Toon posts:

[XP] Afsluiten duurt meer dan 5 minuten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows XP als ik me computer afsluit of restart duurt het minimaal 5 minuten voor dat hij uitgaat.
Al die tijd blijft hij hangen op
Bezig met windows afsluiten
hij loopt niet vast maar is bezig met dingen want het lampje brand?!?
wat zou de oorzaak hiervan zijn het is namelijk erg hinderlijk om zo lang te wachten steeds :z :z

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:05
Wat zijn je specs ?

Beetje meer info zou wel makkelijk zijn , me glazenbol is erg wazig vandaag

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

haagsuwaus,

Zoals je misschien weet, is het op GoT belangrijk dat je zelf eerst wat actie onderneemt voordat je een topic start. Zo zien we graag in je topicstart wat je zelf al gevonden hebt toen je zocht met betrekking tot dit onderwerp. Ook is het erg belangrijk dat je in je topicstart zoveel mogelijk, relevante, informatie geeft. Ik denk bijvoorbeeld aan sinds wanneer dit probleem zich voordoet, ofdat je PC in een netwerk staat, en meer van dit soort informatie. Ben creatief - en geef zoveel mogelijk informatie :)

Verder pas ik je topic titel even aan zodat deze voldoet aan de Windows Operated Systems - Policy (was: Windows doet meer als 5 minuten om af te sluiten)

Sucess :)

Verwijderd

Misschien gaat ie je pagefile wissen of zo, dat kost wel is wat tijd ;)

Verwijderd

Topicstarter
AMD AthlonXP 2000+ @ SIS-730S Moederbord
512 MB DDR
ATI 9600 128MB Pro
Windows XP Service Pack 1

Ik ben niet zo goed met windows.. zou dus echt niet weten waar het probleem vandaan komt.
want heb verder nog nooit zoiets gehad, vandaar de reden van me post

Verwijderd

ff een vraag ertussendoor knallen, gebruik je Xp ANTISPY ?

als dit programmaatje je nix zegt dan zal dat wel niet....

zo ja wel dan ff pagefile bij elk reboot wissen uitvinken

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:46

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

hele gekke gedachte, maar als je de pc uit wilt zetten, en je doet i.p.v. start-->shutdown-->uitzetten (wat je dus normaal doet) , voor de verandering eens de uitknop induwen (die knop dus aan de voorkant van je kast)

Ik merk namelijk, het is gek maar waar, dat mijn win2k sneller uitgaat via de fysieke uitknop dan via het shutdown knopje aan te klikken

En ja, om kansloze replies voor te blijven, ik heb dus een atx kast, en bij power options staat dus ingesteld: when I press the power button ---->power off.

Edit: ja, als iemand win XP draait, acht ik de kans erg groot dat ie een atk kast heeft, en bovendien, als hij dat niet had, had dat eigenlijk wel in de startpost moeten staan :)

[ Voor 17% gewijzigd door Sparhawk op 03-11-2003 14:58 ]

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

en jy gaat er maar van uit dat de topicstarter een atx kast heeft of die optie heeft ingesteld om windhoos af te sluiten? :)

foei

( hoe kansarm was deze replie?)

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Clear page file at shotdown?
Clear internet temp files at shutdown?

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Verwijderd

heb je de logboeken al na gekeken..:? staan daar toevallig geen userenv fouten in...

Verwijderd

Topicstarter
bedankt allemaal
vooral mr dude :)

probleem opgelost >:) >:)

Verwijderd

als je je usb devices eruit trekt sluit ie ook in 1 hap af..
Pagina: 1