Er is nu een test server online.
Naam: GoT Racing
PW: got
Naam: GoT Racing
PW: got
Het staat nu 11-1 in de poll, nuff saidpur_DutchDevil schreef op 11 november 2003 @ 16:16:
hey er is wel een verschil tussen leage en gewoon s'avonds racen voor de fun. (waar nu al een paar races zijn gehouden) Denk dat sommige hier niet zo moeilijk moeten doen en een beetje meer vertrouwen in de mensen moeten hebben. (red. probeer zelf is met keyboard te rijden zonder aids)
Greetz DD
Verwijderd
-- Altijd blijven prutsen --
Doet Zanardi dat ook niet?Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 17:43:
keb nu flippers achter het stuur als gas en rem! Gaat best goed! (d8 dat het onmogelijk was... gasgeven,remmen,sturen,schakelen met aleen de handen)
die kapotte pedalen kunnen dus in de prullebak
Vast al meerdere malen genoemd in dit topicGGS_VR6 schreef op 11 november 2003 @ 18:16:
Welke mods spelen jullie nu telkensWant ik wil die DTM 2002 mod downe, maar nergens een goede link
Is gratis toch neem ik aan? Anders crash dit bericht maar
Wij spelen nu telkens de ETCC mod.GGS_VR6 schreef op 11 november 2003 @ 18:16:
Welke mods spelen jullie nu telkensWant ik wil die DTM 2002 mod downe, maar nergens een goede link
Is gratis toch neem ik aan? Anders crash dit bericht maar
welk stuur heb je redje?Redje schreef op 11 november 2003 @ 18:23:
[...]
Vast al meerdere malen genoemd in dit topic
Dit is ETCC 2003, geen DTM 2002, DTM is zover ik weet nog niet uit.
En ja dat is helemaal gratis, je hebt alleen F1 Challenge nodig.
http://revolution.driving...portal/index.php?Itemid=1
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
[ Voor 7% gewijzigd door kNarf_ op 11-11-2003 21:13 ]
Verwijderd
Ik heb nergens last van, Mafferik is degene met kapotte pedalenalarma2nd schreef op 11 november 2003 @ 19:11:
[...]
welk stuur heb je redje?
meestal kun je veren en potmeters gewoon zelf vervangen, heb zelf een momo en daar kun je dat in pricipe zonder al te veel problemen doen.
onderdelen verkopen ze wel bij conrad(http://www1.nl.conrad.com)
Verwijderd
coming up, plus pixkNarf schreef op 11 november 2003 @ 21:35:
Heeft iemand de replay nog van de race? Zou ik wel graag willen zien
[ Voor 61% gewijzigd door Valentino Rossi op 11-11-2003 21:50 ]
Hmm moet ie eerst door F1RST2 ondersteund worden, zou er niet van uit gaanVerwijderd schreef op 11 november 2003 @ 21:56:
Ik denk dat yonex liever in zijn renault megane wil gaan rijden als ik hem af heb
Verwijderd
die moeten het wle ondersteuning want ik ga etcc mod makers vriendelijk vragen of ze deze auto in de mod willen doenZAMoRANo schreef op 11 november 2003 @ 21:58:
[...]
Hmm moet ie eerst door F1RST2 ondersteund worden, zou er niet van uit gaan
Doen ze niet. Helaas.Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 22:04:
[...]
die moeten het wle ondersteuning want ik ga etcc mod makers vriendelijk vragen of ze deze auto in de mod willen doen
[ Voor 58% gewijzigd door FabiandJ op 11-11-2003 22:38 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Wordt ie niet te heet ofzo?GGS_VR6 schreef op 11 november 2003 @ 22:41:
[afbeelding]
Is dit ook te voorkomen
Als ik een beetje gas geef, is het een stukje beter, maar bij harder niet. Me drivers van me videokaart heb ik net geupdate, maar is wel vaag dat het er nog is
‹(◕‿◕)›
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
volgens mij is dit nog de goeie replay: www.xtreme-terror.net/bfsinned/files/SAN%20MARINO.VcrDutch3men schreef op 11 november 2003 @ 22:36:
Was een erg leuke race vandaag.
Al werd ik 4de omdat ik een pitstop moes moesen omdat mijn banden gaar waren maarja kan gebeuren.
Maar een keer kijken hoe ik de bandenslijtage kan verminderen.
Ben alleen de replay kwijt.
Zou iemand hem kunnen uppen?
En misschien kan ik morgen weer hosten maar is nog niet helemaal zeker.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 08:27 ]
Don't dream your life, live your dream.
damn yes !! dat lijkt me superVerwijderd schreef op 11 november 2003 @ 21:56:
Ik denk dat yonex liever in zijn renault megane wil gaan rijden als ik hem af heb
[ Voor 27% gewijzigd door yonexfreak op 12-11-2003 08:54 ]
I don't drive fast, I only fly low!
Verwijderd
ik was al van plan om dat te vragen.yonexfreak schreef op 12 november 2003 @ 08:47:
[...]
damn yes !! dat lijkt me super
lukt het een beetje btw?
edit> ik heb ook eventueel een pic van het interieur/dashboard voor geval je zelfs dat zou willen modden![]()
(just ask...)
* yonexfreak is super benieuwd naar het eindresultaat tzt
* yonexfreak valt van stoelVerwijderd schreef op 12 november 2003 @ 09:09:
[...]
ik was al van plan om dat te vragen.![]()
nou hier dan een plaatje, auto begint een beetje vorm te krijgen.
[afbeelding]
15 man is misschien ook teveel voor een league (qua hosting), of niet?--JvL-- schreef op 12 november 2003 @ 08:44:
Is er al overeenstemming over hoe deze league eruit komt te zien? Met of zonder de 4 coureurs in de Ladies-Cup?
[ Voor 7% gewijzigd door Zamorano op 12-11-2003 10:01 ]
lolZAMoRANo schreef op 12 november 2003 @ 09:53:
[...]BTW: Ik weet niet wie Race Eend is maar die heeft zn kansen op een GoT-racelicentie gisteren natuurlijk al verspeeld
wow ziet er veelbelovend uitpur_DutchDevil schreef op 12 november 2003 @ 10:14:
Even een progres shot van de Porsche Michelin Supercup 2003 waar het team (Speedwerx) waar ik in zit mee bezig is. Heb gister zelfs even aan de telefoon gehangen met Patrick Huisman. (coole gast) Nu hopen dat de psychics experts wat met de informatie kunnen.
[afbeelding]
De physics van de vorige Speedwerx mod: BMW World Series vond ik echt beroerd. Het leek wel een F1 was snelheid en remvermogen betreft, hopelijk wordt de PSC beter.yonexfreak schreef op 12 november 2003 @ 10:16:
[...]
wow ziet er veelbelovend uit![]()
* yonexfreak ziet al de volgende GoT cup alweer opdoemen...nog ff en we sprintten van de F1 door naar de ETCC en weer door naar de Porsche
* yonexfreak gaat alvast oefenen in fitness hok om dit geweld vol te houden
Met feedback van Huisman moet dat wel een top mod wordenpur_DutchDevil schreef op 12 november 2003 @ 10:14:
Even een progres shot van de Porsche Michelin Supercup 2003 waar het team (Speedwerx) waar ik in zit mee bezig is. Heb gister zelfs even aan de telefoon gehangen met Patrick Huisman. (coole gast) Nu hopen dat de psychics experts wat met de informatie kunnen.
[afbeelding]
Thx voor die backfire update want die in de mod zit is echt lelijk.kNarf schreef op 12 november 2003 @ 10:32:
[...]
Met feedback van Huisman moet dat wel een top mod worden![]()
Ben benieuwd , voor online racen zijn cups natuurlijk uitermate geschikt.
Over die league, volgens mij is het wel duidelijk aan welke league ik mee wil doen en hoe ik over aids denk
Maar het is ook heel belangrijk dat er iemand is die een goede website kan maken, en dat die steeds bijgehouden wordt. Want dingen zoals het raceschema en de stand in de league moeten er natuurlijk opkomen, maar liefst ook alle kwalificatietijden en raceuitslagen. Dus vrijwilligers?
Die F1 style kwalificatie moeten we er zeker inhouden.
Een punt voor de pole-sitter lijkt me ook wel een goed idee trouwens.
Verder is hier eindelijk een goede backfire update voor de ETCC modDe mod is grafisch natuurlijk top, alleen was die backfire nogal cartoonachtig. Nu niet meer dus.
Een website moet geen probleem zijn, ik heb niet veel trek (& tijd) om dat alleen te doen maar ik wil daar wel aan meehelpen.kNarf schreef op 12 november 2003 @ 10:32:
[...]
Over die league, volgens mij is het wel duidelijk aan welke league ik mee wil doen en hoe ik over aids denk
Maar het is ook heel belangrijk dat er iemand is die een goede website kan maken, en dat die steeds bijgehouden wordt. Want dingen zoals het raceschema en de stand in de league moeten er natuurlijk opkomen, maar liefst ook alle kwalificatietijden en raceuitslagen. Dus vrijwilligers?
Die F1 style kwalificatie moeten we er zeker inhouden.
Een punt voor de pole-sitter lijkt me ook wel een goed idee trouwens.
Verder is hier eindelijk een goede backfire update voor de ETCC modDe mod is grafisch natuurlijk top, alleen was die backfire nogal cartoonachtig. Nu niet meer dus.
Ze kunnen toch de physics van de GTR2002 mod gebruiken? Daarin waren de Porsches super.Redje schreef op 12 november 2003 @ 10:30:
[...]
De physics van de vorige Speedwerx mod: BMW World Series vond ik echt beroerd. Het leek wel een F1 was snelheid en remvermogen betreft, hopelijk wordt de PSC beter.
Volgens mij is het heel lastig testen. Er hoeven er maar een paar te joinen die zelf een brakke verbinding hebben en dan loopt alles opeens slecht.Dutch3men schreef op 12 november 2003 @ 10:30:
Ja lijkt mij ook erg gaaf om een league te houden.
Ik ga vandaag nog een keer hosten om te kijken hoeveel man ik aan kan. Ik ga proberen om er 15 te kunnen hosten, maar ik weet niet of die het aan kan.
Dus als jullie de server online zien komen met de naam GoT Racing ga er dan a.u.b op.
Want dan kan ik beter kijken hoeveel ik eraan kan.
Ik zou eventueel wel een site draaien met de resultaten en zo van de league.
[ Voor 52% gewijzigd door MartijnA3 op 12-11-2003 10:46 ]
Ik draai op best hoge setting ja, maar als ik speel haal ik altijd boven de 35fps en ze zeggen dat ja zeker 30fps moet hebben.MartijnA3 schreef op 12 november 2003 @ 10:46:
Trouwens, heb jij veel grafisch detail aan staan als je host? Ik hoorde dat het hosten beter gaat als je zorgt dat je eigen PC een hoge framerate haalt.
Edit: Dat was de quote button ipv de edit button.
@ redjeMartijnA3 schreef op 12 november 2003 @ 10:43:
[...]
Ze kunnen toch de physics van de GTR2002 mod gebruiken? Daarin waren de Porsches super.
Ik denk dat 10 man de "sweetspot" is, je kan er wel meer op kwijt maar bij elke hickup heeft iedereen er last van, dus wat extra ruimte over lijkt me beter.Dutch3men schreef op 12 november 2003 @ 10:42:
[...]
Thx voor die backfire update want die in de mod zit is echt lelijk.
Verder vind ik dat we die kwalificatie style erin moeten houden.
Ik heb hier ook webspace over om eventueel de site op te runnen.
Zelf ben ik aan het testen hoeveel man ik kan hosten 11 man kan ik zeker.
Probeer de 15 te halen, en eventueel kan ik misschien aan een 100Mbit host komen.
[ Voor 21% gewijzigd door _-= Erikje =-_ op 12-11-2003 11:17 ]
ladiescup is voor mensen met driveraids ivm ramplank ipv stuur_-= Erikje =-_ schreef op 12 november 2003 @ 11:15:
ik wil gerust meerijden maar ben een btje langzaam (scheelde 5 sec op knarf van de week) ik heb dan ook nog weinig tijd gehad om te oefenen met de mod, ik gebruik geen driversaids (ook geen clutch) dus gooi mij maar in de ladies cup
‹(◕‿◕)›
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ja idd., de Alfa is dus veel onrustiger bij t aanremmen.duronbug schreef op 12 november 2003 @ 11:36:
Zijn bepaalde auto's nou echt veel sneller in ETCC dan andere of is alle zo gemaakt dat je in principe met elke auto dezelfde rondetijd kan rijden ?
Ik rij meestal in de alfa, maar deze is minder makkelijk onder controle te houden met het aanremmen dan bijvoorbeeld de audi 4wd. Ook heb je bij de alfa veel meer last van wheelspin.
