Ik heb met ie nu het probleem dat hij meld dat de verbinding offline is en of ik wil opnieuw connecten. Punt is dat de verbinding dus helemaal niet weggaat. Ik heb continu mirc openstaan en die meld totaal geen problemen (anders zou je toch verwachten dat die ook uit zou gaan ja toch?).
Ik heb verder een router, ie 6.0.2800.1106.xpclient.010817-1148. De router deelt dhcp uit en etc.
Ik heb meerdere pc's hier via mn switch aan het internet hangen, en die melden geen problemen. Iemand een idee wat dit zou kunnen veroorzaken? Op google krijg ik steeds dat ik in mn verbinding aan moet zetten dat ik niet in moet stellen dat mn browser de verbinding eruit gooit, maja ik heb met een lan verbinding dus totaal geen mogelijkheid om zoiets in te stellen.
Mocht iemand een helder moment hebben, graag.
Ik heb verder een router, ie 6.0.2800.1106.xpclient.010817-1148. De router deelt dhcp uit en etc.
Ik heb meerdere pc's hier via mn switch aan het internet hangen, en die melden geen problemen. Iemand een idee wat dit zou kunnen veroorzaken? Op google krijg ik steeds dat ik in mn verbinding aan moet zetten dat ik niet in moet stellen dat mn browser de verbinding eruit gooit, maja ik heb met een lan verbinding dus totaal geen mogelijkheid om zoiets in te stellen.
Mocht iemand een helder moment hebben, graag.
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."