Heel raar, het is niet alsof het mijn eerste form is en het is ook niet alsof ik iets speciaals doe. Even een stukje code om te beginnen :
Lijkt me een niet al te ingewikkeld form eh. Ik laat de code van de Sub even achterwege, ik kan jullie al garanderen dat er in die sub :
(1) geen submit buttons zijn
(2) geen forms geopend of gesloten worden
(3) slechts 1 button is, met de volgende code : <input type="button" value="whois" onclick="this.disabled = true; document.location = 'basket.asp?action=whois&<%=Request.QueryString%>';" class="button1" onmouseover="this.className = 'button1_hover'" onmouseout="this.className = 'button1'"> ... dit zou volgens mij ook het probleem niet mogen zijn
Dit wetende zou er volgens mij geen enkel probleem mogen zijn om deze form te submitten, of kan er nog een reden zijn? Via de search en via google vind ik in ieder geval niks...
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <table cellspacing="0" cellpadding="0" style="width: 100%;" class="bg7"> <form name="contacts" action="contacts-update.asp"> <input type="hidden" name="standard" value="no"> <tr><td class="column_left" style="padding-top: 15px;"> <% Call ShowContactInfo("lic",Session("UserInside"),sLicenseeHandle,0) Call ShowContactInfo("bill",Session("UserInside"),sBillingHandle,0) Call ShowContactInfo("tech",Session("UserInside"),sTechHandle,1) Call ShowContactInfo("admin",Session("UserInside"),sAdminHandle,1) %> <div align="right" style="padding-right: 15px;"><input type="submit" value="bevestig" class="button2"></div> </td></tr> <tr class="footer1_small"><td></td></tr> </form> </table> |
Lijkt me een niet al te ingewikkeld form eh. Ik laat de code van de Sub even achterwege, ik kan jullie al garanderen dat er in die sub :
(1) geen submit buttons zijn
(2) geen forms geopend of gesloten worden
(3) slechts 1 button is, met de volgende code : <input type="button" value="whois" onclick="this.disabled = true; document.location = 'basket.asp?action=whois&<%=Request.QueryString%>';" class="button1" onmouseover="this.className = 'button1_hover'" onmouseout="this.className = 'button1'"> ... dit zou volgens mij ook het probleem niet mogen zijn
Dit wetende zou er volgens mij geen enkel probleem mogen zijn om deze form te submitten, of kan er nog een reden zijn? Via de search en via google vind ik in ieder geval niks...
[ Voor 38% gewijzigd door codemann op 03-11-2003 16:14 ]