Toon posts:

Find a drug

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 760 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:13
Dukebox zit toch in die crew/afdeling/groep :? Dus is de melding hier al genoeg voor deze voorzet? Misschien kunnen we een polletje opzetten of zo? Het zou vele wat stats ontwerpen/scipten/coden schelen en zo ;)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:33
Witlof schreef op 17 april 2004 @ 21:17:
Dukebox zit toch in die crew/afdeling/groep :? Dus is de melding hier al genoeg voor deze voorzet? Misschien kunnen we een polletje opzetten of zo? Het zou vele wat stats ontwerpen/scipten/coden schelen en zo ;)
Ik 'post' nooit vanuit mijn crew positie tenzij ik het uitdrukkelijk vemeld.

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Witlof schreef op 17 april 2004 @ 21:17:
Dukebox zit toch in die crew/afdeling/groep :?
statsbouwers ja :)
Dus is de melding hier al genoeg voor deze voorzet?
Welke melding bedoel je precies?
Misschien kunnen we een polletje opzetten of zo?
Waarvoor?
Het zou vele wat stats ontwerpen/scipten/coden schelen en zo ;)
hmm de stats zijn er al, dus het ontwerpen/scripten/coden hoeft eigenlijk niet meer te gebeuren :)

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 12:52
En PV SoB niet te vergeten natuurlijk ;)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:13
Witlof schreef op 17 april 2004 @ 18:52:
[...]

Dit is volgens mij een soort van S@NL-principe waar ze dat nu ook hebben. Als we dat bij elk project gaan invoeren heb je, veel meer members bij de projecten, uitgebreider overzicht van wie wat doet en het idee dat als eentje wat verkeerds doet niet het hele team verantwoordelijk is. Denk toch dat het misschien wel een poging waard is om het in de groep te gooien :)
Dit bedoelde ik dus eigenlijk :)
DukeBox schreef op 17 april 2004 @ 22:24:
[...]

Ik 'post' nooit vanuit mijn crew positie tenzij ik het uitdrukkelijk vemeld.
Dat zei ik ook niet maar aangezien jij deel uitmaakt van die groep hoef ik je toch niet te mailen om het idee over te brengen? Jij leest hier toch ook mee?
Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 19:44:
helemaal mee eens mijn steun heb je !! :D

en eeh
die van bongo ook :D
Das al 1 _/-\o_ ;)

Verwijderd

I demand a recount!

.. Das al 2.. :P

Verwijderd

Mooie stats!! En al helemaal omdat ik op nr 1 sta! :)
Maar hopelijk is dit het begin van een fatsoenlijk DPC team bij FaD en krijg
ik straks lekker veel competitie van jullie! :)

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 11:09:
ik krijg nog steeds alleen maar dat login scherm :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 11:09:
pompiedompiedom

nog wel :D

• DukeBox
gp500 schreef op 18 april 2004 @ 11:45:
[...]

ik krijg nog steeds alleen maar dat login scherm :?
Vreemd.. kun je me een screenshot + gebruikte browser mailen ?

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Ik heb hier een klein probleem, ik had 2 node nummers en ik dacht ik zet m'n punten alvast naar DPC...
Helaas ben ik 1 install kwijt en nu kan ik die punten dus niet verplaatsen.
Ik heb al een mail naar Keith Davies gestuurd met de vraag of hij er iets aan kan doen, ik vroeg me af of er hier iemand is die weet of je een oud nodenummer terug kan halen :?

Verwijderd

Ik heb hier een klein probleem, ik had 2 node nummers en ik dacht ik zet m'n punten alvast naar DPC...
Helaas ben ik 1 install kwijt en nu kan ik die punten dus niet verplaatsen.
Ik heb al een mail naar Keith Davies gestuurd met de vraag of hij er iets aan kan doen, ik vroeg me af of er hier iemand is die weet of je een oud nodenummer terug kan halen
Ik dacht eigenlijk dat alle stat van verschillende nodes gewoon op 1 hoop terecht komen zolang je overal maar dezelfde nick en email adres gebruikt. Dus zou het voldoende moeten zijn om in je setup een ander team nummer in te vullen.
Maar goed ik heb er geen ervaring mee...

Ik zie trouwens wel in de stats dat je nu een niewe nickname gebruikt. In het TEB team was je nickname "Fear-factoR" en nu "[TEB]Fear-factoR"... misschien moet je je de nick dus hetzelfde houden.

Maar Keith zal je wel helpen hiermee...

• gp500
  • Niet online
DukeBox schreef op 18 april 2004 @ 12:34:
[...]

Vreemd.. kun je me een screenshot + gebruikte browser mailen ?
't is nu ineens goed.

Nou jah, weer net zulke mooie stats als altijd. _/-\o_
Zou je onze teamnaam willeen verbeteren zolang ze nog niet de langen namen laten zien.
Of kan ik het beter maar goed doen en bij FAD weer even gaan zeuren ;)

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 13:08:
[...]

Ik dacht eigenlijk dat alle stat van verschillende nodes gewoon op 1 hoop terecht komen zolang je overal maar dezelfde nick en email adres gebruikt. Dus zou het voldoende moeten zijn om in je setup een ander team nummer in te vullen.
Maar goed ik heb er geen ervaring mee...

Ik zie trouwens wel in de stats dat je nu een niewe nickname gebruikt. In het TEB team was je nickname "Fear-factoR" en nu "[TEB]Fear-factoR"... misschien moet je je de nick dus hetzelfde houden.

Ik heb twee member nummers (van 2 pc's) te weten; 06000075 en 07000077 je kan ze bovenin het setup screen terug vinden.
Ik heb net nog een nieuwe setup gedaan in de hoop dat hij op de een of andere manier het nummer terug zou halen.... helaas zonder resultaat, ik kreeg weer een ander nummer.
Ik vind het wel jammer dat je bij FaD op de site geen inlog hebt waar je gegevens aangepast kunnen worden, misschien een punt van verbetering :?

• DukeBox
gp500 schreef op 18 april 2004 @ 13:17:
[...]
Zou je onze teamnaam willeen verbeteren zolang ze nog niet de langen namen laten zien.
Of kan ik het beter maar goed doen en bij FAD weer even gaan zeuren ;)
Ik heb hier al even over na zitten denken, wat ik denk ik ga doen is zodra je een account hebt ereen optie inmaak met 'user/teamname' override. Hierin kan je dan de naam opgeven die er zou moeten staan.

• DukeBox
Nu heb ik zelf ook een probleem.
Heb de client al op 4 systemen geprobeerd te installeren, op zich allemaal goed gegaan (denk ik) kan dingen ophalen met dat queue ding MAAR die client wil maar niets doen. Er blijft een vinkje voor 'snooze' staan, en wat ik ook probeer, deze krijg ik niet weg.

[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 18-04-2004 13:39 ]

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

DukeBox schreef op 18 april 2004 @ 13:38:
Heb de client al op 4 systemen geprobeerd te installeren, op zich allemaal goed gegaan (denk ik) kan dingen ophalen met dat queue ding MAAR die client wil maar niets doen. Er blijft een vinkje voor 'snooze' staan, en wat ik ook probeer, deze krijg ik niet weg.
1. Start je de client met de think.lgo?
2. Kies uit het menu in je tray voor Setup, vervolgens ga je naar het laatste tabblad (Options) en stel daar bij "Snooze time (minutes)" 1 ipv 15 in :)
3. Heb je in de setup onder het tabblad "general" bij de optie "THINK Graphics" op Stopped staan? Die moet op Hidden staan.

• gp500
  • Niet online
DukeBox schreef op 18 april 2004 @ 13:38:
2 keer gehad.
Ik weet wel dat fad heel snel op snooz kan gaan.
ben zo 4 uur kwijt geraakt ;(

Nog niet echt een goeie reden gevonden, er is en grote topic over in member support.
Geen tijd/zin gehad om 't rondig te lezen.
Maar ze hebben van alles gedaan.

Wel is er een soort work-around, FADshutdown ofzo een progje die fad opnieuw laat starten. nieteen echte oplossing dus.

• DukeBox
Fear-factoR schreef op 18 april 2004 @ 14:22:
[...]

1. Start je de client met de think.lgo?
2. Kies uit het menu in je tray voor Setup, vervolgens ga je naar het laatste tabblad (Options) en stel daar bij "Snooze time (minutes)" 1 ipv 15 in :)
3. Heb je in de setup onder het tabblad "general" bij de optie "THINK Graphics" op Stopped staan? Die moet op Hidden staan.
Alles zoals het moet, en ook snoozetime op 1 gezet.
Ik ben er wel achter dat als ik mijn apm module uit m'n wineconfig haal hij wel wil starten.

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 13:08:

Ik heb al weer antwoord gehad op m'n mail, als het goed is gaat hij het fixen :)

• DukeBox
Hoelang duurt het voordat je in de stats komt ?? Ben nu al 2 dagen bezig..

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

hehe, je moet wel je results verzenden :P
Ik weet niet wat je nu in je queue hebt staan?

• DukeBox
Fear-factoR schreef op 18 april 2004 @ 20:22:
hehe, je moet wel je results verzenden :P
Ik weet niet wat je nu in je queue hebt staan?
Ahh. ik had al tich keer op send geklikt.. zag wat heen en weer gestuurd worden, maar verder niets. Nu staat ie opeens wel op 'uploaded'. Ik moet zeggen door al die opties e.d. is het niet een makkelijke client in gebruik. Zeker niet omdat ook het versturen en ophalen regelmatig niet klukt.. op den duur weet je niet of je het nou goed of fout doet.

• gp500
  • Niet online
DukeBox schreef op 18 april 2004 @ 20:57:
[...]

Ahh. ik had al tich keer op send geklikt.. zag wat heen en weer gestuurd worden, maar verder niets. Nu staat ie opeens wel op 'uploaded'. Ik moet zeggen door al die opties e.d. is het niet een makkelijke client in gebruik. Zeker niet omdat ook het versturen en ophalen regelmatig niet klukt.. op den duur weet je niet of je het nou goed of fout doet.
't Zijn niet de normale handigheidjes in progjes, nou hoeft dat ook niet 't zelfde.
Maar 't zit een beetje apart in elkaar.

"t Was erger btw.

morgen komt 1.24c uit zien of die wat oplost anders is.

• DukeBox
Ligt het aan mij of doen die statspages het heel vaak niet ?

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op 20 april 2004 @ 08:56:
Ligt het aan mij of doen die statspages het heel vaak niet ?
ligt aan jou :D maar ze doen het af en toe ook niet. ( pruts0rs )

• DukeBox
http://stats.findadrug.org.uk doet het toch echt niet bij mij.. (en vanaf mijn werk) al sinds 04:00

Verwijderd

klopt... Keith heeft in het forum gepost dat er problem zijn met de stats server.... is hopelijk snel weer opgelost. Helaas gebeurt dit af en toe wel eens bij FaD. Maar zoals altijd werkt Keith er hard aan om het op te lossen!

Verwijderd

Dukebox... Hoe vaak neemt jouw statspage de stats van FaD over? En op welke tijdstippen? Ik zie bijvoorbeeld nu nog niet de stats update van 13:42 van FaD, waarvoor ik results heb geflushed.
Doe jij een update na alle 4 stats updates van FaD op een dag?

• gp500
  • Niet online
Daar moet je nu een uur bij op tellen.

Alleen ze hebben 't daar nog niet goed voor elkaar, bij dukebox heeft on team meer dan bij FAD.
Duke zal wel beter zijn denk ik.
Ps: DUke kun jij niet even door hun ingehuurd worden om de stats-systemen etc. voor hun in orde te brengen.
Dus ook een stabiel geheel te maken :Y) (8> >:) >:)

Verwijderd

ah ik zie dat de statspage ge-update is! Was weer eens te ongeduldig :)

Verwijderd

Dukebox... ik zie een bugje in je statspage.
Als ik naar de "weekly" of "monthly" stats kijk dan staat er nog steeds "daily" boven het aantal behaalde punten in die week of maand.

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Dukebox hoe zit het nou met het aanmaken van een subteam bij dpc?
Dat kan ik zelf namelijk niet doen, ik en webjunknl zijn al over van TEB naar DPC en we willen graag onder 1 naam.
Mocht jij een naam kunnen aanmaken dan mag dat onder; Team Elteor-Borislavj :)

• DukeBox
Fear-factoR schreef op 24 april 2004 @ 14:28:
Dukebox hoe zit het nou met het aanmaken van een subteam bij dpc?
Dat kan ik zelf namelijk niet doen, ik en webjunknl zijn al over van TEB naar DPC en we willen graag onder 1 naam.
Mocht jij een naam kunnen aanmaken dan mag dat onder; Team Elteor-Borislavj :)
Tja.. het makkelijkste is om even de faq te lezen ;)
Maar het komt erop neer dat als je inlogged je kan een subteam kan selecteren (TEB heb ik al aangemaakt) en worden je punten daar gezamelijk bij elkaar opgeteld. Als je mij dan ook nog even mailt wie het 'subteam' gaat beheren zal ik die userid aan het subteam koppelen als 'leader'. De leader kan dan de subteammembers dpch samenstellen.

@smitjes, ik ben nog niet 100% zeker van wanneer er een geupdate file is. Op dit moment draaien zij in de BST timezone, dus hier moet ik er een uurtje bij optellen. Ik tel alles wat VOOR 03:00 (zou dus de run van 01:00 zijn met een speling van + 2 uur) binnenkomt nog bij de vorige dag, daarna komt het bij de volgende dag. Aangezien er niet echt een vaste tijd is (speling is dus +/- 2 uur) haal ik op dit moment de stats ieder uur op. Als er dus een statsupdate is geweest dan wordt deze bij mij uiterlijk op het eerstvolgende hele uur geupdate.

[ Voor 28% gewijzigd door DukeBox op 24-04-2004 17:53 ]

• gp500
  • Niet online
dukebox: daily teams en overall team geeft steeds 't team totaal als dagopbrengst.

