Toon posts:

Antec PlusView 1000AMG ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaring met deze kast??

antec PlusView1000AMG

Afbeeldingslocatie: http://www.antec-inc.com/images/400/PLUSVIEW1000AMG1.jpg

Hoe lijken zwarte cd-rom spelers in dit ding????

Is het lastig zo'n deurtje???

GRTZ Poelman

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 19:00 ]

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:56
Heb zelf zo'n soort kast. Deurtje vind ik niet zo lastig. CD-rom spelers zou ik proberen in dezelfde kleur te spuiten. Dit is volgens mij meer grijs als zwart.

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-05 11:07
ik heb deze in het blauw, met gewoon witte cd-rom spelers

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-05 20:55
Heeft iemand plaatjes, zodat we kunnen zien hoe een zwarte cd-rom speler staat?

• Rubie-The-Sysop
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 21:33
Brakius schreef op 03 november 2003 @ 19:01:
Ik weet niet of de Ts goed is met photosoep anders kan je die kast openen en er gewoon ee zwarte cd-rom speler inzetten

edit:

@Poelman heb je mischien ook een pic met het deurtje open ?

[OFFTOPiC]
Heet jij poelman vna je achternaam ? Zo ja ken jij een Stefan Poelman uit Almere ?
[/OFFOTPIC]

[ Voor 24% gewijzigd door Rubie-The-Sysop op 03-11-2003 19:19 ]

Verwijderd

ik denk dat een zwarte speler wel staat, want op die plaatjes zijn de kasten meestal niet volledig in het zwart afgebeeld terwijl ze het wel zijn, omdat een zwarte vlek commercieel niet zo verantwoord is :)

Verwijderd

Iemand ervaring met deze kast??
[google=PlusView1000AMG review]
[rml][ Antec] Nieuwe kast, ervaringen ?[/rml]
[rml][ Antec] Plusview1000AMG - SOHO File Server[/rml]
Afbeeldingslocatie: http://moddin.net/reviews/cactushead/antec%20plusview1000amg/plusview1000amg%20010_full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://moddin.net/reviews/cactushead/antec%20plusview1000amg/plusview1000amg%20057_full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pcabusers.com/reviews/plusview1000/open.jpg

Tip: neem een plaatje van een zwarte speler en knip/plak die met een tekenprogramma in het plaatje...
Is het lastig zo'n deurtje???
Dat ligt aan jouw gebruikersgedrag (veel driveacces) en of je kleine kinderen in huis hebt die eraan gaan hangen. Kortom: dat kun je alleen zelf inschatten of het handig is voor jou.

Dit lijkt me toch allemaal gewoon een kwestie van smaak. Niemand kan voor jou een koopbeslissing nemen.

move Casemodding & Elektronica > Overige Hardware. Zie: CME Policy
titelfix: "Kast" > "Antec PlusView 1000AMG ervaringen?"

Verwijderd

Ik vind de deurtjes op kasten niet handig (maar ziet er wel netter uit)
Als een PC klem tegen iets aan staat kan je er moeilijk bij en krijg je 't deurtje niet goed open omdat je er niet goed bij kunt. Daarom heb ik uiteindelijk 't deurtje er maar uit gehaald....
Dus even nadenken waar je je kast neerzet en of je vaak CD's / floppys / kabels aan de voorkant gebruikt !!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb zo'n kast. het is geen rotding ofzo, maar ik vind hem wel te duur voor wat je krijgt.

hij is erg zwaar. dat vind ik al jammer.

hij is niet zo zwart als zwarte drives.

die drivebay die er in zit trek je naar je mobo toe, lekker handig ahum. dat is gewoon de standaardmethode ja, maar als iets dan onhandig is verzin er dan wat op. bijvoorbeeld drives die je naar je toe haalt ofzo.

de fans die er in zitten maken best veel geluid.

al met al ben ik van mening dat het gewoon een hartstikke standaardding is, alleen wanstaltig groot en duur om niks. je hebt nou ook weer niet extreem veel binnenruimte. ja boven de voeding, hoera.

al met al vind ik dat je veel beter bijvoorbeeld zo'n kast kan halen:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ippc/b/IM000650.jpg

Target CY4.

goed afgewerkt, stevig, goede voeding, en vooral goede benutting van de ruimte. euro of 60, meer moet je er niet voor geven.

[ Voor 20% gewijzigd door smvs op 04-11-2003 00:41 ]

Verwijderd

Ik heb zo'n kast en ik vind hem erg goed. Ik had hiervoor een Chieftec Dragon, maar deze is qua vormgeving ietsje mooier. Qua binnenkant maakt het niet veel uit. Deze Antec heeft wel een stoffilter aan de binnenkant en dat scheelt veel. Ik heb namelijk een nogal stoffige kamer.
Voor de rest, zoals gezegd de 2 coolers die erbij zitten zijn te lawaaiig. Die heb ik dan ook verkocht toen ik mijn vorige PC verkocht en heb de stille Papst cooler die erin zaten in mijn nieuwe Antec kast gedaan.
Ik heb zelf een zwarte floppy disk en een zwarte DVD en CD-RW en ik vind het zeer goed staan.
Het deurtje is inderdaad soms wat lastig als je vaak de DVD/floppy gebruikt. Maar daar wen je wel aan.
smvs schreef op 04 november 2003 @ 00:34:

die drivebay die er in zit trek je naar je mobo toe, lekker handig ahum. dat is gewoon de standaardmethode ja, maar als iets dan onhandig is verzin er dan wat op. bijvoorbeeld drives die je naar je toe haalt ofzo.
Uhm, ik kan gewoon die drive bay eruit trekken zonder ook maar iets te raken (zelfs niet de videokaart die er pal voor zit). Je moet de drive bay draaien (dat is ook de reden waarom de rails waar de drivebay in zit maar tot de helft gaan..........)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 08:56 ]

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Ik heb deze kast ook, in antraciet.
De ruimte in dat ding is echt enorm, aangezien ik eerst een midi-tower had en nu alleen maar met micro-atx, mini-itx bezig ben.

Verder ben/was ik bezig met een mod voor de kast.

Samenvatting:
Dat deurtje was maar niks, dus heb ik á la floriske.nl een mooi window er in geprobeerd te maken.
Ik was even te lui om een nieuw zaagje in de figuurzaag te zetten dus heb ik dat gedremeld op race-stand. Is dus echt enorm lelijk geworden :)
Gelukkig is het toch onhadig zo'n deurtje ervoor.

Verder heb ik die rasters aan de achterkant er uit gedremeld, want dát maakte pas herrie.
Hetzelfde ga ik doen met die 'ribbels' in dat window: Een leuk vormpje eruit en hetzelfde vormpje terugplakken met gekleurd plexi of zoiets.

Verder heb ik er een topwindow ingemaakt zodat je mijn cd-rw windowmod ziet :)

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Verwijderd

Ik heb deze kast ook.
Vind het echt een topkast, cd-roms enzo niet gestealth » deurtje dicht ;)
lekker veel verlichting dr in (1x ccfl achter het raam, 1x ccfl achter die gleuven aan de voorkant, 3x ledfan :))
en usb aan de voorkant

Verwijderd

Topicstarter
[OFFTOPiC]
Heet jij poelman vna je achternaam ? Zo ja ken jij een Stefan Poelman uit Almere ?
[/OFFOTPIC]
Nope heet geen poelman met de achternaam
Pagina: 1