Request ARQ1 mp3 speler met XP mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Een aantal dagen geleden heb ik via Markplaats de hand kunnen leggen op een Request ARQ1 mp3 speler...

Afbeeldingslocatie: http://www.request.com/Images/press/ARQNitroProFront.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.request.com/Images/press/ARQ-Fusion-Pro_Rear.jpg

Ik had voorheen nog nooit iets van dit merk gehoord, maar het schijnt een Amerikaans fabrikaat te zijn...
Op het eerste gezicht lijkt het een standaard mp3/cd speler te zijn, maar met de mogelijkheid om dat ding op TV of monitor aan te sluiten.
Op de voorkant zit een lcd displaytje waarop je ook e.e.a. kan aflezen...
Als echte tweaker natuurlijk meteen open gemaakt om te zien wat voor binnenleven dat ding heeft...

Blijkt dat er een standaard PC moederplank (BC801 ofzo) in zit met een Celeron 366MHz processor erop... Een standaard (4x) CD-ROM speler... Een standaard 20GB Quantum HDDtje... Een standaard TV-Out kaartje met een Chrontel CH7007 TV-encoder chippie erop...

Nu is mijn vraag... Is er iemand van jullie die ook zo'n ding heeft en als tweede vraag of het mogelijk is om op dat ding Win XP te installeren...?!?!?

Alvast bedankt

'HAG

[ Voor 10% gewijzigd door haggard op 03-11-2003 14:13 . Reden: plaatje erbij... ]

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

• haggard
  • Niet online
Kickje!!!

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

Verwijderd

Even van tevoren. Ik heb geen ervaring met jou mp3 speler.

Maar als ie puur uit computeronderdelen bestaat kun je het proberen.
Hij moet dan natuurlijk wel een muis en/of toetsenbord aansluiting hebben.

Maar ik denk dat je er ook op moet letten dat je hem misschien niet meer kunt gebruiken na de installatie van win xp als, de originelen mp3 speler. Aangezien ik denk dat er ook software al op de harddisk staat voor de mp3 speler, en ik denk dat je die eerst leeg moet hebben voor de installatie van Win XP
suc6 ermee.
DIT IS OP EIGEN RISICO

Verwijderd

hang er gewoon een andere harde schijf in, of maak een clone van deze schijf. En daarna gewoon proberen, kan er wel een keyboard/muis aan?

• haggard
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 13:52:
hang er gewoon een andere harde schijf in, of maak een clone van deze schijf. En daarna gewoon proberen, kan er wel een keyboard/muis aan?
Er kan gewoon een keyboard/muis aan...

Ik zat inderdaad al te denken om eerst XP op een oude harddisk te installeren en dan deze harddisk in de request te bouwen en kijken wat er gebeurd...

'HAG

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:23

voodooless

Sound is no voodoo!

Snellere CPU erin CD-ROM --> DVD-speler, en je kunt er een DivX/DVD speler van maken :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1