Lijkt me wel gaaf een Porsche Supercup maar dan moeten de physics (en niet psychicspur_DutchDevil schreef op 12 november 2003 @ 11:08:
quote: Redje schreef op 12 november 2003 @ 10:30:
De physics van de vorige Speedwerx mod: BMW World Series vond ik echt beroerd. Het leek wel een F1 was snelheid en remvermogen betreft, hopelijk wordt de PSC beter.
@ redje
Met de BWS mod psychics was ik ook niet tevreden (had veel teveel last van onderstuur), maar hun wouden graag hun eerste mod uitgeven heb ik niets tegen te zeggen aangezien ik alleen beta test. Maar ik kan je verzekeren dat de psychics update die komend weekend komt een wereld van verschil is.
@Martijn
Psychics kan je niet overnemen van F1 2002 mods aangezien de engine in f1C compleet anders is. Ook veel uitgebreider. Ten tweede is de Porsche 996 GT2 niet echt te vergelijken met een Porsche 911 GT3 waarmee in de supercup wordt gereden. Dus we gaan ze van de grond af nieuw maken.
Greetz DD.
[ Voor 42% gewijzigd door Zamorano op 12-11-2003 12:12 ]
De snelste zijn de Alfa's (AutoDelta) en BMW's denk ik.duronbug schreef op 12 november 2003 @ 11:36:
Zijn bepaalde auto's nou echt veel sneller in ETCC dan andere of is alle zo gemaakt dat je in principe met elke auto dezelfde rondetijd kan rijden ?
Ik rij meestal in de alfa, maar deze is minder makkelijk onder controle te houden met het aanremmen dan bijvoorbeeld de audi 4wd. Ook heb je bij de alfa veel meer last van wheelspin.
Ja goed punt, misschien dat dat nog niet duidelijk was maar het lijkt mij wel de bedoeling.Vos schreef op 12 november 2003 @ 12:28:
Mocht er een cup komen heb ik ook wel interesse, mits ik er tijd voor heb
Maar dan moet er wel iedere race in dezelfde auto gereden worden lijkt me, anders switch je naar een andere auto die op een bepaald circuit weer wat beter is. Dus eenmaal gekozen voor een auto aan het begin v/h seizoen, dan ook er mee uitrijden
* yonexfreak gaat voor mijn Renault Megane met Renault PowerZAMoRANo schreef op 12 november 2003 @ 12:32:
[...]
Ja goed punt, misschien dat dat nog niet duidelijk was maar het lijkt mij wel de bedoeling.
Je kiest aan het begin van de competitie voor een bepaalde auto met startnummer.
Opzich kunnen we dan best eigen (vervangende) skins en teamnamen toelaten die iedereen die meedoet dan kan downloaden.
[ Voor 10% gewijzigd door --JvL-- op 12-11-2003 15:08 ]
Don't dream your life, live your dream.
Sorry maar dat is nog helemaal niet aan de orde voordat die auto officieel is toegevoegd aan ETCC en F1RST2, en dat zal ook niet binnenkort gebeuren.yonexfreak schreef op 12 november 2003 @ 13:09:
[...]
* yonexfreak gaat voor mijn Renault Megane met Renault Power![]()
We kunnen dit eventueel wel met zn 2en opzetten. Ik werk meer met Dreamweaver maar ik kan ook goed met gewoon html overweg.Valentino Rossi schreef op 12 november 2003 @ 14:40:
Ik zou best wel aan de website mee willen werken, maar ik weet niet wat jullie van m'n kunsten vindenhttp://www.vdwracing.tk
Doe de basis met Frontpage, en kloot wat html bij
Ja mail mij maar met die info, alle andere vragen/opmerkingen/verzoeken worden gewoon genegeerd--JvL-- schreef op 12 november 2003 @ 15:07:
Ik wil ook best helpen met de organisatie. De site maakt me niet heel veel uit of dit een super hoogstaande is of niet. Het belangrijkste is dat er een duidelijk overzicht is met de stand, wie er mee doen, tijden, uitslagen en race verslagen.
Ik stel in ieder geval wel voor dat degenen die mee willen doen zich gaan inschrijven en dat dit kan tot volgende week vrijdag
De manier waarop stel ik voor degene die Zamorano heeft voorgesteld: Mail hem met de volgende info:
Subject: Aanmelden GoT-League
Naam
Race naam
Gebruik van controller: stuur/joystick/keyboard/anders nl.
