Toon posts:

[w2k] Sommige htm(l) icons niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/hoenderken/Screen-HTM.jpg

In woorden: van sommige .htm (en .html) files wordt het bijbehorende icon niet weergegeven.

Uiteraard heb ik de search (GoT / Google) al gebruikt. Ik heb hiermee een deel van het probleem reeds opgelost. Het bovenstaande is helaas gebleven.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 20:35 ]

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Worden die pagina`s wel geopend? Mischien help TweakUI met zijn repair optie wel.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hoe heb je het deel opgelost? Werkt een refresh of herstart :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
De pagina's worden inderdaad wel gewoon geopend. Repair icons (met Tweak UI) en reboots heb ik beide al verschillende keren gedaan, zonder resultaat.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had allerlei problemen met file associations. Wat ook gebeurde was dat de existentie van het bewuste bestand zichtbaar werd, terwijl dit bij htm(l) normaal niet gebeurt. Dit is allemaal opgelost, het enige is dus nog het bovenstaande probleem. Ik heb eigenlijk weinig zin om windows opnieuw te installeren, alleen vanwege dit probleem(pje). Ik bedoel, het moet toch op te lossen zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens, op een machine in het netwerk (winXP) worden alle icons van de directory op het plaatje wel goed weergegeven ...

Verwijderd

Topicstarter
Het bovenstaande gebeurt alleen bij htm(l) files, bij andere file types heb ik het (nog) niet gezien. In elke directory met htm(l) files is er wel 1 of meer zonder icon.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is uiteindelijk opgelost dankzij de installatie van MS Office 2003.
Pagina: 1