics update is uit. Wereld van verschil met de eerdere psychics.
Download hier:
http://f1200x-helmets.racesimcentral.com/bws.htm
Download hier:

Physics..pur_DutchDevil schreef op 17 november 2003 @ 20:22:
BWS psychics update is uit. Wereld van verschil met de eerdere psychics.
Download hier:
[afbeelding]
Het is wel erg stil hier. 
Volgende week zondag begint de ETCC League, we hebben momenteel een startveld van 12 man. Mochten er toch nog meer mensen mee willen doen dan kan kun je je vandaag nog aanmelden. De deelnemerslijst sluit vandaag.
Mail mij dan even met de volgende info:
naam:
racenaam (liefst je GoT nick):
gebruikte controller:
We racen dus zonder aids m.u.v. Clutch Assistance en Auto Gears.
De nieuwe website gaat in de komende dagen online op http://www.gotracing.tk.
Volgende week zondag begint de ETCC League, we hebben momenteel een startveld van 12 man. Mochten er toch nog meer mensen mee willen doen dan kan kun je je vandaag nog aanmelden. De deelnemerslijst sluit vandaag.
naam:
gebruikte controller:
You've got mail
Euh schrijf mij maar uit, zie dat er dus maar 1 cup komt en rijd dus niet mee zonder aidsZAMoRANo schreef op 23 november 2003 @ 13:34:
Het is wel erg stil hier.
naam:
gebruikte controller:
Jammer, als ik multiplay wil doen dan klapt het spel naar de desktop.
Is hier een oplossing voor ofzo iets?
Is hier een oplossing voor ofzo iets?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Hmm in je mail gaf je aan mee te willen rijden in de "no aids cup"--JvL-- schreef op 23 november 2003 @ 19:51:
[...]
Euh schrijf mij maar uit, zie dat er dus maar 1 cup komt en rijd dus niet mee zonder aids
Ik hoopte eigenlijk al dat je van gedachte was veranderd en een stuurtje ging gebruiken.
Jammer dat je toch niet meedoet en sorry als het niet duidelijk was dat we uitsluitend zonder aids gingen rijden (heb t hier wel eerder gepost).
Dan sluiten we de inschrijflijst vanavond met een veld van 13 man.
En nu maar hopen dat ik het kan hosten.ZAMoRANo schreef op 23 november 2003 @ 23:01:
[...]
Hmm in je mail gaf je aan mee te willen rijden in de "no aids cup"
Ik hoopte eigenlijk al dat je van gedachte was veranderd en een stuurtje ging gebruiken.
Jammer dat je toch niet meedoet en sorry als het niet duidelijk was dat we uitsluitend zonder aids gingen rijden (heb t hier wel eerder gepost).
Dan sluiten we de inschrijflijst vanavond met een veld van 13 man.
Daarom wil ik deze week een keer een test server willen draaien voor alleen de league rijders.
Sorry klopt idd dat ik no aids cup had geschreven fout van mijn kant. En pas nadat ik de mail had verstuurd las ik hier dat er slechts een cup zou komen vandaar...
heren succes!
heren succes!
Dat lijkt me wel handig jaDutch3men schreef op 24 november 2003 @ 07:40:
[...]
En nu maar hopen dat ik het kan hosten.
Daarom wil ik deze week een keer een test server willen draaien voor alleen de league rijders.
13 man moet zeker kunnen. max ping instellen op 100 ofzo.
Kan iemand uitleggen hoe ik eigenhandig een seizoen in elkaar draai. Ik doel op de races die verreden moeten worden. Volgens mij moet dat staan in de gbd file in de SeasonsData dir. maar ben er niet helemaal cker van of dit klopt en of ik nog meer moet wijzigen.
er word weer geraced 
ww: got
wees welkom
ww: got
wees welkom
I don't drive fast, I only fly low!
Verwijderd
Kan het kloppen dat het mogelijk is dat er verschil in physics bestaat tussen online racen en zelf een freepractise rijden? Want ik heb sterk het idee dat als ik een freepractise op mezelf rij ik veel minder grip heb.. Veel sneller doorspinnende banden heb en veel sneller blokerend. En ik ben ook een seconden langzamer dan online racen.
Als dit een probleempje is.. Hoe is het dan op te lossen?
Ik merk dit zelf ook altijd, geen idee hoe dit komt trouwens.Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 09:05:
Kan het kloppen dat het mogelijk is dat er verschil in physics bestaat tussen online racen en zelf een freepractise rijden? Want ik heb sterk het idee dat als ik een freepractise op mezelf rij ik veel minder grip heb.. Veel sneller doorspinnende banden heb en veel sneller blokerend. En ik ben ook een seconden langzamer dan online racen.
Wat de GoT league betreft, moeten er hier geen regels komen over bv. corner-cutting, blokken/afsnijden. Oftewel wat wel en wat niet mag?
Verwijderd
Even een vraagje, ik heb dus f1 challenge en probeer te vinden of ik gtr2002 ook hierop kan installeren? Heb het hele topic en de oudere doorlopen maar kan er niets over vinden aangezien dit een mod is voor f1 2002 en dus niet zeker weet als fi challenge mods voor f1 2002 kan importeren.
Je krijgt vanzelf een zwarte vlag als je teveel afsnijdt hoor. Dat zit gewoon in F1C.Redje schreef op 25 november 2003 @ 11:00:
Wat de GoT league betreft, moeten er hier geen regels komen over bv. corner-cutting, blokken/afsnijden. Oftewel wat wel en wat niet mag?
Verder kunnen we als er duidelijk en consistent door iemand word afgesneden, de replay bij onze onafhankelijke geschillencommissie neerleggen.
De rest van de regels zijn opgesteld en heb ik ook op de website verwerkt. Deze zal 1 dezer dagen online gaan.
Nou je kan enorm veel cutten zonder een zwarte vlag te krijgen en je kan er echt secondes mee winnen. Het valt natuurlijk wel op dat je 2 sec sneller bent dan de rest, maar je kan het ook wat minder opvallend doen.
Jammer dat dit kan. De trigger voor een zwarte vlag had eigenlijk veel gevoeliger moeten zijn.
Jammer dat dit kan. De trigger voor een zwarte vlag had eigenlijk veel gevoeliger moeten zijn.
Ja op sommige banen zeker, we gaan er vanuit dat de meesten een beetje normaal de bochten zullen nemen, als dit niet het geval is zullen we wel maatregelen nemen.duronbug schreef op 25 november 2003 @ 12:09:
Nou je kan enorm veel cutten zonder een zwarte vlag te krijgen en je kan er echt secondes mee winnen. Het valt natuurlijk wel op dat je 2 sec sneller bent dan de rest, maar je kan het ook wat minder opvallend doen.
http://www.xzibitaprojects.net/Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 11:42:
Even een vraagje, ik heb dus f1 challenge en probeer te vinden of ik gtr2002 ook hierop kan installeren? Heb het hele topic en de oudere doorlopen maar kan er niets over vinden aangezien dit een mod is voor f1 2002 en dus niet zeker weet als fi challenge mods voor f1 2002 kan importeren.
daar kan je een gemodificeerde versie downen, die op F1C draait. Ik heb hem toevallig gister geinstalleerd maar ik vind hem een stuk minder als "de echte"... vooral qua physics.
Oh GAAF!Fuelke schreef op 25 november 2003 @ 13:34:
Analoge tellers voor ETCC: Hier te downloaden
[afbeelding]
Echte ETCC wagens hebben digitaal volgens mij maar dit is wel veel leuker.
ik heb me switchboxje bijna af
nu nog ff een keyboard uitmeten && aansluiten op de controllerprint 

Ik ben alleen nog niet helemaal uit de plaatsing, links, rechts of naast me stoel (maar dan zie ik em niet meer)
links

rechts

Nog een vraagje, hoe schakelen echte etcc auto's ? normaal H patroon of sequentieel?

Ik ben alleen nog niet helemaal uit de plaatsing, links, rechts of naast me stoel (maar dan zie ik em niet meer)
links

rechts

Nog een vraagje, hoe schakelen echte etcc auto's ? normaal H patroon of sequentieel?
[ Voor 10% gewijzigd door _-= Erikje =-_ op 25-11-2003 18:18 ]
Lache! Een paar drukknoppen had imho ook wel handig geweest._-= Erikje =-_ schreef op 25 november 2003 @ 18:15:
ik heb me switchboxje bijna afnu nog ff een keyboard uitmeten && aansluiten op de controllerprint
[afbeelding]
links
[afbeelding]
rechts
[afbeelding]
Een gamepad uitelkaar halen en klaar.
/edit: Ik zou het trouwens onder de pook monteren, lijkt me handiger.
Zover ik kon nagaan hadden de ETCC auto's een H patroon. Maar nu is sequentieel toegestaan.
De Alfa heeft een sequentiele 6-bak.
[ Voor 19% gewijzigd door Redje op 25-11-2003 19:31 ]
't zijn (on) off on schakelaars, dus een kant op een moment contactje (springt na contact weer terug) en de andere kant op blijft ie staan, behalve de bovenste 2, die zijn (on) off (on) voor bv rembalans naar voor/achter
De eerste 4 painga's van Google doorzocht, maar toch kan ik hem niet vinden; heeft iemand hier nog een werkende link naar de GTR2002 mod? Op zowat alle grotere racing-dedicated sites krijg ik dooie links??
Zouden jullie me wel heel erg mee helpen.
Verwijderd
Probeer is :SuBBaSS schreef op 26 november 2003 @ 10:07:
De eerste 4 painga's van Google doorzocht, maar toch kan ik hem niet vinden; heeft iemand hier nog een werkende link naar de GTR2002 mod? Op zowat alle grotere racing-dedicated sites krijg ik dooie links??
http://www.xzibitaproject...t2002/fiagt2002xspec.html
Erikje, wat voor stuur heb je daar? Wat een supergaaf ding zeg! Hoe veel kost dit?_-= Erikje =-_ schreef op 25 november 2003 @ 18:15:
ik heb me switchboxje bijna afnu nog ff een keyboard uitmeten && aansluiten op de controllerprint
[afbeelding]
links
[afbeelding]
rechts
[afbeelding]
Das een ActLabs.;)BoKToR schreef op 26 november 2003 @ 12:31:
[...]
Erikje, wat voor stuur heb je daar? Wat een supergaaf ding zeg! Hoe veel kost dit?Ik denk namelijk dat m'n ms sidewinder ff wheel het niet lang meer volhoudt, maar dat mag ook wel na een jaar of 4
Goeie FF hebben die dingen.
das ongeveer 't enige wat goed is, ze werken slecht met nforce USB, dus moest ik een apparte PCI usb controller d'rinzetten, ik ben aan me 3e rempedaaltje bezig en aan het 5e setje veren
Ik heb alleen de Perf Pedals van ActLabs dus over de werking van het stuurtje kan ik weinig zeggen._-= Erikje =-_ schreef op 26 november 2003 @ 17:19:
das ongeveer 't enige wat goed is, ze werken slecht met nforce USB, dus moest ik een apparte PCI usb controller d'rinzetten, ik ben aan me 3e rempedaaltje bezig en aan het 5e setje veren
Maar ik ben ook niet heel tevreden over de pedalen, ze hebben wel lekker veel travel en goede weerstand maar ik krijg ze nooit lekker gecalibreerd. Ik wil bijvoorbeeld dat mn gaspedaal al volgas geeft als ik m 95% ofzo indruk. Maar dat gaat niet.
Gevolg: Ik moet het pedaal ontzettend hard en ver indrukken wil ik volgas kunnen geven. Dat scheelt me gewoon een paar tiende, zoniet meer op een ronde.
Ik blijk gewoon sneller te zijn met mn oude Logitech pedalen.
Jep, same here.
Ik geef gewoon geen volgas als ik het gaspedaal vol indruk, en dat terwijl ik die pedalen nog niet lang heb en nauwelijks heb gebruikt. Bovendien kraakte het gaspedaal al vanaf de eerste dag dat ik ze had. Lekker kwaliteitje dus.
Ik heb het koppelingspedaal nu gewoon losgemaakt en naast m'n MOMO pedalen gezet
De shifter is wel wat degelijker, ik heb wel laatst een veertje moeten vervangen maar dat is meer m'n eigen schuld (ik gebruik hem meestal sequentieel met een eigen mod waardoor dat veertje erg veel belast wordt)
Ik geef gewoon geen volgas als ik het gaspedaal vol indruk, en dat terwijl ik die pedalen nog niet lang heb en nauwelijks heb gebruikt. Bovendien kraakte het gaspedaal al vanaf de eerste dag dat ik ze had. Lekker kwaliteitje dus.
Ik heb het koppelingspedaal nu gewoon losgemaakt en naast m'n MOMO pedalen gezet
De shifter is wel wat degelijker, ik heb wel laatst een veertje moeten vervangen maar dat is meer m'n eigen schuld (ik gebruik hem meestal sequentieel met een eigen mod waardoor dat veertje erg veel belast wordt)
tsja, de beste pedalen blijven toch de Speed 7 maar die zijn zo duuuuuuur
Verwijderd
Heeft iemand hier misschien oplossing voor?? want zeker als zometeen de league begint wil ik ook graaf offline met zelfde physics willen rijden, ivm setup maken en de limiet zoeken. Bij voorbaat dank!Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 09:05:
Ok test server is upDutch3men schreef op 27 november 2003 @ 18:22:
Ik heb nu alvast een Chat room aangemaakt in F1rst gebruik het pw wat in de email stond.
Lees jullie email voor het wachtwoord.
[ Voor 9% gewijzigd door FabiandJ op 27-11-2003 19:04 ]
Zo
De testrace ging best aardig 
Podiumplekkie @ 3e (van de 4
)
Nouja niet zeuren, had een paar flinke deuken + afwijking naar links, net als Erikje
Ff pic maken...
Podiumplekkie @ 3e (van de 4
Nouja niet zeuren, had een paar flinke deuken + afwijking naar links, net als Erikje
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Hehe ja.Valentino Rossi schreef op 27 november 2003 @ 20:54:
ZoDe testrace ging best aardig
Podiumplekkie @ 3e (van de 4)
Nouja niet zeuren, had een paar flinke deuken + afwijking naar links, net als ErikjeFf pic maken...
Ging erg lekker zat 9 rondes lang binnen 1 sec achter Mathijs aan totdat ik een spin maakte
Wel jammer dat we maar met zijn 6'en waren zonder mauro in de race dan he anders waren het er 7.
Ja was aan t mailen met ActLabs enzo, ik wil graag mn pedalen kunnen gebruikenDutch3men schreef op 27 november 2003 @ 20:59:
[...]
Hehe ja.
Ging erg lekker zat 9 rondes lang binnen 1 sec achter Mathijs aan totdat ik een spin maakte.
Wel jammer dat we maar met zijn 6'en waren zonder mauro in de race dan he anders waren het er 7.
k had toch niet lekker kunnen racen.
Pix:

De Start...

En het hele spul door de eerste knik.

Uitremwerk enzo
Ik ben de 2e gele Audi.

Spin van Yonexfreak geloof ik

Mijn fatale spin in de chicane

Met een dikke deuk, geen achtervleugen en een afwijking naar links als gevolg

Daar tikte ik Erikje aan... netjes weer laten passeren..
Daarna de pits in. Na 39 seconden wachten had de pitcrew de afwijking nóg niet verholpen

Weet niet waar deze op slaat

Driftwerk

Mooi plaatje!
Voor mij Erikje

Daar gaat Erikje in rook op

En nog ff de spin van Dutch3Men
Ben dus 3e geeindigd, voor Erikje, allebei met een afwijking

De Start...

Uitremwerk enzo

Spin van Yonexfreak geloof ik

Mijn fatale spin in de chicane

Met een dikke deuk, geen achtervleugen en een afwijking naar links als gevolg

Daarna de pits in. Na 39 seconden wachten had de pitcrew de afwijking nóg niet verholpen

Weet niet waar deze op slaat

Driftwerk

Mooi plaatje!

Daar gaat Erikje in rook op

En nog ff de spin van Dutch3Men
amen 
Ach ja, altijd al een BMW Compact willen hebben
Vond het zelf wel een mooie spin 360 graden was ie.Valentino Rossi schreef op 27 november 2003 @ 21:20:
Pix:
[afbeelding]
De Start...
[afbeelding]
[afbeelding]
Uitremwerk enzoIk ben de 2e gele Audi.
[afbeelding]
Spin van Yonexfreak geloof ik![]()
[afbeelding]
Mijn fatale spin in de chicane![]()
[afbeelding]
Met een dikke deuk, geen achtervleugen en een afwijking naar links als gevolg![]()
[afbeelding]
Daarna de pits in. Na 39 seconden wachten had de pitcrew de afwijking nóg niet verholpen![]()
[afbeelding]
Weet niet waar deze op slaat![]()
[afbeelding]
Driftwerk![]()
[afbeelding]
Mooi plaatje!Voor mij Erikje
![]()
[afbeelding]
Daar gaat Erikje in rook op![]()
[afbeelding]
En nog ff de spin van Dutch3Men![]()
Oh en die BMW in de achtergrond ligt 1 ronde achter.
Maar morgen avond gaat de practise server online he, be there
Haha lol._-= Erikje =-_ schreef op 27 november 2003 @ 21:27:
amen
[ Voor 6% gewijzigd door FabiandJ op 28-11-2003 00:05 ]
practice server kan ik niet, koopavond in de winkel
Ik heb iedereen al een mail gestuurd met de info over de league.
Maar aangezien nog lang niet iedereen heeft gereageerd zet ik t hier nog even neer.
Wil iedereen eventjes doorgeven welke auto/team/startnummer ze willen gaan gebruiken, en een eventuele 2e keuze.
Als het meezit kunnen we het zo verdelen dat elke auto maar 1 keer op de grid staat. Dan mag je er eventueel een eigen skin voor gebruiken, etc.
Als 1 of 2 mensen het niet doorgegeven hebben zondag gaan we misschien auto's toewijzen dus geef het s.v.p nog even door.
Maar aangezien nog lang niet iedereen heeft gereageerd zet ik t hier nog even neer.
Wil iedereen eventjes doorgeven welke auto/team/startnummer ze willen gaan gebruiken, en een eventuele 2e keuze.
Als het meezit kunnen we het zo verdelen dat elke auto maar 1 keer op de grid staat. Dan mag je er eventueel een eigen skin voor gebruiken, etc.
Als 1 of 2 mensen het niet doorgegeven hebben zondag gaan we misschien auto's toewijzen dus geef het s.v.p nog even door.
Je hebt mailZAMoRANo schreef op 28 november 2003 @ 12:23:
Ik heb iedereen al een mail gestuurd met de info over de league.
Hoe bedoel je dat? Op jou en Mathijs, of op mijDutch3men schreef op 28 november 2003 @ 00:03:
[...]
Oh en die BMW in de achtergrond ligt 1 ronde achter.
Erikje reed nml. voor mij op dat moment
Op Mathijs en mij.Valentino Rossi schreef op 28 november 2003 @ 13:44:
[...]
Hoe bedoel je dat? Op jou en Mathijs, of op mij
Erikje reed nml. voor mij op dat moment
Oke
DXTweak downloaden, kan je deadzone's instellen. Ideaal, ook geen aanlopende rem meer.kNarf schreef op 26 november 2003 @ 19:36:
Jep, same here.
> Erikje, post dat apparaatje en evt. schema's ook eens op het DSZ forum en hoe je dat allemaal aansluit, ziet er kickass uit man
Verwijderd
Zo ik heb ook even mailtje gestuurd! Ik wil graag in startnummer #52 gaan rijden, de gele audi met de groene raamstijlen!
Dit topic is gesloten.