Zojuist probeerde ik een topic met daarin drie posts over een M55 datakabel te mergen in een 'groot' M55-topic. Het volgende heb ik daarvoor gedaan:
• In de quickreply een mededeling gezet dat ik 't ene topic in 't andere heb gemerged
• Merge topics checkbox aangeklikt
• TopicID 723516 opgegeven
• Even met 'Bekijk topic' gecontroleerd of 't nummer goed was
• 'Verwijder topicreports' checkbox aangeklikt
En daarna het zaakje verstuurd en ik kreeg geen timeout of errormelding, dus ik keek even of alles goed was gegaan, maar helaas, in het topic waar ik het zaakje heen wou mergen was ook na CTRL+F5 niks te zien, qua replies.
Nu is het allemaal als volgt:
• Het topic dat ik in het oude topic wou mergen bestaat niet meer: topic 830819
• Het oude topic waar ik het nieuwe topic heen wou mergen heeft een topicnote:
"MERGED with topic datakabel (m55) vraag" ( link naar topicadmin )
• In de topiclist is het oude topic wel omhoog gekomen, Last Post staat op 03-11-2003 16:09 (ongeveer de tijd waarop ik de merge uitvoerde) terwijl de laatste post in het topic deze is, van Sunday 02 November 2003 19:54
Kortom, is niet echt goed denk ik
Edit:
De topicstarter postte zojuist een nieuw topic over zijn probleem. Handig, want ik wist niet meer wie het was dus ik kon z'n posthistory in de admin eerst niet bekijken
History
Het gaat dus om de volgende post:
Monday 03 November 2003 16:03 in `datakabel (m55) vraag` (IT)
Z'n post staat dus nog in de kwijtgeraakte thread en ziet er niet uit als een trashed post in de thread waar 'ie in had moeten komen.
Geen idee of jullie daar wat aan hebben, maar ik probeer zo volledig mogelijk te zijn
• In de quickreply een mededeling gezet dat ik 't ene topic in 't andere heb gemerged
• Merge topics checkbox aangeklikt
• TopicID 723516 opgegeven
• Even met 'Bekijk topic' gecontroleerd of 't nummer goed was
• 'Verwijder topicreports' checkbox aangeklikt
En daarna het zaakje verstuurd en ik kreeg geen timeout of errormelding, dus ik keek even of alles goed was gegaan, maar helaas, in het topic waar ik het zaakje heen wou mergen was ook na CTRL+F5 niks te zien, qua replies.
Nu is het allemaal als volgt:
• Het topic dat ik in het oude topic wou mergen bestaat niet meer: topic 830819
• Het oude topic waar ik het nieuwe topic heen wou mergen heeft een topicnote:
"MERGED with topic datakabel (m55) vraag" ( link naar topicadmin )
• In de topiclist is het oude topic wel omhoog gekomen, Last Post staat op 03-11-2003 16:09 (ongeveer de tijd waarop ik de merge uitvoerde) terwijl de laatste post in het topic deze is, van Sunday 02 November 2003 19:54
Kortom, is niet echt goed denk ik
Edit:
De topicstarter postte zojuist een nieuw topic over zijn probleem. Handig, want ik wist niet meer wie het was dus ik kon z'n posthistory in de admin eerst niet bekijken
History
Het gaat dus om de volgende post:
Monday 03 November 2003 16:03 in `datakabel (m55) vraag` (IT)
Z'n post staat dus nog in de kwijtgeraakte thread en ziet er niet uit als een trashed post in de thread waar 'ie in had moeten komen.
Geen idee of jullie daar wat aan hebben, maar ik probeer zo volledig mogelijk te zijn
[ Voor 20% gewijzigd door intoxicated op 03-11-2003 20:01 ]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR