[CoD] Scrolltoets muis gebruiken voor springen?

Pagina: 1
Acties:

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:44

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Wat ik ook probeer, in Call of Duty lijkt het gewoonweg onmogelijk te zijn om de scrolltoets van m'n muis te gebruiken om te kunnen springen in het spel.

In 3D shooters stel ik altijd in dat een druk op de scrolltoets voor springen is.... nu dus helaas niet.

Wat heb ik geprobeerd? Logitech software (EM_EXEC.EXE) unloaden - geen resultaat. Registry patch voor muiswiel - geen resultaat (ja, ik heb EM_EXEC geunload en daarna opnieuw gestart). Nieuwste versie muis-software - geen resultaat.

Is het nou echt gewoon onmogelijk die toets daarvoor te gebruiken? Of zie ik iets over het hoofd?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08
ik kan hier ook alleen maar de 2 standaard knoppen van mijn MX500 in COD gebruiken + het mousewheel
verder niks
de side-buttons niet, de scrollknopjes niet, en ook niet de drukknop onder het mousewheel
ik gebruik overigens geen Mouseware want deze werkten plotseling opeens niet meer onder games na een format :{

Verwijderd

met mouseware kun je je knoppen aan toets functies koppelen toch? dus zeg, je steld voor je scrollwheel click de Home key in en steld voor springen in CoD de Home key in zou dit moeten werken. kan het alleen even niet voor je testen

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:44

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 09:56:
met mouseware kun je je knoppen aan toets functies koppelen toch? dus zeg, je steld voor je scrollwheel click de Home key in en steld voor springen in CoD de Home key in zou dit moeten werken. kan het alleen even niet voor je testen
Allemaal leuk en aardig, maar dan heeft die scrollwheel-toets in Windows zelf weer geen normale functie... alhoewel ik 'm in Windows zelf eigenlijk niet gebruik, dus ik zou er wel gebruik van kunnen maken.

Afijn, eerst maar eens die crash-problemen van CoD op zien te lossen, anders valt er helemaal niets te spelen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe