Het Grote BBNED Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-10-2025

Zhadum

Folding & Einstein@home

Topicstarter
Binnenkort verander ik de startpost

Afbeeldingslocatie: http://www.tibco.com/images/logos/bbned.gif

Na aanleiding van verhoging van snelheden bij BBned, wat resulteert tot Maximaal 8Mbit download en 1Mbit uploadsnelheid, graag het volgonde resultaat:

:? Wat moet je doen :?
Naam van je Provider (ISP):
Soort Lijn, type (analoog/ISDN) :
Abonnement (Down/Up):
Training (Down/Up) :
Snelheid in kB/s (Down/Up) :
Ping * :
Afstand tot Centrale ** :
Modem :
Router :
Tweaks :

* Voor uitvoeren van ping, je kan of naar www.speedtest.nl (onbetrouwbaar) of gewoon naar Start-> Uitvoeren -> Cmd en daar de ping uitvoeren.

** Ik wil graag dat we het volgonde pagina hanteren, dan heb je structueel een betere vergelijking: http://pcdb.bbned.nl of http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/

:? Wat wil ik hiermee bereiken :?
- Duidelijk overzicht en vergelijking
- Een algemeen en overzichtelijke Topic

:? Wat is BBned :?
bbned biedt een compleet portfolio kwalitatief hoogwaardige en betrouwbare DSL breedbanddiensten aan service providers en telecommaatschappijen. Met behulp van de DSL technologie maken wij bestaande koperen telefoonlijnen geschikt voor ultrasnel dataverkeer.
Voor mee info: BBned

:? Demon of BBned :?
Begrijp je iets niet, het heeft niet veel te maken met BBned maar wel met Demon, kijk naar deze Topic in GOT

:? Welke providers gebruiken BBned netwerk
Kijk hier Partners
Let wel op dat Demon ook voor consumenten beschikbaar is

:? Bbned partners in het nieuws :?
Hierover hoef ik weinig te zeggen, LINK

:? Netwerken van BBned :?
Ons DSL netwerk nu bbned heeft in enkele jaren een hoogwaardig en betrouwbaar landelijk dekkend DSL netwerk gebouwd met state-of-the-art technologie en zeer hoge beschikbaarheidsgaranties. Deze DSL infrastructuur kent qua omvang en diensten geen gelijke in Nederland. Inmiddels maken reeds meer dan 50 service providers gebruik van dit netwerk dat nog dagelijks uitgebreid wordt. Voor meer info Netwerken

Afbeeldingslocatie: http://www.bbned.nl/images/content/netwerk-ani.gif

:? Achtergrond Informatie :?
25-sep 2003:
Na aanleiding van berichtgeving over verhoging van uploadsneheid is dat bevestigd door de meeste ISP's en tevens geaccepteerd en word langzamerhand toegevoegd.
Echter moeten bestanden klanten meestal bij betalen om van uploadsneheid te kunnen genieten. Er zijn al een aantal mensen die van dikke uploadsnelheid kunnen genieten...

:? Informatiebronnen :?
Webwereld
Demon Nieuws Groep
Cistron Nieuws Groep
Tweakers

:? Persbericht van BBned :?
Hoofddorp, - 1 september 2003 - Vanaf vandaag verhoogt BBned de upstreamsnelheden (van eindgebruiker naar het BBned netwerk) van haar snelste DSL Economy-lijnen op het BBned-netwerk. Het gaat om de Economy-pakketten 2Mb/512 en 2-8Mb/512. Deze krijgen in plaats van een uploadsnelheid van 512 kbps een uploadsnelheid van 1 Mbps.

BBned komt met deze verhoging van de upstreamsnelheid tegemoet aan de vraag van consumenten die veelvuldig gebruik maken van hun DSL-verbinding om zware bestanden te 'uploaden'. Het is zelfs de snelst mogelijke uploadsnelheid beschikbaar voor een consumenten DSL-verbinding. Het uploaden van zware bestanden gebeurt bijvoorbeeld met het uitwisselen van muziek, video of games via het internet. De snelheidswijziging heeft geen gevolgen voor de prijs van de dienst.

De ongelimiteerde 'upstream snelheid' voor de eindgebruikers kan liggen tussen de 2 of de 2-8 Mb 'downstream' (van netwerk naar eindgebruiker) en 1 Mb 'upstream'. De afstand tot de BBned centrale en andere factoren zoals kwaliteit van de gebruikte koperlijn bepalen de werkelijke snelheid. Bron

:? Extra info :?
BBNED VERHOOGT 'UPSTREAM' SNELHEID OP SNELSTE BBNED ECONOMY-LIJNEN
BBned verhoogt upstream van DSL Economy-pakketten (www.tweakers.net)

:? Suggesties en opmerking mail maar naar :?
Zie mijn profiel 8)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik begrijp dat je hier nogal wat moeite in hebt gestoken, dus daarom geef ik even een duidelijke uitleg ;) Deze doe ik even dicht omdat:
• ... het topic te algemeen is. We zien liever dat er geen verschillende discussies door elkaar gaan lopen.
• ... we liever geen 'opsomtopics' zien waarin mensen wordt opgeroepen slechts stats te posten en niet deel te nemen aan een discussie. Als jij een site zou maken waar op mensen hun stats kunnen submitten en er hier over wilt discussieren dan zou dat bijvoorbeeld wel prima zijn.
• ... het topic andere topics behoorlijk overlapt, er is al een topic over het 1Mbit product van BBNed.

Wanneer je meent dat delen van je topic als aparte topics verder kunnen gaan dan kun je even contact opnemen met itmods@tweakers.net

[ Voor 3% gewijzigd door intoxicated op 03-11-2003 18:29 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.