Toon posts:

A7V of wachten op DDR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onderwerp lijkt me voldoende zeggen, maar ik twijfel gewoon of ik binnenkort een A7v ga halen, of wacht totdat de 760 normaal verkrijgbaar is. wat me vooral bezig houdt is de prijs van het ddr-ram.als dat peperduur wordt bij ontroductie en ik nog een jaartje moet wachten koop ik denk ik liever nu een duron 750 :D

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
Waarom zou je wachten ??? Verwacht je zoveel van dat DDR geheugen ???

Waarom zou je nu kopen ??? Wat moet je met zo'n Asus A7V en een Duron 750 ???

Verwijderd

Het ligt er een beetje aan hoe lang je kunt wachten.
Ik lees her en der dat er nog wat problemen zijn met de 760 chipset. Ook over de stabiliteit van DDR geheugen ben ik al wat tegengekomen. Dit zal allemaal wel goed komen, maar de 'early adaptors' zullen eventuele problemen voor hun kiezen krijgen.
Je kunt volgensmij beter overstappen als de 760 chipset een beetje mainstream is geworden.

Bovendien is het de vraag wanneer mainbord makers de nieuwe bords in redelijke aantallen leverbaar op de markt hebben. Dit geld ook voor DDR geheugen.
En ook wel belangrijk, wat gaan de DDR mainbords kosten?
Wat betreft de prijs van het DDR geheugen, dit zal niet veel hoger liggen dan de huidige PC133 modules.

Ik verwacht zelf dat het Q2 2001 allemaal pas echt een beetje op gang zal komen.

Dus nu een Duron aanschaffen is helemaal zo gek nog niet. En een 1Ghz, daar kun je voorlopig echt nog wel ff mee vooruit hoor.

maar het blijft jouw keuze.