Twee maal enteren om op tweakers.net te komen

Pagina: 1
Acties:

• M. Mulder
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-08 15:33

M. Mulder

DPC: Team TFC

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al geruime tijd het probleem dat wanneer ik naar www.tweakers.net wil, deze na het invoeren in de adresbalk, gevolgd door een enter de pagina eindigt in een wit scherm.
Druk ik vervolgens nogmaals op enter dan komt www.tweakers.net pas tevoorschijn. Heel vreemd.
Ook in deze forums ondervind ik ditzelfde probleem. Overal dien ik dus 2 maal te enteren alvorens de door mij opgegeven pagina c.q. link tevoorschijn komt.

Wie weet waar dit aan kan liggen?

Ik gebruik Internet Explorer 6, met de nieuwste updates

Groet,

Machiel

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Temp inet files + cache al es geleegd :?

Adaware gerund :?

Virusscanner :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Gooi de cache van IE6 maar eens leeg, zet de maximale webcachegroote op 20mb vast, en zet "controleren op updates" op automatisch. Denk dat dat wel moet helpen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Naast bovenstaande erg voor de hand liggende zaken (zie ook de diverse ander topics over soortgelijke problemen met IE) nog zo'n puntje: check je hosts file even, staat webads daar toavellig in? Haal die dan er uit :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Die hosts file kan je overigens vinden in %windir%\system32\drivers\etc :)

[ Voor 12% gewijzigd door G33rt op 03-11-2003 19:57 ]

• M. Mulder
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-08 15:33

M. Mulder

DPC: Team TFC

Topicstarter
Ik heb al deze tips geprobeerd, maar het heeft niet geholpen. Zou het ook kunnen liggen aan framewerk.net.
Deze heb ik laatst geïnstalleerd vanaf de updateserver van Microsoft. Het betreft versie 1.1
Pagina: 1