Koeler 2600+ past niet op A7N8X Deluxe 2.0?

Pagina: 1
Acties:

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Beste TWeakers,

Ik ebn zojuist de trotse eigenaar geworden van een AMD 2600+ Barton, die ik op mijn Asus A7N8X Deluxe probeer te zetten. Echter de standaard koeler die bij de CPU wordt geleverd krijg ik dus met geen mogelijkheid op het moederbord...

De clip moet ik echt met onwijs veel kracht erop drukken. En ik ben zo bang dat ik iets mol... De heatsink zat verdomme bij de CPU en nu past die niet... Op het plasticje van de heatsink staat k7 en erin gegraveerd staat MF035-032

Alsjeblieft alsjeblieft wie kan me helpen???

Verwijderd

In ergste geval verbuigen, maar meestal doe je dan toch iets fout heb je hem wel goed om en duw je echt wel goed met een schroevendraaier oid?

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 23:34
als je het echt niet aandurft, moederbord+cpu+koeler mee naar winkel nemen en daar effe laten doen (hebben zij de verantwoordelijkheid ;) )

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:33

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

er zijn heel wat coolers waar je echt veel kracht moet opzetten voor ze vast te kunnen klikken..

gewoon de cooler er vlak bovenopzetten en het lipje naar beneden duwen, kan normaal niet veel misgaan..

heb je trouwens het plastiekje en dergelijke van de onderkant van de cooler afgehaald??

De Nederbelg !

• TrickShot
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-12-2023

TrickShot

Veel shots... weinig tricks.

Zorg voor een stevige basis voor je moederbord als je de koeler erop zet zodat die niet zo hard doorbuigt. Dit houd wel in dat je je moederbord uit je case moet halen.

Heb het ook voorgehad met de boxed koeler van een 2500+ met hetzelfde moederbord.

Athlon 2500+ @ 2230 MHz, 512 MB 3200 kingston, 2 x sata maxtor 120 GB, 1 WD 80 GB, Ti4200, Antec Sonata

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:19
volgens specs op de site van de maker is ie conform de socket-A eisen.
http://www.ajigo.com/product/MF035-032.htm
MB op vlakke ondergrond leggen en voorzichtig wat harder drukken?

[ Voor 3% gewijzigd door Puppetmaster op 03-11-2003 18:10 ]

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 10:38

Exigence

dnkroz

AJ1815 schreef op 03 november 2003 @ 17:56:
Beste TWeakers,

Ik ebn zojuist de trotse eigenaar geworden van een AMD 2600+ Barton, die ik op mijn Asus A7N8X Deluxe probeer te zetten. Echter de standaard koeler die bij de CPU wordt geleverd krijg ik dus met geen mogelijkheid op het moederbord...

De clip moet ik echt met onwijs veel kracht erop drukken. En ik ben zo bang dat ik iets mol... De heatsink zat verdomme bij de CPU en nu past die niet... Op het plasticje van de heatsink staat k7 en erin gegraveerd staat MF035-032

Alsjeblieft alsjeblieft wie kan me helpen???
Met een hamer....... ;) (c) (r) :P

Maar even serieus, het is heel normaal. Dit is bij heel veel koelers het geval. Wees niet bang iets te mollen, als de koeler er recht opzit kun je gerust behoorlijk veel kracht uitoefenen hoor. No problemo.
Als je zoiets voor het eerst doet is het altijd even spannend ja :)

Verwijderd

Kijk voor de zekerheid, als je je écht niet veilig voeld hier ff:

http://www.amd.com/us-en/...2_869_4348%5E6678,00.html

Zijn een aantal duidelijke filmpjes, en dat eventjes van te voren kijken kan véél leed voorkomen.

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Ok mensen,

Harttelijk bedankt voor alle snelle!!! reacties... Het was toch effe een kwestie van harder drukken... Inderdaad even durven als het je eerste systeempje is! Nou ja ik zie wel bij de eerste boot of ik iets gemold heb!!! Hoop het iig niet!!!

Nogmaals hartelijk bedankt voor alle reacties!!!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09-2025

L3TUC3

GoT vegetable?

Pff, dat had had ik ook met de koeler voor n boxed 2100+. In de handleiding stond dat je met de AMD 'certified' :? tool het lipje moest aandrukken. Ik me rot zoeken naar die tool....bleek gewoon schroevendraaiertje te zijn na wat beter kijken op de plaatjes 8)7 .

Het mobo op mn bed gegooid en toen flink aangedrukt. Kilik. Klaar!

Weer eens wat anders dan mn coolermaster.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:05
Altijd heel erg voorzichtig zijn met schroevendraaiers L3TUC3!

Ik ken iets teveel mensen die een prachtig mobo hadden, een klem van de koeler naar beneden moesten werken, en daarvoor een schroevendraaier gepakt hebben. Uitgeschoten, baantjes op je mamaplank glad doormidden, nieuw mobo kunnen kopen :/

Altijd dik karton oid gebruiken dus :)

</opa-zeur-mode>

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Pagina: 1