Hallo,
Ik heb een vreemd probleem. Ik heb een Sony videocamera met DV in en DV out.
Met Windows Moviemaker 2.0 heb ik een AVI gemaakt vanaf de videocamera.
Dit werkt goed. Ik krijg een bestand met beeld en geluid.
Vanaf mijn JVC harddiskrecorder heb ik een opname via de DV out overgezet naar mijn sony camera DV in. Ik krijg op de camera een prima filmpje, inclusief geluid.
Als ik dit echter overzet naar mijn PC vanaf de Sony camcorder, krijg ik echter een AVI zonder geluid. Help waar is het geluid gebleven.
Voor de goede orde. Als ik de JVC harddiskrecorder rechtstreeks aansluit op mijn computer krijg ik eveneens een AVI zonder geluid.
Wie weet hoe dit komt en wat ik er aan kan doen? Ik wil heel graag oude films op deze wijze overzetten..
Alvast hartelijk dank.
Arjan Krijgsman
er.ar.@freeler.nl
Ik heb een vreemd probleem. Ik heb een Sony videocamera met DV in en DV out.
Met Windows Moviemaker 2.0 heb ik een AVI gemaakt vanaf de videocamera.
Dit werkt goed. Ik krijg een bestand met beeld en geluid.
Vanaf mijn JVC harddiskrecorder heb ik een opname via de DV out overgezet naar mijn sony camera DV in. Ik krijg op de camera een prima filmpje, inclusief geluid.
Als ik dit echter overzet naar mijn PC vanaf de Sony camcorder, krijg ik echter een AVI zonder geluid. Help waar is het geluid gebleven.
Voor de goede orde. Als ik de JVC harddiskrecorder rechtstreeks aansluit op mijn computer krijg ik eveneens een AVI zonder geluid.
Wie weet hoe dit komt en wat ik er aan kan doen? Ik wil heel graag oude films op deze wijze overzetten..
Alvast hartelijk dank.
Arjan Krijgsman
er.ar.@freeler.nl