Toon posts:

[Eltax] Eltax Home Cinema vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
http://www.eltax.com/latest/latest_doc.php?id=39

Ik kan dit systeem voor 170 € kopen. Is dit een unieke kans of proberen ze mij rommel te verkopen ? En als iemand weet hoeveel het ongeveer kost in de winkel, mag ie me dat ook even melden, kan ik vergelijken.

Tnx

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
define 'rommel'

dit is in mijn ogen rommel ja, alleen is 170 euro wel verdacht laag. maar het kan. Beetje kermisspul dat Eltax, al zijn er mensen die de speakers van Eltax echt helemaal geweldig vinden. Dus, luisteren, oordelen en kopen/niet kopen. lijkt me eenvoudig he? weet je zeker dat het werkt en er een stekker aan zit ;) ?

[ Voor 36% gewijzigd door BuG2FiX op 03-11-2003 15:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
BuG2FiX schreef op 03 november 2003 @ 15:07:
define 'rommel'

dit is in mijn ogen rommel ja, alleen is 170 euro wel verdacht laag. maar het kan. Beetje kermisspul dat Eltax, al zijn er mensen die de speakers van Eltax echt helemaal geweldig vinden. Dus, luisteren, oordelen en kopen/niet kopen. lijkt me eenvoudig he? weet je zeker dat het werkt en er een stekker aan zit ;) ?
Ja, alles moet erin zitten. Het gaat om een promotie via mijn werkgever. Ter verduidelijking de inhoud van z'n mail :

----------------
este,

Baudoin voert binnenkort een unieke promotie-actie, ter ondersteuning van de Premium-catalogus lancering.

Ook jullie willen we hiervan laten meegenieten.

1. DVD player : 76.92 eur , incl. btw
2. Home video/tuner : 175.69 eur, incl. btw

max 1 toestel per personeelslid te bestellen, af te halen & contant te betalen in Mol.
aub per item, lijst met namen, per vestiging/afdeling, opgeven voor 7/11, aan Luc Van Gorp
U wordt verwittigd bij levering (+/-11 december).

----------

Nadeel is : ik kan het niet beluisteren voor ik het koop. En ja, kermisspul hoef ik niet. Ik stel een goed geluid erg op prijs, dat is voor mij uiteraard het allerbelangrijkste aan zo'n ding

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet, ik ben een leek op dit vlak, dus volgende vraag kan dom klinken, maar here goes :

Als ik een gewone dvd speler koop, kan ik daar later een speakersysteem bij kopen (eender welk) ?

• BuG2FiX
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 15:17:
Ik weet, ik ben een leek op dit vlak, dus volgende vraag kan dom klinken, maar here goes :

Als ik een gewone dvd speler koop, kan ik daar later een speakersysteem bij kopen (eender welk) ?
typisch een gevalletje voor de FAQ: AV FAQ; Veelgestelde vragen

maar kort antwoord: nee, tenzij je een dvd speler koopt met ingebouwde reciever of een speakerset met ingebouwde versterker.

Overigens klinkt 'goed geluid' en 170 euro tegenstrijdig vind je niet? Weet je zeker dat je de speakers er bij krijgt, er staat in het mailtje alleen 'tuner'. Ennuh, die dvd speler, die lijkt me ook 'normaal' geprijsd als het net zo'n merk is. Ik zag laatst een dvd speler voor 30 euro.... kan dus ook. welk merk is het?

Verwijderd

Topicstarter
Beide zijn van Eltax. Er zaten twee word-documentjes bij die van de website van Eltax kwamen waarin alle specificaties staan. Het is de volledige set. Zoals ik al zei, het is een promotie .. "unieke" zelfs. Misschien beter de kat uit de boom kijken, wat meer sparen en iets beters kopen.

Of als kadootje kopen, of verder verkopen ..

Verwijderd

Er zijn tig van dit soort setjes op de markt, loop de Media Markt eens binnen zou ik zeggen. Voor €170 kan je niet veel verwachten maar er zijn toch nog wel veel alternatieven.

Laat dit links liggen en ga met het geld op zak een zaak langs waar je ze wel kan beluisteren. Omdat de markt overspoeld wordt met dit soort setjes zul je hem 2e hands ook niet voor veel kwijt kunnen. Het gevaar dat het toch bagger klinkt lijkt mij te groot om deze gok te wagen. :)

• BuG2FiX
Ik zou zelf niet iets kopen wat ik eerst kan horen of minimaal een positieve review van gelezen heb, maar dat moet iedereen zelf weten natuurlijk.

maar dan nog, voor 170 euro kun je je niet een enorme buil vallen, deze set zal normaal iets van 199 euro zijn (eltax zie je ook wel bij wehkamp/neckerman enzo). Het zal best werken en is prima als je af en toe een film kijkt, in ieder geval beter als het geluid van je tv zelf. maar ik denk niet dat je hierdoor echt uit je stoel gedreunt word van het topgeluid, meer gewoon 'wel aardig'. beslis zelf maar wat je verwachtingen zijn en of je denkt dat dit ding dat kan waarmaken.

Verwijderd

Topicstarter
Zo te horen is het niet iets dat ik zoek. Ik heb iets van "als ik iets koop, moet het echt wel iets zijn om van op te kijken". Ben geen fervente dvd'er of zo. De wildste verhalen doen uiteraard snel de ronde "dat ding kost normaal 300€!" en zo.

Iig, dank voor de tips. Ik denk dat ik het links laat liggen en idd eerst ergens iets ga beluisteren.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
setje voor doven en slechtzienden zullen we maar zeggen. Links laten liggen, wat meer geld sparen en iets fatsoenlijks kopen is mijn devies.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Pagina: 1