• DukeBox
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 14:56:
Dukebox... ik zie een bugje in je statspage.
Als ik naar de "weekly" of "monthly" stats kijk dan staat er nog steeds "daily" boven het aantal behaalde punten in die week of maand.
Fixed..
gp500 schreef op 24 april 2004 @ 18:52:
dukebox: daily teams en overall team geeft steeds 't team totaal als dagopbrengst.
Ff zoeken.. volgens mij is dit sinds het aanpassen van het sorteren op teams...
Fixed.. een typo zoals meestal ;)

[ Voor 44% gewijzigd door DukeBox op 24-04-2004 19:18 ]

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:03

TGEN

Hmmmx_

Hey mensen ik heb ook wat drugs gevonden in t laatje van mn bureau!

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• DukeBox
TGEN schreef op 24 april 2004 @ 20:56:
Hey mensen ik heb ook wat drugs gevonden in t laatje van mn bureau!
ff zippen, renamen naar .msi en uploaden....

Verwijderd

Dukebox... komen jouw stats straks ook bij de DPC hitparades te staan?
Want ondanks jouw mooie stats page loopt het nog niet erg storm bij het DPC team op FaD! :(

Verwijderd

Fear-factoR... is het de bedoeling dat het hele TEB gaat joinen met DPC? Dat zou ons wel eens kunnen helpen wat plaatsjes op de ranglijst te stijgen!
Ben alleen bang dat ik mijn nr 1 positie gedag kan gaan zeggen dan :)

Verwijderd

Topicstarter
yep het hele teb gebeuren komt naar dpc toe

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-02 14:36

TrekDr0p

QR niet scannen

gaat dit project echt zo langzaam??
Als je in je eentje bezig bent ?

Want ik zit soms wel 2 dagen met 1 job bezig ( Amd Athlon Xp 2100 + )

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

$eik0 schreef op 27 april 2004 @ 18:34:
gaat dit project echt zo langzaam??
Als je in je eentje bezig bent ?

Want ik zit soms wel 2 dagen met 1 job bezig ( Amd Athlon Xp 2100 + )
Ja dat klopt, het kan soms zelfs nog langer duren. Maar het mooie aan dit project is dat je gewaardeerd wordt voor het aantal cpu uren dat je draait, dus je krijgt voor een wu waarover je bv 4 uur doet meer punten dan een wu waarover je 2 uur doet.

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Fear-factoR schreef op 27 april 2004 @ 18:46:
[...]

Ja dat klopt, het kan soms zelfs nog langer duren. Maar het mooie aan dit project is dat je gewaardeerd wordt voor het aantal cpu uren dat je draait, dus je krijgt voor een wu waarover je bv 4 uur doet meer punten dan een wu waarover je 2 uur doet.
Oehhh..
Dit project gebruikte idd de UD-Grid client-server architectuur niet?
Dus de score werkt ook weer met units en punten? Op de UD manier..

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:39
Hoeveel punten kun je ongeveer halen met dit project? Zelfde als met de UD project (dus met een Pentium 4 3 ghz kun je dan ongeveer 1000 per dag halen) of meer/minder?

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Robkazoe schreef op 27 april 2004 @ 20:32:
Hoeveel punten kun je ongeveer halen met dit project? Zelfde als met de UD project (dus met een Pentium 4 3 ghz kun je dan ongeveer 1000 per dag halen) of meer/minder?
Uit de FaD FAQ;
With the release of 1.21, we are currently experimenting with a means of weighting the CPU time contributed to the project based on the speed of the CPU and (for Windows 9X) the fraction of time spent running THINK. For an average CPU (1.2MHz) this will result in approximately 100 points per CPU hour.
Ik neem aan dat je hiermee tot een redelijke schatting kunt komen :)
Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 15:05:
Dukebox... komen jouw stats straks ook bij de DPC hitparades te staan?
Want ondanks jouw mooie stats page loopt het nog niet erg storm bij het DPC team op FaD! :(
Ik denk dat je daar nog ff geduld voor moet hebben, het is niet iets dat je van de ene op de andere dag voorelkaar hebt (imho).
Ik zelf hoop dat we onze Eddie (leider van het FaD onderdeel van TEB) zo snel mogelijk te pakken kunnen krijgen, zodat de move naar DPC voltooid kan worden.
Het lijkt me dat dit een positieve invloed kan hebben op een eventuele weekelijkse dpch :)

[ Voor 33% gewijzigd door Fear-factoR op 27-04-2004 22:37 ]

Verwijderd

Ik denk dat je daar nog ff geduld voor moet hebben, het is niet iets dat je van de ene op de andere dag voorelkaar hebt (imho).
Ik zelf hoop dat we onze Eddie (leider van het FaD onderdeel van TEB) zo snel mogelijk te pakken kunnen krijgen, zodat de move naar DPC voltooid kan worden.
Het lijkt me dat dit een positieve invloed kan hebben op een eventuele weekelijkse dpch
Daarom lijkt het me goed als deze faD stats straks ook in de hitparades komen te staan.. dat gaat zeker mensen aantrekken! :)

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 22:46:
[...]

Daarom lijkt het me goed als deze faD stats straks ook in de hitparades komen te staan.. dat gaat zeker mensen aantrekken! :)
Zeker! :)
Je moet ook in gedachten houden dat G@H en ECC2 afgelopen zijn, dus als FaD aan alle criteria voldoet dan maakt het project binnen DPC zeker een kans om een officiële status te verwerven :)

Verwijderd

Woohoo! Eddie joined met een dikke 3 miljoen punten!!
Ik ben niet langer nummer 1 in het DPC team meer :'(
Maar dit kan ons DPC team wel gebruiken... we stijgen meteen 6 plekjes in de ranglijst! :)

GP500... gaat jullie "Grutte Pier" team het DPC team niet joinen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 14:19:
Woohoo! Eddie joined met een dikke 3 miljoen punten!!
Ik ben niet langer nummer 1 in het DPC team meer :'(
Maar dit kan ons DPC team wel gebruiken... we stijgen meteen 6 plekjes in de ranglijst! :)

lol en er komt nog meer :D nu alleen wachten op de subteam stats :D

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Welk team nummer moet ik invullen voor DPC ???
En gaan dan al mijn punten meteen bij DPC ???

Verwijderd

Welk team nummer moet ik invullen voor DPC ???
En gaan dan al mijn punten meteen bij DPC ???
Team nummer 2047. En ja de punten gaan naar het DPC team en ook nog steeds naar jou als losse member.

• DukeBox
Zow.. daar vern**kt ff iemand de grafiekjes ;)
Super !

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

DukeBox schreef op 05 mei 2004 @ 17:09:
Zow.. daar vern**kt ff iemand de grafiekjes ;)
Super !
Dat is onze eddie, nu heb ik alleen een probleem... Dukebox heb jij m'n mailtje gehad?
Ik kan namelijk geen subteam Team elteor-borislavj meer selecteren :?

• gp500
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 14:19:
;) ;) , worden we interresant :P.

Nee we blijven net als de laatste 3 jaar bijna, Team: Grutte Pier [Wa Oars].

ohja: http://www.gruttepier.org

Wordt aangewerkt, min of meer. :)

Plek 66 alweer voor ons snel door naar de top60.

teamnr; 2106 ; )

[ Voor 6% gewijzigd door gp500 op 05-05-2004 17:41 ]

• DukeBox
gp500 schreef op 05 mei 2004 @ 17:39:
[...]
;) ;) , worden we interresant :P.
subteam GP bestaat al :P
Maar wat ook kan, jullie renamen jullie team naar dpc, dan joinen wij jullie ;)

• DukeBox
Fear-factoR schreef op 05 mei 2004 @ 17:30:
[...]

Dat is onze eddie, nu heb ik alleen een probleem... Dukebox heb jij m'n mailtje gehad?
Ik kan namelijk geen subteam Team elteor-borislavj meer selecteren :?
Geen mail gehad, maar problem is solved..

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

DukeBox schreef op 05 mei 2004 @ 18:28:
[...]

Geen mail gehad, maar problem is solved..
solved :?
Ik heb nu helemaal geen opties meer :P
Btw ik heb gemailt naar het adres dat in je FAQ staat :)

Verwijderd

Topicstarter
joined :D maar met 1 hele ouwe trage p4-1700 en dan bedoel ik ook echt traag maar alle beetjes helpen :D

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Het ziet er naar uit dat Eddie de weg naar DPC ook gevonden heeft..? :)

1. (NEW) 3341935 Eddie 3341935 (1)

• DukeBox
Er zitten nog een paar foutjes in de subteam reg enz.. komt omdat normaalgesproken alles met id's werkt. Echter blijken deze id's niet altijd vast te zitten, dus is alles omgezet naar usernames. Ben hier en daar nog kleine dingetjes vergeten. Het zou kunnen dat evt. wijzigingen invloed hebben op userfriends e.d.

Verwijderd

Topicstarter
chickn schreef op 05 mei 2004 @ 20:26:
Het ziet er naar uit dat Eddie de weg naar DPC ook gevonden heeft..? :)

1. (NEW) 3341935 Eddie 3341935 (1)
eddie is ook aapje :D

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Hoe zit het met computers die niet online verbinding hebben??
Kan ik bepaalde bestanden opslaan op een schijf en dan op een comp zetten die wel inet heeft en ze dan doorsturen ???

Verwijderd

Hoe zit het met computers die niet online verbinding hebben??
Kan ik bepaalde bestanden opslaan op een schijf en dan op een comp zetten die wel inet heeft en ze dan doorsturen ???
Volgens mij kan je jobs importeren/exporteren in dat server window... geen idee of je daar iets mee kan. Ik zou even kijken in het FaD forum... daar vind je vast wel een antwoord.

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 11:05:
[...]

Volgens mij kan je jobs importeren/exporteren in dat server window... geen idee of je daar iets mee kan. Ik zou even kijken in het FaD forum... daar vind je vast wel een antwoord.
Want dan heb ik nog wel ergens een ptje staan die nu nog rc5 doet.. maar die mag dan ook wel over gezet worden naar Fad :D

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Zo! als ik alles goed gedaan heb, is het subteam Team Elteor-Borislavj nu gevormd :)
Nu alleen nog de andere 9 leden overhevelen, vooral onze Boris :P

@Dukebox; Heb je voor ons ook zoiets als een daily hitparade? Die willen we namelijk graag op ons eigen forum posten :)

[ Voor 61% gewijzigd door Fear-factoR op 06-05-2004 12:18 ]

• DukeBox
Fear-factoR schreef op 06 mei 2004 @ 12:14:
@Dukebox; Heb je voor ons ook zoiets als een daily hitparade? Die willen we namelijk graag op ons eigen forum posten :)
Je kan wel iets met een iframe doen...

[ Voor 23% gewijzigd door DukeBox op 06-05-2004 13:37 ]

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

DukeBox schreef op 06 mei 2004 @ 13:33:
[...]

Je kan wel iets met een iframe doen...
Iframe is leuk, maar dan alleen voor de live stats.
Hmm... ik zat toch meer te denken aan iets in de vorm zoals de dpch's die hier in /5 gepost worden, of is dat niet mogelijk?
Op een gegeven moment zullen de stats toch ook hier gepost gaan worden.
Ik heb het gevoel dat het nog niet helemaal lekker gaat met ons subteam, maar misschien heeft de db nog ff nodig om alles goed op te pikken.
Heeft iedereen gezien dat we ondertussen onze eerste mooie mijlpaal te pakken hebben :?
10.000.000!!! :) _/-\o_

Verwijderd

Dat is wel wat FP Pimping waerd! :7

Verwijderd

http://www.find-a-drug.org/certify.html wel leuk om iedereen die iets vond zo te vermelden kunnen andere projecten nog van leren. nu nog enkel stats hier krijgen.

Verwijderd

http://www.find-a-drug.org/certify.html wel leuk om iedereen die iets vond zo te vermelden kunnen andere projecten nog van leren. nu nog enkel stats hier krijgen.
Jep! En ik heb al twee mogelijke geneesmiddelen gevonden :)
Dat is het leuke van dit project. Je wordt steeds op de hoogte gehouden over resultaten en je kan ook van alles vragen of suggesties doen aan de grote man achter dit project. Dat miste ik dus echt bij UD :(

• DukeBox
Als het me lukt zal ik wel een wekelijkse parse dpch posten in dit topic.. (moet hem eerst nog ff afmaken dan)

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

DukeBox schreef op 07 mei 2004 @ 18:09:
Als het me lukt zal ik wel een wekelijkse parse dpch posten in dit topic.. (moet hem eerst nog ff afmaken dan)
_/-\o_ een goed begin (of tweede stap :P)

edit: alleen wil ons subteam nog niet echt tot de stats doordringen :/

[ Voor 13% gewijzigd door Fear-factoR op 08-05-2004 00:36 ]

• gp500
  • Niet online
Duke wat is er met fad.qik.nl aan de hand.

De statsretotal is bijna afgerond.
In ons team klopt het geloof ik weer.

• Robkazoe
Ik heb hem gemailt. het liep idd niet al te best meer (lees, alle teams op negatievescores, vandaag geen score enzo). Hij reageert alleen niet...

Update in de vorm van een mailtje van duke:

Ligt helaas aan de stats zoals ik ze aangeleverd krijg van FaD. Zodra de 'retotal' gedraaid
heeft, hoop ik dat alles weer normaal gaat worden.

Grt,
Duke

[ Voor 42% gewijzigd door Robkazoe op 14-05-2004 01:30 ]

• Robkazoe
offtopic:
mmm, bij de volgende react update mogen ze de kwootknop helemaal rechts en de editknop helemaal links zetten :|

[ Voor 86% gewijzigd door Robkazoe op 14-05-2004 01:30 ]

• gp500
  • Niet online
Robkazoe schreef op 13 mei 2004 @ 23:35:
Ik heb hem gemailt. het liep idd niet al te best meer (lees, alle teams op negatievescores, vandaag geen score enzo). Hij reageert alleen niet...

Update in de vorm van een mailtje van duke:

Ligt helaas aan de stats zoals ik ze aangeleverd krijg van FaD. Zodra de 'retotal' gedraaid
heeft, hoop ik dat alles weer normaal gaat worden.

Grt,
Duke
Ik weet wel dat de stats van FAD retotaled worden, maar hij was helemaal offline de hele dag.

Is nu weer goed dus.

• Robkazoe
Mmm, weet iemand waaorm ik nog steeds niet bij DPC zit? Ik heb bij de installatie een naam en teamnummer ingevoerd. Ik heb een mailtje gekregen met login gegevens (voor het forum?) maar ik ben niet te vinden als member en sta ook niet in DPC team. Wie kan mij helpen...

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Robkazoe schreef op 15 mei 2004 @ 21:01:
Mmm, weet iemand waaorm ik nog steeds niet bij DPC zit? Ik heb bij de installatie een naam en teamnummer ingevoerd. Ik heb een mailtje gekregen met login gegevens (voor het forum?) maar ik ben niet te vinden als member en sta ook niet in DPC team. Wie kan mij helpen...
Bij teamnummer moet je 2047 invullen, dan gaat alles vanzelf... wel ff zorgen dat je iets geflusht hebt natuurlijk :)

Verwijderd

Ik heb hetzelfde ook gehad. Na registratie van je nick en email duurt het gewoon een dag voor je in de officiele stats voorkomt ;)

• Robkazoe
Bij mij duurt het ondertussen 2 dagen. Ik heb ook niet echt het idee dat de WU's afgemaakt worden. Ik heb nu 2 WU's (HT proccesor) die beide op 79,xx procent en 84,xx procent zitten. Mijn P4 3 ghz moet neem ik aan in een dag tijd toch wel enigsinds progressie maken... Ik heb de directory gedelete/uninstallt en ben nu weer schoon begonnen. Hopelijk werkt het nu wel...

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-01 12:35
Soms kan het zo in de knoop zitten dat je in een dag bijna niks doen ... soms doe je er 3 op een dag ... voor de langere krijg je gelukkig wel veel meer punten :)

• Robkazoe
In de knoop zit ie soms wel heel erg. Op het ene moment doet hij zo tientalle procenten, de andere keer blijft hij gewoon uren op enkele procenten steken.

• Mark83
Zo werkt ie bij mij ook ... maar meestal lopen de hits dan wel sneller op ...

Verwijderd

In de knoop zit ie soms wel heel erg. Op het ene moment doet hij zo tientalle procenten, de andere keer blijft hij gewoon uren op enkele procenten steken.
De run times van jobs kunnen heel verschillend zijn... van minder dan een uur tot meerdere dagen. Je kunt op de FaD site kijken hoe snel de jobs van een project ongeveer zijn. Over het algemeen zijn de HIV en CANCER projects wat langzamer dan bijvoorbeeld METHODOLOGY.

De moleculen in een job zijn ook nog eens zo gesorteerd dat de snelste aan het begin van de job aan bod komen en de langzaamste het laatst.

Overigens maakt de runtime van de jobs niet uit omdat je toch wel het aantal punten krijgt dat je verdient. Vroeger was er geen punten systeem en dus gingen mensen vaak de snelste jobs uitkiezen....

• Robkazoe
Ik had er toevallig 2 van cancer dus dat verklaard een hoop.

Verwijderd

Vier nieuwe deelnemers in het DPC team vandaag! Welkom allemaal! :)
Het begint nu eindelijk een beetje wat te worden met het FaD DPC team!

• Mark83
En het zijn niet eens allemaal switchers :) ... laten we eens gaan roeleren op dit project :)

Kan er niet een weekly statspage komen zoals bij sommige andere projecten? Er zijn nu wel genoeg leden vind ik :)

[ Voor 39% gewijzigd door Mark83 op 17-05-2004 16:25 ]

• DukeBox
Gaat er komen.. heb helaas geen tijd gehad dit weekend..

• Mark83
Geeft niet hoor ... als je maar opschiet :+ ... wie gaan er zo hard vandaag bij FaD ... het lijkt Team Switch wel :o ...

Verwijderd

Topicstarter
Mark83 schreef op 17 mei 2004 @ 16:58:
Geeft niet hoor ... als je maar opschiet :+ ... wie gaan er zo hard vandaag bij FaD ... het lijkt Team Switch wel :o ...
das eddie ons FAD-aapje :D

• Mark83
Eddie het aapje heeft er vandaag nog 0 gedaan hoor ;)

Verwijderd

Geeft niet hoor ... als je maar opschiet ... wie gaan er zo hard vandaag bij FaD ... het lijkt Team Switch wel ...
Hmmm volgens mij duurt het nog wel even voordat ik me zorgen hoef te maken :)

• Robkazoe
Mmm, ik begin dit erg vreemd te vinden. Duke, zou je (kost waarschijnlijk niet zoveel tijd, maar als het niet kan dan helaas) eventueel de laatste update tijd er neer kunnen zetten. Ik zit namleijk nogsteeds op een kleine 500 puntjes terwilj ik al 3 wu's heb weggewerkt waarvan 1tje toch al een halve dag bezig is geweest...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 17:52:

Hmmm volgens mij duurt het nog wel even voordat ik me zorgen hoef te maken :)
We zullen proberen om je snel op andere gedachten te krijgen :+

En wat die tijd betreft, die zat ik ook al te zoeken, volgens de faq hoort die onderaan te staan ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 18:59 ]

Verwijderd

Mmm, ik begin dit erg vreemd te vinden. Duke, zou je (kost waarschijnlijk niet zoveel tijd, maar als het niet kan dan helaas) eventueel de laatste update tijd er neer kunnen zetten. Ik zit namleijk nogsteeds op een kleine 500 puntjes terwilj ik al 3 wu's heb weggewerkt waarvan 1tje toch al een halve dag bezig is geweest...
Dit is wat FaD op het moment binnen heeft:

00:57 17-May-04 1yet-q1 m44811 Robkazoe 1007892 313 12 10095 0.11
06:27 17-May-04 1yet-q1 m42215 Robkazoe 1007892 134 2 10083 0.05

Maar het lijkt erop dat de update van 18:00 wat vertraagd is.
We zullen proberen om je snel op andere gedachten te krijgen
Ok doe je best! Is alleen maar beter voor het DPC team! :)

• Mark83
code:
1
2
3
4
5
6
1. (27) 20135 RoyalFlusher 23311 (19)  
2. () 16108 DPC Team Switch 27379 (17)  
3. () 9911 DukeBox 324995 (8)  
4. (4) 9258 spook 74802 (13)  
5. (1) 6658 smitjes 1991197 (2)  
6. () 4607 mystery 4607 (23)

Eey RoyalFlusher en Mystery ... ga eens gauw naar de stal toe! beetje op je eigen grasveldje grazen doen we niet hè ... hup ... de stal in jullie! ... daar is de hooi nog malser!!

Maare ... het ziet er erg leuk uit ... ik denk dat 8)7 bepaalde_iemanden 8)7 zich zorgen moeten gaan maken :+

code:
1
2
3
4
5
6
19. () 16110328 FreeDC 95976 (16)  
20. (1) 13211302 Nordlichter 1486387 (2)  
21. (1) 11970002 mauisun.org 78381 (20)  
22. () 11376599 ARASAKA 35154 (27)  
23. () 10906889 2CPU 42693 (25)  
24. () 10694441 Dutch Power Cows 89914 (18)

FreeDC pakken we bij DF, en ook keihard hier bij FaD ... DF <--> FD ... it's in tha name :+

[ Voor 26% gewijzigd door Mark83 op 17-05-2004 23:49 ]

Verwijderd

Zeg Klungel je moet niet zo mopperen. Ben je zelf al wel member van Team switch :? Het is mij iig nog niet gelukt, wacht nog op mailtje >:)

Ik vind de stats wel erg verwarrend, waarom hebben we als Team Switch ineens 16K minder dan gisteren :?:

Of zijn de smitjes daar verantwoordelijk voor :+ Dan snap ik waarom ze zich geen zorgen maken :P

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
FaD user daily stats (18 May 2004)
Flushing users: 6 / 31 = 19% 
--------------------------------------------------------------------------------
 pos daily user total overall  
1. (16) 4608 Pjabber 6578 (22)  
2. (1) 3406 DukeBox 328401 (8)  
3. (2) 3219 smitjes 1994416 (2)  
4. (2) 1940 mystery 6547 (23)  
5. (4) 1878 Robkazoe 3940 (25)  
31. (29) -16679 DPC Team Switch 10700 (21)  
--------------------------------------------------------------------------------
 total: -1628 (m) 

• Mark83
Ik ben zelf al member ja :) ... en de score die er staat is van mij alleen ... de rest word door de stats niet als switcher erkent ofzo ;)

• Robkazoe
Waarom heeft iedereen losse accounts gemaakt. Die logica ontgaat me een btje :S Als jullie nu Team Switch~[user] hadden gedaan ofzo was het nog te verklaren maar nu moeten jullie allemaal fusie mailtjes versturen of nie?
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste