Toon posts:

Find a drug

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 760 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Dukebox... Ik ben tijdelijk te gast in het switchertjes team, maar als ik in de team switch stats kijk zie ik mezelf er niet tussen staan... heb ik iets niet goed gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op 01 juli 2004 @ 22:54:
Erg leuk zoiets, ik ga kijken of ik het in de dpch kan opnemen..
dukkie boy en wil jij ook eens kijken waarom borislavj niet bij de aapjes staat ?? wel bij dpc maar weer niet tussen de aapjes en dat is toch wel de bedoeling :D

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-01 15:36

Spockz

Live and Let Live

je zit er nu wel in hoor, heeft pjabber even voor je gefixt. Bij onze stats dan he :)

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 08:55:
[...]

dukkie boy en wil jij ook eens kijken waarom borislavj niet bij de aapjes staat ?? wel bij dpc maar weer niet tussen de aapjes en dat is toch wel de bedoeling :D
Staat borislavj al bij DPC dan?? Ik zie hem nog niet :?

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 09:32:
[...]

Staat borislavj al bij DPC dan?? Ik zie hem nog niet :?
Dat blijf ik ook al weken zeggen :P

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 02 juli 2004 @ 10:58:
[...]

Dat blijf ik ook al weken zeggen :P
Ik heb gisteren, toen ik eventjes project vertegenwoordiger was :/ , een emailtje gestuurd naar FaD support.... helaas nog geen antwoord gekregen.
Maar als soulmaster gezien heeft dat borislavj in DPC zat hebben ze misschien toch een poging gewaagd om het te fixen.... of soulmaster ziet ze vliegen :)

Verwijderd

Topicstarter
ik bemoei mij er niet meer mee :D

/me blijft lekker tot het einde seti doen en dan gaan toch de koeien in winterslaap

Verwijderd

Aan de heren van TEB:
We have no means of forcing members to move teams. Each member needs to
change the team number in their Find-a-Drug control panel. Obviously,
members can't do this if they have removed an installation but we can still
make the necessary changes in our database if we are requested to do so by
the member.

Regards
Keith Davies
Het wordt dus lastig voor de TEB-ers die inactief zijn. Maar borislavj moet maar even een emailtje sturen denk ik....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 12:01:
Aan de heren van TEB:

[...]

Het wordt dus lastig voor de TEB-ers die inactief zijn. Maar borislavj moet maar even een emailtje sturen denk ik....
Ik heb FAD gevraagd de groep te mergen (ik ben daar bekend als team Captain). Hopelijk gaan ze daar mee akkoord. Enne: ik zeg nog niks over eventuele geheimen. hehehehe

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 12:59:
[...]

Ik heb FAD gevraagd de groep te mergen (ik ben daar bekend als team Captain). Hopelijk gaan ze daar mee akkoord. Enne: ik zeg nog niks over eventuele geheimen. hehehehe
Maar Keith zegt dus dat ze niet de hele groep kunnen/willen mergen maar dat de members individueel moeten overstappen.... kunnen jullie iedereen nog bereiken zodat iedereen zelf even een emailtje naar FaD support stuurt? Tenzij Keith wel luistert naar de team captain :)

Verwijderd

Er is een nieuwe Cancer target (1NVS-Q1):
Chk1 is a serine-threonine kinase that plays an important role in DNA damage response by suspending cell division. It is believed that inhibiting Chk1 can lead to cell death by allowing the cell to accumulate faulty proteins from the damaged DNA.

Verwijderd

http://www.find-a-drug.org/certify.html

Zozo... cowtipping heeft er zelfs 3 gevonden!! Dan heeft hij er meteen al meer dan ik (slechts 2) :/ .... dat terwijl ik slechts een jaar langer bezig ben! :?

• RoyalFlusher
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
Tja, dat krijg je met zo'n naam he? Geen Koe die der aan Tipt... ;)

Division BrabanderT

Verwijderd

Zo, als het goed is hebben de aapjes straks na de stats update hun voorsprong weer terug! Ik ga weer lekker vanaf de zijlijn de strijd aanschouwen.... dus aapjes zet hem op! :)

Verwijderd

Misschien kijk ik er over heen, maar hoe maak je een SUB team aan hier bij FAD. Zodat NGS hier ook staat aangemeld en misschien wel eens mee gaat doen om zo DPC naar hogere doelen te sturen. :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 11:35:
Zo, als het goed is hebben de aapjes straks na de stats update hun voorsprong weer terug! Ik ga weer lekker vanaf de zijlijn de strijd aanschouwen.... dus aapjes zet hem op! :)
nou, de aapjes gaan zoals het er nu voorstaat maar alleen met Eddie verder en nog paar losse pc's her en der.

waarom ??

nou, ik zelf ga absoluut geen medewerking aan een commercieel project leveren . lekker goedkoop voor die gasten.. Ons de kosten laten betalen en later via de medicijnen ons nog eens dubbel en dwars pakken..

just my 2 cents

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 12:39:
[...]

nou, de aapjes gaan zoals het er nu voorstaat maar alleen met Eddie verder en nog paar losse pc's her en der.

waarom ??

nou, ik zelf ga absoluut geen medewerking aan een commercieel project leveren . lekker goedkoop voor die gasten.. Ons de kosten laten betalen en later via de medicijnen ons nog eens dubbel en dwars pakken..

just my 2 cents
FaD is geen commercieel project... van de site:
Find-a-Drug is a not for profit distributed computing project which was set up by Treweren Consultants, the company who developed the THINK software. Find-a-Drug aims to run a series of projects in parallel addressing a number of diseases which have a major impact on health.
En:
The initial funding has come from Treweren Consultants but income from partnership agreements to exploit the results will allow Find-a-Drug to become self-funding. Announcements about these agreements and which protein targets they relate to will be made in due course. The results from public interest projects such as the Bioterrorism Antidote project will be made available to approved academic and government research laboratories without charge. We welcome proposals from academics to consider specific protein targets and are sympathetic to requests for a subset of the results. Our preferred partners are small pharmaceutical companies including University spin-off companies with scientific expertise in the therapeutic area who can utilise the results effectively. We are working towards Find-a-Drug.org gaining charitable status which would provide certain tax benefits and independence. The trustees of Find-a-Drug.org will distribute any profits for research. As the costs of running this project are low, research grants would include a substantial part of any income from licensing the results and royalties on sales.

Verwijderd

Topicstarter
mij zijn totaal andere dingen vertelt 1 dat fad commercieel gaat

• RoyalFlusher
Ik zou me dan iets genuanceerder uitdrukken als ik jou was.
Je schijnt concreet geen bewijzen te hebben en hebt het waarschijnlijk 'het in de wandelgangen' gehoord.
Het is dan niet verstandig om het hier te gaan verkondigen.
Voordat je het weet haal je het hele project naar beneden. En das natuurlijk niet de bedoeling.

Division BrabanderT

Verwijderd

Topicstarter
ik geef mijn mening en ik weet uit een zeer betrouwbare bron dat FaD commercieel wil gaan :D en dan wordt z'n project voor mij totaal on interessant. tel daarbij op dat een paar aapjes vanaf de start grote problemen hebben met de client..

1 + 1 = 2

Of ons fad-aapje moet de boel wel goed aan de gang krijgen . dan gaat de strijd verder

• RoyalFlusher
Nou, om uitsluitsel te krijgen over dat al dan niet commercieel worden in de nabije toekomst heb ik op het FaD-forum maar een draadje geopend.
http://forum.find-a-drug.org.uk/viewtopic.php?p=79438#79438

Division BrabanderT

Verwijderd

Topicstarter
goed idee.. ben benieuwd naar hun antwoord ..

• RoyalFlusher
Ja, ik ook, als jij gelijk hebt ben ik bang dat er een hoop mensen af zullen haken. Ikzelf bijvoorbeeld stel namelijk ook geheel kostenloos mijn pc's ter beschikking en ik wil ook niet dat er mensen dan een slaatje uit gaan slaan...

[ Voor 3% gewijzigd door RoyalFlusher op 04-07-2004 15:01 ]

Division BrabanderT

Verwijderd

Topicstarter
A new project category "Commercial" has been added. This will be used for queries for which there is a commercial partner at the outset. In other projects, the partner (if any) is academic although in some cases there will be commercial partners later.

van mijn bron gekregen

het begint met 1 en de rest ( zal je zien ) volgt absoluut .. geld gaat boven alles

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 15:11 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Soulmaster, ik denk dat je even op zoek moet naar de welbekende klepel...

• DukeBox
  • Nu online
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 08:47:
Dukebox... Ik ben tijdelijk te gast in het switchertjes team, maar als ik in de team switch stats kijk zie ik mezelf er niet tussen staan... heb ik iets niet goed gedaan?
Dat zal de teamleider moeten doen.

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op 04 juli 2004 @ 16:12:
Soulmaster, ik denk dat je even op zoek moet naar de welbekende klepel...
neuh, onze teamleider FaD is diegene die besluit of wij wel of niet doorgaan met fad.. ik zelf blijf tot het bittere eind seti doen..

ik zal en moet die alien vinden, al moet ik zeggen ... tussen ons gezegt .... wij hebben ene tfh|fony in het team en die komt een heeeel eind in de richting :D :P

• DukeBox
  • Nu online
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 08:55:
[...]
borislavj heeft teamid 2066 i.p.v. 2047

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op 04 juli 2004 @ 16:21:
[...]

borislavj heeft teamid 2066 i.p.v. 2047
en dat is dus niet onze fad-aap :D dat is dus eddie maar zover ik weet heeft boris toch echt het juiste team aangeklikt.

2 x zelfs

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 15:10:
A new project category "Commercial" has been added. This will be used for queries for which there is a commercial partner at the outset. In other projects, the partner (if any) is academic although in some cases there will be commercial partners later.

van mijn bron gekregen

het begint met 1 en de rest ( zal je zien ) volgt absoluut .. geld gaat boven alles
De "commercial category" is er al heel lang.... er is echter nog nooit een project geweest wat er onder viel. Dit is overigens een van de project categories die je aan of uit kan vinken in je setup... dus ik zou me er niet druk om maken, als je geen commercieel project wil doen vink je hem toch gewoon uit?

Ik geloof niet dat FaD commercieel gaat worden. Keith is zelfs bezig een "charity status" of iets dergelijks te verkrijgen. En al zou het ooit commercieel worden dan zou ik nog 2 keer nadenken voordat ik weg zou gaan. Ik weet zou gauw geen ander project dat tot nu toe zulke nuttige resultaten heeft geboekt. Ik geef liever wat geld uit aan stroom voor het zoeken naar medicijnen dan aan het kraken van encryptie sleutels of groene mannetjes die ze toch niet vinden (niet dat ik niet in buitenaards leven geloof)... zo en dat was mijn mening :)

• RoyalFlusher
Als het alleen om dat vinkje bij 'Commercial' gaat dan is het een storm in een glas water. Dan kun je tenslotte zelf bepalen of je al dan niet mee doet aan de commerciele kant van het project. Maar ik dacht dat Soulmaster iets anders bedoelde. Vandaar.

Division BrabanderT

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

En commercieel gaan is niet gelijk aan commercieel zijn....

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• DukeBox
  • Nu online
RoyalFlusher schreef op 05 juli 2004 @ 05:07:
Als het alleen om dat vinkje bij 'Commercial' gaat dan is het een storm in een glas water. Dan kun je tenslotte zelf bepalen of je al dan niet mee doet aan de commerciele kant van het project. Maar ik dacht dat Soulmaster iets anders bedoelde. Vandaar.
Precies..

Verwijderd

Soulmaster... in dat draadje dat RoyalFlusher op FaD heeft geopend zijn ze erg geinteresseerd in jouw bron. Misschien wil je in dat draadje meer vertellen over jouw informatie? Dit is blijkbaar een erg gevoelig punt voor een aantal mensen dus lijkt het me goed als er duidelijkheid over komt....

http://forum.find-a-drug.org.uk/viewtopic.php?t=3507

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 13:42:
Soulmaster... in dat draadje dat RoyalFlusher op FaD heeft geopend zijn ze erg geinteresseerd in jouw bron. Misschien wil je in dat draadje meer vertellen over jouw informatie? Dit is blijkbaar een erg gevoelig punt voor een aantal mensen dus lijkt het me goed als er duidelijkheid over komt....

http://forum.find-a-drug.org.uk/viewtopic.php?t=3507
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er inderdaad Aliens zijn......en niet eens zo ver van ons......Sommige noemen zichzelf "Soulmaster" 8)7

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Waar haal je dát nou weer vandaan. :S

Verwijderd

Topicstarter
HE ik ben niet die alien gek :D aliens zeilen enzo :D

• RoyalFlusher
En nu aub een serieuze reaktie. Als dat enigszins mogelijk is dan ;)
Breng ff duidelijkheid in deze zaak, anders blijf ik slecht slapen...