Deelname aan welke cup: aids of zonder aids
Jou standpunt ten opzichte van Ladies-Cup (meer info zie forum)
ps. wacht wel ff met mailen voordat Zamorano hier goedkeuring voor heeft gegeven. Wil niet dat hij door mijn toedoen platgespammed wordt
[ Voor 73% gewijzigd door Zamorano op 12-11-2003 16:08 ]
Verwijderd
f1rst maakt niet uit want je kan gewoon een andere auto kiezen als je de server joint. En als het lukt kan ik wel aan iemand vragen om een installatie pack met alleen die renault te maken, zo kan je hem toch gewoon gebruiken in etccZAMoRANo schreef op 12 november 2003 @ 16:02:
[...]
Sorry maar dat is nog helemaal niet aan de orde voordat die auto officieel is toegevoegd aan ETCC en F1RST2, en dat zal ook niet binnenkort gebeuren.
Je mag best een andere skin maken voor een bestaande auto.
[...]
Ja mail mij maar met die info, alle andere vragen/opmerkingen/verzoeken worden gewoon genegeerd
Adres staat in mn profile.
[ Voor 20% gewijzigd door Valentino Rossi op 12-11-2003 16:49 ]
[ Voor 44% gewijzigd door _-= Erikje =-_ op 12-11-2003 16:47 ]
niet zo serieus opvatten johZAMoRANo schreef op 12 november 2003 @ 16:02:
[...]
Sorry maar dat is nog helemaal niet aan de orde voordat die auto officieel is toegevoegd aan ETCC en F1RST2, en dat zal ook niet binnenkort gebeuren.
Je mag best een andere skin maken voor een bestaande auto.
.
Alleen jammer dat je hem zwaar hebt verneukt met die kleuren, vorige was véél mooierparagon schreef op 12 november 2003 @ 17:41:
Ik heb voor de EGTRS nog een websiteje in elkaar geknutseld werkt met php en mysql het invoeren van race uitslagen is vrij makkelijk. Op de frontpage worden de top 3 van de laatste race en het kampioenschap getoond. Als ik tijd heb kan ik hem misshien aanpassen voor een GOT-ETCC league inclusief enige wensen.
Ok we hebben iig een begin.Valentino Rossi schreef op 12 november 2003 @ 16:44:
En m'n ETCC League site is up
Niet lachen, is 20 minuten werk... inhoud komt nog
Ik wil niet met de deur in huis vallen door zomaar even de website te maken, ik had niks te doen, dus ik denk; ''ik maak vast een begin, en kijken of de jongens het wat vinden''
Forum will be up in minits
Edit:
Shit, wat een heerlijke domme fout
GoTRacing.tk
[ Voor 6% gewijzigd door Zamorano op 12-11-2003 23:14 ]
ach er is toch geen intresse dus never mind ga wel met top rijders racenSebaZ schreef op 12 november 2003 @ 22:14:
[...]
Alleen jammer dat je hem zwaar hebt verneukt met die kleuren, vorige was véél mooier
Ik heb trouwens ook een subdomain voor ETCC aangemaakt
Gaat lekker zo
Assen short staat in f1rst.ZAMoRANo schreef op 12 november 2003 @ 23:13:
[...]
Ok we hebben iig een begin.
Ik heb een calender gemaakt met de races. Het zijn 12 races in Europa geworden.
Dit heb ik niet alleen bedacht maar ik heb wat adviezen van een aantal mensen daarin meegenomen.
De Volgorde ziet er als volgt uit:
Magny Cours
Imola
A1-Ring
Donington
Spa-Francorchamps
Mugello
Valencia
Zandvoort
Hockenheim
Misano
Assen*
Oulton Park
In principe zouden we zondag over 2 weken de 1e race kunnen houden.
De inschrijving sluit de zondag daarvoor om 19:00 en voor die tijd zal ook het definitieve schema incl. de trainingssessies bekend zijn.
Valentino, zou je me morgen willen mailen (adres staat in profiel) dan kan ik ook de gegevens met jouw uitwisselen voor het opbouwen en invullen van de site.
*Indien niet ondersteund door F1RST2 2 weken voor de race zal deze vervangen worden door Dijon Prenois.
Je hebt nog nooit mee gedaan dus je weet niet eens hoe we rijden.paragon schreef op 12 november 2003 @ 23:37:
[...]
ach er is toch geen intresse dus never mind ga wel met top rijders racen
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Practice op vrijdag 45 min, beginnend om 19:00. 15 Min practice voor de race, dan even 5 min pauze, de qually, weer 5 min pauze (kan iedereen zijn racesetup rustig instellen) en dan de Race.Vos schreef op 13 november 2003 @ 08:09:
Aan wat voor tijden denkt men voor de practice, qualify en race ? Alles in één keer achter mekaar ? En wat voor tijd de race op zondag ?
(lig vaak tot 14 uur nog wel in me nest)
Ja rond die tijd lijkt me een goed plan ja.ZAMoRANo schreef op 13 november 2003 @ 08:34:
[...]
Practice op vrijdag 45 min, beginnend om 19:00. 15 Min practice voor de race, dan even 5 min pauze, de qually, weer 5 min pauze (kan iedereen zijn racesetup rustig instellen) en dan de Race.
Ik zat te denken om de race om 19:30 te starten. Maar daar moeten we t nog even over hebben. Suggesties zijn welkom.
Dat ben ik met je eens, gewoon alles op 1 dag en practice hoeft van mij echt geen 45min tezijn. Practicen doe ik ook offline.paragon schreef op 13 november 2003 @ 09:25:
Kan je niet beter alles op een dag doen of begrijp ik het nu verkeerd? Volgens mij is het best lastig voor mensen om 2x in het weekend elke keer tijd te hebben voor een race. Practice kan je in je doen wanneer je wil daar heb je geen anderen voor nodig. of heeft die practce geen gevolgen voor de evenementen van zondag?
[ Voor 63% gewijzigd door Zamorano op 13-11-2003 11:24 ]
Lijkt mij handigerparagon schreef op 13 november 2003 @ 12:08:
Maar helemaal geen intresse in een php/mysql gebeuren om het kampioenschap by te houden?
Jawel hoor, graag zelfs.paragon schreef op 13 november 2003 @ 12:08:
Maar helemaal geen intresse in een php/mysql gebeuren om het kampioenschap by te houden?
Verwijderd
Kun jij in die replay zien wie die bmw in de eerste bocht raakt en/of wiens schuld dat was??Dutch3men schreef op 12 november 2003 @ 23:22:
Even 4 plaatjes van de race van vandaag.
De start.
[afbeelding]
De uitrem actie van Yonexfreak op ??
[afbeelding]
En Yonexfreak is ervoor bij en een alfa die schrikt.
[afbeelding]
En ik en S_enni_D naast elkaar en nee ik ram hem niet hij zat rechts van me wat ik niet onboard kon zien dus stuurde ik gewoon in maar er is niks ernistig gebeurt.
Helaas moes ik daarna de pits in om iemand te helpen dus kon ik niet verder rijden anders hadden ik en S_enni_D nog een leuke race gehad.
[afbeelding]
Bah wat is dit nou weer voor een gezeik met die plaatjes.
Ja kan ik zien en heb het bekeken._-= Erikje =-_ schreef op 13 november 2003 @ 16:29:
[...]
Kun jij in die replay zien wie die bmw in de eerste bocht raakt en/of wiens schuld dat was??
dit was echt gaaf gisteren...deze uitremactie was best close...vol blokkerend in de ankers en ''hopen'' dat ik niet tever zou doorschieten en samen van de baan te belandenDutch3men schreef op 12 november 2003 @ 23:22:
De uitrem actie van Yonexfreak op ??
[afbeelding]
En Yonexfreak is ervoor bij en een alfa die schrikt.
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door yonexfreak op 13-11-2003 17:21 ]
Ik denk dat ik het was, maar jah, die linker spiegel zie je niets inDutch3men schreef op 13 november 2003 @ 17:01:
[...]
Ja kan ik zien en heb het bekeken.
Het kunnen jullie allebij zijn. Of jij laat geen ruimte over of hij (Senninha) remde te laat.
Hier een plaatje.
[afbeelding]
Oh en trouwens Senninha ken ik erg goed van F1 Challenge racen en zo.
Als ik iemand perongeluk een tik (en t is mijn schuld) geef waardoor die spint (hoe hard die ook is) Zal ik altijd remmen en wachten tot die me voorbij is.Vos schreef op 13 november 2003 @ 17:51:
Moet er nog een commissie komen die rijders gaat bestraffen ?![]()
Hoe zit het hier eigenlijk mee...wat als iemand gewoon echt vet aso iemand eraf rijd of gewoon veelste laat remt. Een klein tikje kan altijd gebeuren, maar kleine tikjes hopen zich ook op....
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq