Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zelf een plexiglas case maken

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag zelf een plexiglas case gaan maken, nu vroeg ik mij af of er hier ook mensen zijn die daar ervaring mee hebben en of het een beetje te doen is, de lijm-methode met chloroform en injectienald is mij bekend maar ik vraag me dus af wat en hoe zegmaar kan nergens ervaringen van anderen vinden en ben erg benieuwd of hier mensen zijn die er ervaring mee hebben.

grtz Jan Wijma

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Hoi, welkom op GoT, heb je Frequently Asked Questions CME en Welkom in Casemodding & Electronica (Policy) al doorgelezen? samen met de FAQ en zoekwerk kun je al een hoop info vinden!, suc6!
edit:
als je die had doorgenomen kwam je vanzelf uit bij [rml][ How2] Lijmen met chloroform[/rml]

[ Voor 21% gewijzigd door _ferry_ op 03-11-2003 20:08 ]

Verwijderd

ehm bereken eerst de 4kantemeters maar een ga dan naaar de doe het zelf winkel en schrik je rot dat spul is VET duur man

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Nederlandse vertaling van Ferry:

- Hij bedoelt met veel woorden, dat je beter ff kan Searchen in GoT :O

[ Voor 7% gewijzigd door Robbertz236 op 03-11-2003 20:30 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Over lijmen met chloroform kan je idd terecht bij [rml][ How2] Lijmen met chloroform[/rml] (en aarzel niet het topic omhoog te schoppen als je nog met vragen zit over het lijmen of aanmerkingen hebt op de howto). Er zijn wel plexiglas cases gemaakt hier, moet je even zoeken, kan je wel het een en ander aan voorbeelden vinden. Als je nog concrete vragen hebt aarzel dan niet om een nieuw topic te openen, maar probeer eerst even of je het met de FAQ en de search niet kan oplossen.

Dit topic is gesloten.