Okay, er is een klant, en die krijgt het niet voor elkaar om mail te sturen op de 'normale' manier . . .
Zij broer is de enige die zijn mails om vage redenen niet correct kan lezen, maar zoals je kan verwachten mailt hij daar nou net het meeste mee. . . . .
Hij gebruikt incredimail 1.0
zijn broer outlook express
Mails komen als volgt zo'n beetje door:
ook wanneer je de charset als Westeruopees / ISO instelt, en de verzendmethode als Plain/.text is het resultaat het zelfde . . . .
Dit gebeurt echter alleen wanneer er attachments bij het mailtje worden geplaatst. . . .
Mijn vraag:
Heeft er iemand dergelijke problemen met een dergelijk programma ooit gehad, en dit opgelost gekregen??
Zoekacties reeds uitgevoerd:
Search
Google (incredimail / html etc.)
de incredimail FAQ / Troubleshoot (wat een ramp die pagina)
Helaas zonder resultaat, dus bij deze mijn vraag aan jullie
Zij broer is de enige die zijn mails om vage redenen niet correct kan lezen, maar zoals je kan verwachten mailt hij daar nou net het meeste mee. . . . .
Hij gebruikt incredimail 1.0
zijn broer outlook express
Mails komen als volgt zo'n beetje door:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
| > --------------Boundary-00=_RX5SSPT1VA4000000000 > Content-Type: Text/HTML; > charset="x-user-defined" > Content-Transfer-Encoding: quoted-printable > > <HTML><HEAD> > <META http-equiv=3DContent-Type content=3D"text/html; charset=3Dx-user-de= > fined"> > <META content=3D"IncrediMail 1.0" name=3DGENERATOR> > <STYLE></STYLE> > > <!--IncrdiXMLRemarkStart> > <IncrdiX-Info> > <X-FID>FLAVOR00-NONE-0000-0000-000000000000</X-FID> > <X-FVER></X-FVER> > <X-CNT>;</X-CNT> > </IncrdiX-Info> > <IncrdiXMLRemarkEnd--> > </HEAD> > <BODY style=3D"BACKGROUND-POSITION: 0px 0px; FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY= > : " bgColor=3D#ffffff background=3D"" scroll=3Dyes ORGYPOS=3D"0" X-FVER=3D= > "3.0"> > <TABLE id=3DINCREDIMAINTABLE cellSpacing=3D0 cellPadding=3D2 width=3D"100= > %" border=3D0> > <TBODY> > <TR> > <TD id=3DINCREDITEXTREGION style=3D"FONT-SIZE: 12pt; CURSOR: auto; FONT-F= > AMILY: Arial" width=3D"100%"> > <DIV> </DIV> > <DIV> </DIV> > <DIV id=3DIncrediOriginalMessage><I>-------Original Message-------</I></D= > IV> > <DIV> </DIV> > <DIV id=3Dreceivestrings> > <DIV dir=3Dltr style=3D"FONT-SIZE: 11pt" <i><B>From:</B></I> <A href=3D"m= > ailto:ik@jij.nl">BLAAT</A></DIV> > <DIV dir=3Dltr style=3D"FONT-SIZE: 11pt" <i><B>Date:</B></I> maandag 3 no= > vember 2003 14:08:02</DIV> > <DIV dir=3Dltr style=3D"FONT-SIZE: 11pt" <i><B>To:</B></I> <A href=3D"mai= > lto:jij@ik.org">TAALB</A></DIV> > <DIV dir=3Dltr style=3D"FONT-SIZE: 11pt" <i><B>Subject:</B></I> Fe= > rry</DIV></DIV> > <DIV> </DIV> > <DIV><FONT face=3DArial size=3D2></FONT> </DIV> > <DIV> </DIV></TD></TR> > <TR> |
ook wanneer je de charset als Westeruopees / ISO instelt, en de verzendmethode als Plain/.text is het resultaat het zelfde . . . .
Dit gebeurt echter alleen wanneer er attachments bij het mailtje worden geplaatst. . . .
Mijn vraag:
Heeft er iemand dergelijke problemen met een dergelijk programma ooit gehad, en dit opgelost gekregen??
Zoekacties reeds uitgevoerd:
Search
Google (incredimail / html etc.)
de incredimail FAQ / Troubleshoot (wat een ramp die pagina)
Helaas zonder resultaat, dus bij deze mijn vraag aan jullie