Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06 10:47

Korakal

Up up up!

Topicstarter
I&T presenteert u wederom een nieuwe review:

Review Samsung E700

Deze review is geschreven door D-Jay-
In dit topic kun je vragen, opmerkingen en complimenten over deze review kwijt :Y)

Vragen over het toestel zelf mogen in Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 17:28
Is dat een doosje met maden die op de fotow staat? 8)7

Verders wel een coole telefoon, jammer da'k 2 jaar vastzit aan me contract, anders had ik snel weer een ander kunne uitkieze :o

[ Voor 55% gewijzigd door Zaagmans op 03-11-2003 19:44 ]

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48970

Mooie review! Ik vind het zelf ook een zeer :9~ telefoontje. Eigenlijk ben ik helemaal niet blij met deze mooie review, want nou wil ik hem hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

Ik zou graag wat meer pics in de review zien van de doos waar ie inzit, en hoe je em uit pakt en kleine demonstratie foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:57

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ja, ik moet Jaromir helaas gelijk geven. Een beetje weinig plaatjes...

Maar voor de rest: Mooie review, welcome to the 'reviewers'-club

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Ik heb mijn laptop voortijdig verkocht, zodat ik momenteel nog niet beschik over een mogelijk om de foto's naar mijn computer te zetten, maar ik zal binnenkort wat meer foto's toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Hmm, het spijt me, maar ik vind deze review nogal tegenvallen.

Je zegt nauwelijks iets, en laat ook geen foto's zien.

Bijvoorbeeld:
'De bediening van de E700 is net zoals de S300 vrij makkelijk.' is vrijwel het enige dat je vertelt over hoe de bediening echt is.
Nogal summier. Mij interesseert het wel hoe de UI in elkaar zit, hoe de knoppen werken, hoe snel alles reageert (menu, T9), enz enz.

'Messaging
De E700 is niet gemaakt om te emailen maar hetvolgende zit er wel op :
# SMS
# EMS
# MMS'

Is het enige over messaging. Hier vertel je zelfs helemaal niks wat niet ook al in het eerste beste specs-lijstje staat.

De camera heeft een maximale resolutie van 640x480 (0,3 MP).
Het is eigenlijk dus de eerste telefoon met een fatsoenlijke digitale camera (vind ik tenminste), maar hij kan tegenwoordig voor deze prijs niet tippen aan de echte digicams.

Dit is wel interessant, maar kom dan met iets meer onderbouwing, en laat alsjeblieft ook foto's zien op 640*480, zodat wij het ook zelf kunnen bekijken...

Bij de 5 plus/minpunten noem je ineens nog punten die je helemaal niet eerder zijn genoemd, en (dus) ook nergens zijn toegelicht.

Al met al vind ik om eerlijk te zijn veel te summier.

Natuurlijk blijf je altijd houden dat reviews hier minder uitgebreid zullen zijn dan bij bijv Mobile-review.com.
Voordeel is hier dan weer dat de review veel meer kan zijn toegespitst op het GoT-publiek, en er ook specifiek vragen kunnen worden beantwoord.

Echter: als de review zo beperkt is, voegt-ie m.i. niks toe.
Jammer, ik had meer gehoopt van de review van de E700.

[ Voor 9% gewijzigd door wicher|IA op 04-11-2003 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

ik kan je niet veel meer dan gelijk geven
omdat het e700 topic al zo uitgebreid was, was er eigenlijk maar weinig over voor een review, hoewel ik al langer met het review bezig ben
dit wil overigens niet zeggen dat een review dan maar middelmatig moet worden
maar het is mijn eerste review pas en hoop dat ze na loop van tijd wat beter worden, ik zelf vond hem wel goed, alleen misschien wel weinig foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Tja,

Prachtige telefoon, maar er is 1 reden waarom ikhem niet zou kopen en dat is dat ze er geen 3-bander van gemaakt hebben.

Hop,hop,hop!

Pagina: 1