If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Je kunt niet Edo en FastPage naast elkaar hebben. Ik heb het zelf ook eens geprobeerd en het ging niet goed.
Volgens SIS kan je zo ongeveer alles mixen.
letterlijk:
je heb dus geluk, ander had je waarschijnlijk beter alles EDO kunnen maken omdat dat meestal nog wel leverbaar is en FP moeilijker te krijgen valt. <- heb ik zelf gedaan bij een van me pc's.It is also permissible to mix the EDO DRAM and FP DRAM bank by bank and the corresponding DRAM timing will be switched automatically according to register setting.
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
in een van mijn computers heb ik
2x 8mb fp
2x 16mb edo zitten
En dat doet het prima
Dus het kan echt wel
Volgens mij is dat bij jouw (mini-me) niet gelukt omdat je dan geheugen van twee verschillende fabrikanten bij elkaar doet die niet compatibel zijn.
Ik heb ook wel eens geheugenreepjes moeten omruilen om die reden
2x 8mb fp
2x 16mb edo zitten
En dat doet het prima
Dus het kan echt wel
Volgens mij is dat bij jouw (mini-me) niet gelukt omdat je dan geheugen van twee verschillende fabrikanten bij elkaar doet die niet compatibel zijn.
Ik heb ook wel eens geheugenreepjes moeten omruilen om die reden
I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.
Ik heb net, na lang zoeken, een winkel gevonden waar ze voor een normaal bedrag FP verkopen, dus heb ik dat voor de zekerheid maar besteld.
Bedankt allemaal
Bedankt allemaal
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh