Toon posts:

Opstartproblemen

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem als ik mijn pc opstart. Ik krijg een lange piep met een korte pauze en daarna krijg ik weer een lange piep.

Ik heb een nieuw moederbord + processor + werkgeheugen en mijn pc was al opgestart maar ik kon met geen mogelijkheid in Windows komen (ook niet via safe mode e.d.) want hij stopte bij DMI <nogwat> bij het opstarten.

Nadat ik dit had begon de on-board speaker ineens en ging de monitor naar slaap-mode. Ik heb echt geen idee wat het probleem is en wat het probleem van het niet willen opstarten naar Windows is, zou iemand mij kunnen helpen? Alvast bedankt.

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 10:38

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 16:46:
Hallo,

Ik heb een probleem als ik mijn pc opstart. Ik krijg een lange piep met een korte pauze en daarna krijg ik weer een lange piep.

Ik heb een nieuw moederbord + processor + werkgeheugen en mijn pc was al opgestart maar ik kon met geen mogelijkheid in Windows komen (ook niet via safe mode e.d.) want hij stopte bij DMI <nogwat> bij het opstarten.

Nadat ik dit had begon de on-board speaker ineens en ging de monitor naar slaap-mode. Ik heb echt geen idee wat het probleem is en wat het probleem van het niet willen opstarten naar Windows is, zou iemand mij kunnen helpen? Alvast bedankt.
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, uit de FAQ geplukt.

Kan eigenlijk vanalles zijn. Maar die piepjes zijn een bepaalde code die je via google wel kunt achterhalen.
"award beep codes", bijvoorbeeld :)

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Of hij kan ff in zijn manual kijken waar die piepjes voor staan he ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lees eens het beleid van dit subforum door hoe je eigenlijk een "Mijn PC doet het niet" topic moet openen. Er is zoveel wat je kan doen en daarvan zien we niks in de startpost terug. Ook jouw specs ontbreken bijvoorbeeld.

Zie ook de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.