Resume (try again) functie in Mirc?

Pagina: 1
Acties:

• gerwinf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03-2025
Hoi mensen,

Ik download wel eens wat via MirC (met bijvoorbeeld het commando /ctcp botnaam xdcc send #2. Alleen nu komt het "pakketje" niet altijd in 1 keer binnen (omdat bijvoorbeeld de verbinding weg valt). Bestaat er een commando zodat hij nogmaals dat commando geeft. De resume optie staat zowieso aan.

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben :)
Alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Rafe op 03-11-2003 17:56 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

gewoon nogmaals typen :?
of anders maak je een scriptje wat dat voor je doet
staat vast wel in de manual ;)

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Je moet dan wel van diezelfde bot downloaden. Je typt dan gewoon dezelfde code in en hij gaat verder met downloaden. De bot moet echter wel resume ondersteunen.

• gerwinf
Ik zou het graag geautomatiseerd willen. Ik zit de hele tijd mn mirc in de gaten te houden namelijk :) Maar het is dus niet mogelijk door een soort "try again" commando begrijp ik. Resumen gaat idd wel.

[ Voor 10% gewijzigd door gerwinf op 03-11-2003 17:54 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Dit zijn gewoon dcc transfers, en die kan je prima resumen, je krijgt een popup waarin je de locatie moet aangeven in mIRC, en daar kan je ook voor resume kiezen :)

hm, reageert ie net :P

Dat weet ik niet of dat kan, een automated resume. Wel kan je em op auto-accept dcc zetten, maar dat is wel gevaarlijk :)

[ Voor 32% gewijzigd door G33rt op 03-11-2003 17:53 ]

• gerwinf
G33rt schreef op 03 november 2003 @ 17:52:
Dit zijn gewoon dcc transfers, en die kan je prima resumen, je krijgt een popup waarin je de locatie moet aangeven in mIRC, en daar kan je ook voor resume kiezen :)

hm, reageert ie net :P

Dat weet ik niet of dat kan, een automated resume. Wel kan je em op auto-accept dcc zetten, maar dat is wel gevaarlijk :)
Ja ik bedoel idd een soortevan automated resume...dacht dat het wel zou bestaan :)
Pagina: 1