Ik heb een sweex usb pen van 32 mb van iemand gekregen.
Hij doet het perfect in 2000 en in xp met de standaard drivers.
Maar als ik hem op school op win98se wil uitproberen werkt het niet.
bij mij thuis doet hij het ook niet, ook niet naar een herinstallatie van 98se
De setup draait perfect hij zegt aan het einde replug device
Dat doe ik en dan zegt windows usb storage device gevonden.
geef ik duidelijk het mapje aan waar hij de inf file moet weghalen, maar hij springt gewoon verder, en zegt geen stuurprogramma gevonden dus zit ik met een onbekend apparaat.
Net of de driver niet klopt bij het hardware id van de pen(of de usb driver klopt niet)
Dus ik de hardware id opzoeken in de win2k inf file en die was VID_0C45&PID_1060
en in de win98 inf file was hij VID_0EA0&PID_6803 dus ik die vervangen door die van win2k, dan installeert hij wel maar zegt hij dat er een conflict is en het apparaat is uitgeschakeld.
Heb gezocht op google en tweakers, verder heb ik 6 verschillende NAND FLASH drivers gedownload van verschillende usb pennen d8 het is allemaal NAND FLASH
en ze gebruiken allemaal de samsung/tosihiba chips misschien zit er wel een driver bij die ook met mijn pen werkt dus niet !!
Allemaal hetzelfde probleem als de standaard driver (die ik van sweex.nl heb)
Hij doet het perfect in 2000 en in xp met de standaard drivers.
Maar als ik hem op school op win98se wil uitproberen werkt het niet.
bij mij thuis doet hij het ook niet, ook niet naar een herinstallatie van 98se
De setup draait perfect hij zegt aan het einde replug device
Dat doe ik en dan zegt windows usb storage device gevonden.
geef ik duidelijk het mapje aan waar hij de inf file moet weghalen, maar hij springt gewoon verder, en zegt geen stuurprogramma gevonden dus zit ik met een onbekend apparaat.
Net of de driver niet klopt bij het hardware id van de pen(of de usb driver klopt niet)
Dus ik de hardware id opzoeken in de win2k inf file en die was VID_0C45&PID_1060
en in de win98 inf file was hij VID_0EA0&PID_6803 dus ik die vervangen door die van win2k, dan installeert hij wel maar zegt hij dat er een conflict is en het apparaat is uitgeschakeld.
Heb gezocht op google en tweakers, verder heb ik 6 verschillende NAND FLASH drivers gedownload van verschillende usb pennen d8 het is allemaal NAND FLASH
en ze gebruiken allemaal de samsung/tosihiba chips misschien zit er wel een driver bij die ook met mijn pen werkt dus niet !!
Allemaal hetzelfde probleem als de standaard driver (die ik van sweex.nl heb)
And this !! Is to go even further beyond!!!