Te beginnen heb ik op got meerdere forums bekeken naar topics om dit probleem op te lossen. Maar meeste hadden het over een andere probleem die zich pas later voor deedt. en een aantal andere topics kon ik niet eens openen.
Het probleem is alsvolgt:
Ik start m'n pc op met als eerste device m'n cd-rom. Ik start via m'n cd-rom en de pc begint te scannen. Wanneer hij eventjes zwart wordt hoort hij daarna verder te gaan met de installatie (format/fdisk/voorwaarden etc.) Maar dat doet hij niet. hij wordt zwart. en ik zie heel leuk nog eventjes een _ knipperen. Maar als ik een half uur wacht staat hij daar nog steeds op!.
Nu heb ik meerdere cd's geprobeert en het lukt niet. Ik heb nu dus maar windows98se geïnstalleert aangezien die het wel doet.
De specs van de pc zijn:
cpu: AMD 2700+
Geheugen: 512MB DDR PC333
Mobo: Shuttle AN35N-Ultra Nf2 SB/Lan
VGA: Radeon 9600DDR 256MB DVI/TV-out
Geluidskaart: Creative 5.1 live player
Hdd: 120GB Maxtor
Btw. M'n geluidskaart op het mobo staat uit. en heb die andere er ook al een keer uit gehaald om te kijken of ik hem dan wel kon installeren.
Het probleem is alsvolgt:
Ik start m'n pc op met als eerste device m'n cd-rom. Ik start via m'n cd-rom en de pc begint te scannen. Wanneer hij eventjes zwart wordt hoort hij daarna verder te gaan met de installatie (format/fdisk/voorwaarden etc.) Maar dat doet hij niet. hij wordt zwart. en ik zie heel leuk nog eventjes een _ knipperen. Maar als ik een half uur wacht staat hij daar nog steeds op!.
Nu heb ik meerdere cd's geprobeert en het lukt niet. Ik heb nu dus maar windows98se geïnstalleert aangezien die het wel doet.
De specs van de pc zijn:
cpu: AMD 2700+
Geheugen: 512MB DDR PC333
Mobo: Shuttle AN35N-Ultra Nf2 SB/Lan
VGA: Radeon 9600DDR 256MB DVI/TV-out
Geluidskaart: Creative 5.1 live player
Hdd: 120GB Maxtor
Btw. M'n geluidskaart op het mobo staat uit. en heb die andere er ook al een keer uit gehaald om te kijken of ik hem dan wel kon installeren.