Toon posts:

Hoeveelheid dataverkeer per maand

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geloof niet dat er al zo'n topic was, verbaasde me een beetje...

Maarre, sinds een tijdje kan je bij xs4all je dataverkeer inzien. Leuke grafiekjes enzo....

En ik verbaas me er eigelijk een beetje over hoeveel ik toch gebruik.. Tussen de 8 en 10 gb per maand. Zowel up- als downstream...

Maargoed, jullie 'true internet addicts' zullen wel ronduit indrukwekkend getallen aan dataverkeer hebben, laat eens zien? Ben wel benieuwd of ik nu een dataintensieve gebruiker ben of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n 20 GB per maand. Maar ik share de verbinding dan ook met 2 andere gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 21:29

Tux

Echt dataintensief ben je niet, want de echte addicts halen makkelijk boven de 50Gb per maand. En een huis-tuin-en-keuken gebruiker ben je ook niet want die gaan denk ik ongeveer tot 5 à 6 Gb per maand.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:07
Ik zit op zo'n 12 gb per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:54
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 16:00:
Geloof niet dat er al zo'n topic was, verbaasde me een beetje...

Maarre, sinds een tijdje kan je bij xs4all je dataverkeer inzien. Leuke grafiekjes enzo....

En ik verbaas me er eigelijk een beetje over hoeveel ik toch gebruik.. Tussen de 8 en 10 gb per maand. Zowel up- als downstream...

Maargoed, jullie 'true internet addicts' zullen wel ronduit indrukwekkend getallen aan dataverkeer hebben, laat eens zien? Ben wel benieuwd of ik nu een dataintensieve gebruiker ben of niet.
Valt reuze mee hoor. Je doet het nog netjes.

En heb zelf in oktober 2003: 64,45GB (down & up) verkeer gegenereerd. Dat komt vooral door Emule :)
September had ik maar de helft van Oktober.

Trouwens, de pc van mijn broertje en vader komen hier nog bij op, maar dat zal wel max. 5GB per maand zijn neem ik aan.