Division BrabanderT

Verwijderd

Topicstarter
ik zal vanmiddag daar even reageren , eerst bezoekje schiphol doen

• RoyalFlusher
Wat ik uit alles begrijp is dat alle inkomsten voor verder onderzoek gebruikt worden, dus de wetenschap op zich profiteert er van. Ik zie daar niets kwaads in, dus voor mij is de kous af.

Als er nu plotsklaps mensen grote huizen en mooie auto's zouden gaan kopen dan zou het een andere zaak zijn geweest. Kortom, ik blijf ;)

Division BrabanderT

Verwijderd

/me ook :+

Verwijderd

Topicstarter
RoyalFlusher schreef op 06 juli 2004 @ 11:15:
Wat ik uit alles begrijp is dat alle inkomsten voor verder onderzoek gebruikt worden, dus de wetenschap op zich profiteert er van. Ik zie daar niets kwaads in, dus voor mij is de kous af.

Als er nu plotsklaps mensen grote huizen en mooie auto's zouden gaan kopen dan zou het een andere zaak zijn geweest. Kortom, ik blijf ;)
als dit zo is heb ik er ook totaal geen moeite mee, en zal zelfs een kijken of ik niet 1 of 2 pc'tjes op dit project kan zetten.

• RoyalFlusher
Dat zou wel mooi zijn want dan is deze discussie toch nog ergens goed voor geweest! ;)

Division BrabanderT

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Nu nog die Origin hé :P

Misschien een soort fonds oprichten waar we een paar uurtjes bij een supercomp mee kunnen betalen?

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Pic_Art schreef op 06 juli 2004 @ 15:18:

Misschien een soort fonds oprichten waar we een paar uurtjes bij een supercomp mee kunnen betalen?
Veel sparen, ik denk dat je meer kans maakt met een reclame/sponsor stunt.

Zoals IBM ofzo doet, die stelden bij een bepaald project een gedeelte van hun loze tijd beschikbaar.

Verwijderd

Topicstarter
Pic_Art schreef op 06 juli 2004 @ 15:18:

nou dan moet je bij de nieuwe eigenaar van die bakken zijn staan sinds 1 week 4 ( 32cpu's ) challengers te draaien en daar komt GEEN koe op

Verwijderd

Eddie.... Komt borislavj nog deze kant uit of niet? Ik zie hem ook geen WUs meer returnen...

Verwijderd

Topicstarter
boris is offline en zelfs even helemaal offline.. tijdelijk dipje mede door het gezeik om dpc te joinen.. op alles staat het goede nummer ingevuld en toch lukt het niet. dus hij heeft ff een break genomen

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Staan die dingen thuis?

Wat moet je btw met al die rekenpower?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 18:25:
boris is offline en zelfs even helemaal offline.. tijdelijk dipje mede door het gezeik om dpc te joinen.. op alles staat het goede nummer ingevuld en toch lukt het niet. dus hij heeft ff een break genomen
Maar wat is nou eigenlijk het probleem? Ik had na 1 dag antwoord op mijn emailtje van Keith... Het antwoord: als Boris of welke TEBer dan ook een email naar support stuurt maken ze het voor hem op orde... is dat al gebeurt? Wat zegt FaD support er dan over?

• RoyalFlusher
Laat die Aapjes nou maar fijn Setiën, ze worden toch binnen 10 dagen door ons ingehaald ;)

Division BrabanderT

Verwijderd

Topicstarter
Pic_Art schreef op 06 juli 2004 @ 19:16:
Staan die dingen thuis?

Wat moet je btw met al die rekenpower?
1 . schiphol

2. rekenen

• RoyalFlusher
Je zou er een koetje of wat op kunnen zetten, maar dan ben ik bang dat Schiphol helemaal ontregeld raakt ;)

Division BrabanderT

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

"Roger, this is FlightControl Tower 2, Cow 23 you have permission to land. Have a nice day."
" MOOOOOEH "

Verwijderd

Dukebox... wat is er met de statspage aan de hand?? :?

