Volgens mij zat er eerst meer ruimte tussen het icon en de naam van de user.
Helemaal als iemand geen ondertitel heeft.
Klopt dit?
Helemaal als iemand geen ondertitel heeft.
Klopt dit?
[ Voor 19% gewijzigd door crisp op 03-11-2003 17:37 ]
Intentionally left blank
The devil is in the details.
MaRc0 schreef op 03 november 2003 @ 18:00:
Nu dit toch ookal is gemeldt vind ik het een beetje overdreven om hierover een heel nieuw topic te openen:
De Profielknop rechtsboven bij elke post zit ineens rechts van de quoteknop, wat eerst dus niet was. Zeker als je eraan gewend bent dat de quoteknop rechts zit is dit vrij irritant
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Aah, ik zat der net al te zoeken naar zo'n topic, maar ik had net een uurtje Halo gespeeld en net alleen nog maar hier gekekengorgi_19 schreef op 03 november 2003 @ 18:01:
[...]
offtopic:
Zie ook Nieuwe positie Quote knop is irritant. in LA; daar is EfBe een discussie hierover gestart en of deze wijziging weer teruggedraaid kan worden
mja, het is wel mooier als er een ondertitel is, maar als die ontbreekt vind ik het allemaal zo op elkaar gepropt.crisp schreef op 03 november 2003 @ 17:36:
je hebt gelijk, er mist nog een linebreak - was mij trouwens nog totaal niet opgevallen.... (eigenlijk vind ik het zo ook wel mooi)
Tijd voor verandering
-
Kunnen we even niet erg offtopic gaan? Dit is gewoon een serieus topic, niet een of ander HK achtig iets
[ Voor 43% gewijzigd door dreeke op 03-11-2003 19:55 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 03-11-2003 20:17 ]
Hij komt zo meer overeen met de dikte van de donkerblauwe balk bovenaan. Ik probeer zo juist een beetje eenheid qua code te creëeren in de templates...Erkens schreef op 03 november 2003 @ 20:14:
ow is dit nu een algemeen topic over de templates?
naja de balk met "GoT > React Bugs en Featurerequests > [tpl] icon te dicht op nickname? " onderaan is iets te dik in dat geval
Intentionally left blank
Ik heb deze suggestie maar even overgenomen - als geen ondertitel, dan een lege regel. Zo staan alle usericons dan op gelijke hoogte (behalve bij mensen met een extreem lange ondertitel zoals ACMErkens schreef op 03 november 2003 @ 19:42:
[...]
mja, het is wel mooier als er een ondertitel is, maar als die ontbreekt vind ik het allemaal zo op elkaar gepropt.
Maar dat is maar mijn mening natuurlijk
[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 03-11-2003 22:57 ]
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq