Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerst in de search gekeken maar daar kon ik niks over deze PDA vinden! Maar mijn vraag is of er mensen zijn op dit forum die dit apparaat hebben? En wat hun bevindingen zijn met o.a Divx/Mpeg films afspelen, mp3 functie etc?

Met vriendelijk groeten,
RJ

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:05

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Het lijkt me sterk aangezien veel mensen een PDA uit de 19xx-serie hebben, aangezien deze zeer aantrekkelijk is qua prijs en ook een goed design hebben. Maar ok, ik zal het over het hoofd zien en toch maar reageren ;)

DivX is goed af te spelen op de 1930 mits goed gecodeerd, je moet niet verwachten dat de DivX-jes die je download gelijk op je PDA werken, je moet eerst de resolutie en de bitrate verlagen maar het ziet er daarna wel goed uit. Met MP3 heb ik geen ervaring (heb een iPod) en MPEG heb ik ook nog niet geprobeerd. Ik gebruik het apparaat dan ook vooral als agenda én om fotos gemaakt met mijn digitale camera op te bekijken.

Enne....Tweakers onder elkaar hoef je niet te groeten.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Topicstarter
Oh voor mij is het etiket nog niet helemaal duidelijk (vond het iidg wel aardig staan)!

Maar dank je voor het replytje, gelukkig kan die dus Divx makkelijk afspelen, ga hem nu morgen maar kopen.

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:09

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

De filmpjes kan je heel gemakkelijk omzetten in windows moviemaker.

Er is zelf een stand voor pda dus dat moet goed gaan

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 19:57

limit28

Loading.....

MP3 kan je gewoon via mediaplayer afspelen, of je kan ook via de divxplayer afspelen.

je kan ook emulator opzetten om gameboy spelen etc. te spelen

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:42
limit28 schreef op 05 november 2003 @ 12:10:
MP3 kan je gewoon via mediaplayer afspelen, of je kan ook via de divxplayer afspelen.

je kan ook emulator opzetten om gameboy spelen etc. te spelen
TIP: http://www.webattack.com/get/pocketpc/winampaq.html

Winamp look-a-like die hetzelfde werkt en zelfs compatible is met winamp skins :)

• limit28

limit28

Loading.....

InZane schreef op 05 november 2003 @ 12:19:
[...]

Winamp look-a-like die hetzelfde werkt en zelfs compatible is met winamp skins :)
thx nu even nog wat mooie skins opzoeken

Verwijderd

InZane schreef op 05 november 2003 @ 12:19:
[...]

:)

http://www.todayplayer.com/

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:42
Had 'm al een paar keer gezien ja, maar ik moet 'm nog steeds uitproberen.
Ga ik vanavond ff doen als ik terug ben van Matrix Revolutions :P

Verwijderd

Ik heb een vraagje in de pricewatch staat de hp Ipaq 1930 voor 272 euro in de lijst bij Netline. Op de site zelf staat de HP Ipaq voor 228 euro? Deze prijs is zeker exclusief BTW??

Verwijderd

Topicstarter
Ja die 228 is ex btw was ook al aangenaam verrast tot dat ik goed kijk onderaan de site.

Verwijderd

kan je ook een beetje relaxed spelletjes spelen? zoals age of empires?? 8)

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn speciale spellen voor een PPC zoals Simcity 2000 en nog wel wat andere dingen veel weet ik er niet over maar ik neem niet aan dat er AoE voor een PPC is. Misschien wel een soortgelijke kloon van dat spel.

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 17:29:
Er zijn speciale spellen voor een PPC zoals Simcity 2000 en nog wel wat andere dingen veel weet ik er niet over maar ik neem niet aan dat er AoE voor een PPC is. Misschien wel een soortgelijke kloon van dat spel.
Er is wel degelijk een Age of Empires voor de PPC, alleen ik heb geen idee wat de eisen voor dat spel zijn.

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 20:47
Age of empires is er wel maar voor zo ver ik weet alleen voor Intel stongarm processoren en die 1930 heeft een samsung

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ikzelf heb de 1915, het goedkope broertje.
Maar:
- Mp3, werkt perfect, gewoon pocketmusic erop en het is gewoon winamp
- Mpeg, loopt ook perfect, al menig southpark aflevering ermee gekeken
- Avi, liep een beetje stotterig, maar nadat xcpu geinstalleerd was ging het bij vrienden met een 1915 beter, maar bij mij niet, dus twijfelaar. Dan is de 1930 een duurder model, wie weet heeft hij er geen last van.

Verder ben ik zeeeer tevreden over de 19xx serie, helemaal voor die prijs!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

ik heb de 1910 (1915 is zelfde als het goed is), werkt allemaal perfect (ook avi doet het prima)

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
op http://www.pocketpc-club.nl/ weten ze er vast meer over :) . Btw, tussen de 1910 en 1915 zat toch een verschil in processors. Ik heb de 1915 en daar zit processor type 255 in. Bij de 1910 was dit toch de 250? (die verbruikte veel meer stroom).

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

geen idee, dacht dat het zelfde was (heb namelijk ook een PXA255 cpu erin zitten)

Dacht dat 1910 de amerikaanse naam was van de 1915?

[ Voor 26% gewijzigd door Sick Nick op 06-11-2003 18:23 ]

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Sick Nick schreef op 06 november 2003 @ 18:23:
Dacht dat 1910 de amerikaanse naam was van de 1915?
Offtopic: In mijn 1915 zit ook een PXA255, maar in de eerdere modellen zat een PXA250. En de 1910 is bedoeld voor de Business-markt, waar de 1915 bedoeld is voor de consumenten-markt, voor de rest is er geen verschil (net als de 2210/2215). HP heeft gewoon verschil gemaakt in het serienummer tussen de consumenten- en business-markt, en dan krijg je een probleem als een model voor beide geschikt is ;)

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Ah vandaar, nou boeie ook. Hij doet prima wat ik wil en daar houden we het gewoon bij :)

• Bobje
En de 1910 is bedoeld voor de Business-markt, waar de 1915 bedoeld is voor de consumenten-markt, voor de rest is er geen verschil
Omdat dit een Forum is en er gediscuseerd mag worden wil ik toch weten hoe dit zit. Als er geen verschil is zijn ze toch indentiek en maakt het niet uit of het voor de consumenten- of businessmarkt is? Het product heeft niet voor niets een ander nummer...

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

bobje86nl schreef op 06 november 2003 @ 20:12:
[...]

Omdat dit een Forum is en er gediscuseerd mag worden wil ik toch weten hoe dit zit. Als er geen verschil is zijn ze toch indentiek en maakt het niet uit of het voor de consumenten- of businessmarkt is? Het product heeft niet voor niets een ander nummer...
HP heeft alle productnummers van de iPAQ's eindigend op ***5 gericht op de consumentenmarkt en alles wat eindigd op een nul (***0) is gericht op de business-markt. Maar aangezien dit product voor beide markten is bedoeld, heeft het dus twee productnummers (conform de eigen "regels" voor het benoemen van producten van HP), maar het is en blijft hetzelfde product.

• Bobje
B_O_S_S schreef op 06 november 2003 @ 20:28:
[...]

HP heeft alle productnummers van de iPAQ's eindigend op ***5 gericht op de consumentenmarkt en alles wat eindigd op een nul (***0) is gericht op de business-markt. Maar aangezien dit product voor beide markten is bedoeld, heeft het dus twee productnummers (conform de eigen "regels" voor het benoemen van producten van HP), maar het is en blijft hetzelfde product.
Oke, ik leg me er bij neer ;) .

Verwijderd

Topicstarter
Er zit volgens mij een beetje een foutje in de Pricewatch. Er staat een Compaq Ipaq1930 en een HP Ipaq1930 in, Alleen is de Compaq voor 269 en de HP voor 283. Nu dacht ik dat die Compaq een oudere was omdat het een lagere prijs heeft, maar wanneer je op de winkel klikt die bij de prijs hoort krijg je een HP Ipaq te zien.

:?

Verwijderd

Ja dit is mij ook al opgevallen, iemand die hier een verklaring voor heeft?

Verwijderd

*schopje voor de kerst*

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

HP en Compaq zijn hetzelfde bedrijf

nieuws: HP laat de naam Compaq langzaam verdwijnen

:)

Verwijderd

jah dat weet ik ook :X daar gaat het nu om, hoe kan het dat hetzelfde product van feitelijk hetzelfde merk een andere prijs heeft?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 16:56 ]

• limit28

limit28

Loading.....

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 16:55:
jah dat weet ik ook :X daar gaat het nu om, hoe kan het dat hetzelfde product van feitelijk hetzelfde merk een andere prijs heeft?
misschien mesnelijke fout. verkeerd op het lijst gezet

Verwijderd

limit28 schreef op 17 december 2003 @ 11:22:
[...]

misschien mesnelijke fout. verkeerd op het lijst gezet
Nee volgens mij niet want ik heb het op meerdere sites op die manier zien staan maar heb er nergens een verklaring voor gevonden... eigenlijk best vaag maar het zal vast heel logisch zijn :+

• limit28

limit28

Loading.....

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 11:25:
[...]

Nee volgens mij niet want ik heb het op meerdere sites op die manier zien staan maar heb er nergens een verklaring voor gevonden... eigenlijk best vaag maar het zal vast heel logisch zijn :+
het kan ook zijn dat sommige mensen nog compaq gewend zijn. maar de prijs verschil is me ook een raadsel :?

• ismael86
ik heb de 1915 en divx gaat prima ik heb de matrix 3 erop gekeken(divx). Uiteraard moet je wel eerst de resolutie verlagen. Er zit een 200MHz processor in maar wat ik gehoord heb is dat alle strong arm processoren hetzelfde zijn maar de 200Mhz versie is gewoon ondergeklokt. Als hij moeilijk doet of langzaam doet bij programma's(haast nooit) klok ik hem gewoon over naar 472 >:)

[ Voor 6% gewijzigd door ismael86 op 17-12-2003 18:51 ]

• limit28

limit28

Loading.....

ismael86 schreef op 17 december 2003 @ 18:50:
ik heb de 1915 en divx gaat prima ik heb de matrix 3 erop gekeken(divx). Uiteraard moet je wel eerst de resolutie verlagen. Er zit een 200MHz processor in maar wat ik gehoord heb is dat alle strong arm processoren hetzelfde zijn maar de 200Mhz versie is gewoon ondergeklokt. Als hij moeilijk doet of langzaam doet bij programma's(haast nooit) klok ik hem gewoon over naar 472 >:)
hoe clock je dan over ??

• Wimo.
  • Laatst online: 21:23

Wimo.

Shake and Bake!

speedstep heet het meen ik .. maar 472? Vind je het erg als ik dat erg onwaarschijnlijk vind

• ismael86
check deze link maar:
http://www.immiersoft.com/
Het kan zelfs tot 500Mhz met PXA250 processor.

[ Voor 33% gewijzigd door ismael86 op 17-12-2003 19:46 ]

• Kafmees
  • Niet online
bobje86nl schreef op 06 november 2003 @ 18:22:
op http://www.pocketpc-club.nl/ weten ze er vast meer over :) . Btw, tussen de 1910 en 1915 zat toch een verschil in processors. Ik heb de 1915 en daar zit processor type 255 in. Bij de 1910 was dit toch de 250? (die verbruikte veel meer stroom).
Volgens mij heeft de 255 ook een hogere fsb dan de 250. Hierdoor heeft deze ook betere performance (zie ook wat benchmarks van ppc's op pocketpc-club met een van beide procs)

hier tws nog een link: http://www.pocketpc-club....&highlight=xscale+250+255

• limit28

limit28

Loading.....

ik heb een 255 CPU, zo te zien kan ik ook overclocken

Pagina: 1