Verwijderd

Is er al nieuws over de daily hitparades??? Iedere keer komt er iemand beloven dat we over enkele dagen nieuws krijgen.... en iedere keer horen we niks meer!
Ik kan wel janken!! :'(

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 19:21:
Is er al nieuws over de daily hitparades??? Iedere keer komt er iemand beloven dat we over enkele dagen nieuws krijgen.... en iedere keer horen we niks meer!
Ik kan wel janken!! :'(
De crew is er mee bezig. Er zal binnenkort, en ik noem geen datum ;), een post verschijnen waarin jullie kunnen reageren. Degene die daar mee bezig is zit even krap in zijn tijd vandaar dat het allemaal wat langer duurt dan geplanned. Nog even geduld aub :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Verwijderd

MarkB schreef op 08 juli 2004 @ 20:40:
[...]

De crew is er mee bezig. Er zal binnenkort, en ik noem geen datum ;), een post verschijnen waarin jullie kunnen reageren. Degene die daar mee bezig is zit even krap in zijn tijd vandaar dat het allemaal wat langer duurt dan geplanned. Nog even geduld aub :)
Dank U! :)

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Ik ben verheugd te kunnen melden dat wij (Team-Switch) tot op 119805 punten van TEB genaderd zijn.

Onze totale DPC stand is nu '18385266' en dit brengt ons op plek 22. En over 3 dagen hebben we Rival DC Team ingehaald.

Zo dit is eruit ;)

• RoyalFlusher
Pjabber zijn punten waren nog niet allemaal in de Stats verwerkt, kon het systeem niet aan ofzo ;)

Verschil is nu 15665 punten en misschien dat we bij de volgende stats-update de 1e plaats hebben overgenomen!

FeesT! :Y)

Division BrabanderT

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Gefeliciteerd Switchertjes!
Maar helaas hebben jullie niet echt veel tegenstand van de aapjes gehad he? :)
Hmm wat is die jump in de stats van Dukebox?? Had Pjabber stiekem wat achter de hand gehouden?! :)

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Neuh, dat zijn de naweeën. Denk ik.

Maar misschien dat ie pas na twaalven een pc kon leeggieten?

Verwijderd

Ik heb rond 19:15 de laatste pc geflushed (die was ik bijna vergeten :+ ) Dat is blijkbaar te laat voor de statsrun van ongeveer 20:00 bij FAD. :? Vandaar dat ze pas 6 uur later zichtbaar waren :+

[edit]
Als we weerstand willen van TEB zouden we naar TSC moeten gaan Switchen >:) Daar zijn ze met bananschillen aan het gooien hoor ik steeds :+

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 10:49 ]

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 10:45:
Ik heb rond 19:15 de laatste pc geflushed (die was ik bijna vergeten :+ ) Dat is blijkbaar te laat voor de statsrun van ongeveer 20:00 bij FAD. :? Vandaar dat ze pas 6 uur later zichtbaar waren :+

[edit]
Als we weerstand willen van TEB zouden we naar TSC moeten gaan Switchen >:) Daar zijn ze met bananschillen aan het gooien hoor ik steeds :+
Tssss, wat een roddels.
Wij gooien niet met bananenschillen, stel je voor dat een koe erover uitglijdt en een poot breekt. Dat willen we niet op ons geweten hebben.

We hebben @ TSC gewoon een constante output en omdat de Noizy Cows zijn gestopt met het betere gooi- en smijtwerk hebben we toevallig de laatste tijd de hoogste output.

Tssss, bananenschillen smijten........ :P

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Verwijderd

Mooi... we gaan bijna 2 teams inhalen! Het zal voorlopig wel daarbij blijven.... tenminste... hoe lang blijven jullie switchertjes nog hier? Al plannen om te vertrekken?

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

neuh, we zitten lekker warm hier op onze koningsstoel. :D

Verwijderd

ow mooi... kunnen we misschien nog wat teams inhalen met de hulp van de switchertjes :)
Daarna zal de daily output een stuk minder fijn zijn :/

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Ochja, kijk de aapjes anders eens lief aan. :)
NADAT we weg zijn that is. ;)

Verwijderd

Joepie!!! :) ... nieuwe targets:

1HYV-Q3 (HIV):
HIV Integrase is considered a difficult target to inhibit. Merck have announced some success and this is the first of several Integrase queries which attempt to find novel inhibitors. The additional queries will target alternative binding sites.

We expect this queries to give above average numbers of hits with average job times.
1H9O-Q1 [CANCER]:
Phosphatidylinositol 3 Kinase (PI3K) regulation of the Akt/PKB pathway is essential for cell survival. Inhibition of PI3K leads to apoptosis (cell death) as a consequence Akt/PKB not phosphorylating proteins including Bad, transcription factors, caspase-9 amd ASK-1. There is reason for thinking that cancer cells would be selectively killed by a PI3K inhibitor.

The time taken and numbers of hits varied widely in our test jobs.

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Ik wil een versie maken van de installer zodat de gebruiker niets in hoeft te stellen. Daarom heb ik dit topic geopend op de fora van FaD: http://forum.find-a-drug.org.uk/viewtopic.php?t=3556

Daar ik niet zo goed ben in dingen die uitzichzelf wat gaan doen en ik niet zeker weet hoe het nou zit met die computernamen wilde ik aan jullie vragen of jullie hier wijs uit worden.

Verwijderd

computernaam onder windows kan je ophalen uit de environement. Blijkbaar moet deze in de node.txt file

echo %computername% >node.txt

vergeet niet jouw FaD registry te exporteren en deze op de target-pc te importeren

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Ok, thx. Donderdag heb ik vrij dan ga ik ff aan de slag hiermee. ;)

Verwijderd

Nog even en we halen team "Christians" in... dan staan we in de top 20! :)

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Hmmm, misschien zijn we wel weg over een paar uur. Maar misschien ook niet. >:)

Verwijderd

Helaas voor DPC @ Fad zijn we inderdaad begonnen onze pc's over te zetten naar een ander project. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.

We hebben binnen het team overleg gehad en besloten dat ze onze hulp bij DF goed kunnen gebruiken nu blijkt dat FreeDC daar met succes een gauntlet aan het uitvoeren is.

Het was een mooie tijd hier :+ En een zeer nuttig project.

Keep up the good work!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 17:36:
Helaas voor DPC @ Fad zijn we inderdaad begonnen onze pc's over te zetten naar een ander project. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.

We hebben binnen het team overleg gehad en besloten dat ze onze hulp bij DF goed kunnen gebruiken nu blijkt dat FreeDC daar met succes een gauntlet aan het uitvoeren is.

Het was een mooie tijd hier :+ En een zeer nuttig project.

Keep up the good work!!
Jammer.... maar goed het zat er aan te komen.... het had leuker geweest als de aapjes meer tegenstand hadden kunnen bieden! Maar in ieder geval bedankt voor jullie inbreng en ik hoop dat jullie weer een keertje terug komen!
Zo nu begint mijn inhaalslag.... denk dat ik jullie over een jaartje te pakken heb :)

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

hehehe. Van mijn kant zullen er zeker nog punten komen. Gewoon omdat het niet leuk is al die mensen weer te moeten vertellen dat ze iets anders moeten installeren. (Don't worry als deze job af is gaat FaD er ook bij mij uit. En DF er weer op.)

Verwijderd

Zo nu de switchertjes weggaan wordt DPC wel erg klein bij FaD.... een daily hitparade zou wel voor wat nieuwe leden kunnen zorgen. *knipoog* naar de DPC crew :)

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 16:43:
Zo nu de switchertjes weggaan wordt DPC wel erg klein bij FaD.... een daily hitparade zou wel voor wat nieuwe leden kunnen zorgen. *knipoog* naar de DPC crew :)
Daar hebben ze de volgende smiley voor uitgevonden: ;)

:P ;)

Verwijderd

chickn schreef op 16 juli 2004 @ 18:00:
[...]

Daar hebben ze de volgende smiley voor uitgevonden: ;)

:P ;)
Ow ja da's waar ook :) 8)7

Verwijderd

yep :'(, nog maar 7 of 8 leden over met 30-40k p/d output

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 21:40:
yep :'(, nog maar 7 of 8 leden over met 30-40k p/d output
Maar dan wel 8 volhouders... toch?? :)
Tja hopelijk trekken we snel wat nieuwe mensen aan... kan er niet nog zo'n team als de switchertjes langskomen? Hoeveel van die subteams zijn er eigenlijk?
Nu de switchertjes weg zijn kan een ander team hun nr 1 positie eens rustig af gaan pakken :)

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

mijn geoutsourcde pc's blijven nog wel flushen hoor. En die doen meer dan mijn eigen pc. :)

Dus maak er maar 8/9 mensen van. ;)

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 16:43:
Is er nog genoeg belangstelling om hier een officieel project van te maken ???

Als dat zo is dan kunnen we denk ik op korte termijn (1 a 2 dagen) daar wel een beslissing over nemen... :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Pim. schreef op 18 juli 2004 @ 13:18:
[...]

Als dat zo is dan kunnen we denk ik op korte termijn (1 a 2 dagen) daar wel een beslissing over nemen... :)
JAAAH!!! :) En die belangstelling neemt alleen nog maar toe als het een officieel project is! :)

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

Hehe, problemen jongens? })

Onze deur staat altijd open voor DPC-verschoppelingen :+

Computing...

Verwijderd

Theadalus schreef op 19 juli 2004 @ 04:15:
Hehe, problemen jongens? })

Onze deur staat altijd open voor DPC-verschoppelingen :+
Nee dank je :) Ik blijf lekker in het DPC team en hoop dat we ooit eens de kracht van DPC in dit project kunnen laten zien! Maar jullie willen nog steeds DPC niet joinen? Als zo'n subteam zoals de switchertjes? Iemand moet hen toch van de eerste plaats afkicken of niet soms? :)

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Lukt ze niet. ;)

En btw. er is wel een kans dat Switch hier weer vertegenwoordigd gaat worden hoor. :D

Verwijderd

Pic_Art schreef op 19 juli 2004 @ 22:10:
Lukt ze niet. ;)

En btw. er is wel een kans dat Switch hier weer vertegenwoordigd gaat worden hoor. :D
Ow en ik dacht dat de switchertjes naar een ander project gingen? Nu al heimwee jongens?? :)

Verwijderd

Zeker bang dat de apen jullie weer in de nek springen :9

Verwijderd

Hee Eddie... hoe staat het nou met borislavj? Heeft ie nou al een emailtje naar de support gestuurd? Met hem erbij hebben jullie die switchertjes denk ik wel te pakken of niet? :)

Verwijderd

Borislavj is (denk ik) vakantie aan het houden. Geen idee of hij FAD support heeft benaderd. Ik heb het hem wel verteld wat ie moest doen. Eind van deze maand doe ik nog wel een poging om hem te helpen.

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Pic_Art schreef op 19 juli 2004 @ 22:10:
Lukt ze niet. ;)

Ja, misschien over ´n jaar weer 8)7

Over ´t algemeen switchen ze na 2 maanden wel weer verder naar ´n ander project.. Zeker als ´r een doel bereikt is (bijv. hier de #1, net als @ SoB, lang lang geleden) of DPC @ #1.. :) Maar vaak komen ze naar de leuke projecten wel weer terug.. :>

Verwijderd

Pim. schreef op 18 juli 2004 @ 13:18:
[...]

We zijn nu 5 dagen verder... is er al een beslissing genomen?

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Yup, jullie kunnen de eerste DPCH binnenkort verwachten :)
(lees morgen of overmorgen :) )

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Pim. schreef op 23 juli 2004 @ 16:22:
Yup, jullie kunnen de eerste DPCH binnenkort verwachten :)
(lees morgen of overmorgen :) )
Dank U! _/-\o_

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-01 12:35
Cool :) ... Jammer dat we al weg zijn :(

• RoyalFlusher
Maar het project wordt zo wel een stuk aantrekkelijker! De nieuwe leden zullen toestromen! ;)

Division BrabanderT

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-01 12:35
Het is een overmorgen geworden begin ik toch bijna te denken ... jammer dat ik de eerste FaD-DPCH niet live kan meemaken :( ... misschien toch maar niet op vakantie gaan :+
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste