Misschien is dit niet mogelijk maar vragen kan altijd, ik heb een afbeelding van 30 cm bij 30 cm, deze wil ik uitprinten is dit mogelijk met een bepaald programma dat deze in gedeeltes kan uigeprint worden op a4 papier?
Ik meen dat fineprint dat kan, maar zeker weten doe ik dat niet.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Verwijderd
Je kan toch met Photoshop de afbeelding knippen, resizen, etc en vervolgens (evt per stuk) uitprinten? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Volgens mij kan paint dit zelfs al, alleen moet je dan wel een randje van je vel afsnijden (tenzij je tot aan de rand van het vel kan printen)
lol ik klik gewoon een keer op http://gathering.tweakers.net/forum/find en tik in a4 printen.
daar staat best wel goed uitgelegd waarin en hoe je het allemaal kan doen
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ik kan me herinneren dat CorelDRAW! een optie 'Print Tiles' had, waarbij je zelf de overlapping kon instellen. Na wat knip- en plakwerk had je dan 1 groot vel van meerdere a4tjes.
Ik weet zo gauw niet of fotosoep die optie ook heeft, heb het hier even niet tot mijn beschikking.
Ik weet zo gauw niet of fotosoep die optie ook heeft, heb het hier even niet tot mijn beschikking.
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
Pagina: 1