Deze week komt UPC met een nieuwe abonnementsvorm: chello entry.
Ook goed nieuws voor chello light abonnees! Dit abonnement zal namelijk goedkoper en sneller worden.
De specificaties zijn als volgt:
chello entry:
Downstream: 400 Kbps
Upstream: 64 Kbps
Datalimiet: 500 MB
Priijs: 22,95
chello light (oud):
Downstream: 300 Kbps
Datalimiet: 1 GB
Priijs: 34,95
chello light (nieuw):
Downstream: 768 Kbps
Upstream: 128 Kbps
Priijs: 32,95
bron: UPC magazine
Zou dit ook een voorbode kunnen zijn dat de andere abonnementen (Classic en Plus) binnenkort ook aangepast (hogere snelheden, en dan met name de upload) gaan worden? Ik ben beniewd...
Als ze niet op korte termijn iets gaan doen aan die snelheden, dan stap ik over naar ADSL (mijn Chello abonnement loopt tot half januari). Het is wel ADSL van KPN (helaas is BBned niet beschikbaar op mijn adres), maar zoals het nu is nog altijd beter dan Chello Classic wat ik nu heb.
Ook goed nieuws voor chello light abonnees! Dit abonnement zal namelijk goedkoper en sneller worden.
De specificaties zijn als volgt:
chello entry:
Downstream: 400 Kbps
Datalimiet: 500 MB
Priijs: 22,95
chello light (oud):
Downstream: 300 Kbps
Priijs: 34,95
chello light (nieuw):
Downstream: 768 Kbps
Upstream: 128 Kbps
Priijs: 32,95
bron: UPC magazine
Zou dit ook een voorbode kunnen zijn dat de andere abonnementen (Classic en Plus) binnenkort ook aangepast (hogere snelheden, en dan met name de upload) gaan worden? Ik ben beniewd...
Als ze niet op korte termijn iets gaan doen aan die snelheden, dan stap ik over naar ADSL (mijn Chello abonnement loopt tot half januari). Het is wel ADSL van KPN (helaas is BBned niet beschikbaar op mijn adres), maar zoals het nu is nog altijd beter dan Chello Classic wat ik nu heb.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 15:19 . Reden: Upstream chello light (nieuw) aangepast naar 128 Kbps (i.p.v. 96 Kbps) ]