Toon posts:

Filmbestanden doen het niet...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn laptop heb ik een tijd geleden het ACE mega codecs pack (professional) geinstalleerd (versie 5.93.8971) om een film te kijken. Sindsdien werken veel mpeg en asf files niet meer. Windows Media Player geeft aan dat er een Onbekende fout is opgetreden, windows media player classic crasht, BS player geeft unknown file format. Op andere systemen hier in huis werkt alles wel. Vandaag heb ik de ACE codecs geuninstalled en NIMO er op gezet, maar dit blijkt niet te helpen. Iemand enig idee wat ik kan doen, een ander codec pack installen of iets anders?
Alvast bedankt

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:04
Heb hetzelfde probleem gehad, maar dit gebeurde na de installatie van de Nvidia 52.14 drivers.
Misschien is dit bij jou ook aan de hand. Je kan als je XP (of ME) gebruikt naar een herstelpunt gaan voor de installatie van je codec's of video drivers.

Veel suc6 8)

apollo13

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
oplossing: gewoon geen codec packs gebruiken. dat werkt bij mij al jaren super!

en alleen de codecs erop zetten die je nodig hebt, met het progje Gspot kun je de juiste codecs vinden. op bijv. www.divx-digest.com vind je de codecs los.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:45

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
ik gebruik kazaa lite codec pack 2.10, en die werkt perfect met alles.

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

Verwijderd

Ik heb net hetzelfde voorgehad met NImo of Nemo codec pack .. ineens wou niets meer werken .. het eraf gegooid en afzonderlijk codecs gezocht en dat werkte perfect.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:15

Wildfire

Joy to the world!

Alleen FFDShow en AC3Filter installeren, dan kun je al zo'n 98% afspelen... (op die k*t QuickTime en RealPlayer stuff na, maar daar heb je de QuickTime Alternative en RealPlayer Alternative voor :P)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1