Toon posts:

Nf7-s rev.2.0 + Nforcedrivers Ide SUCK

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, met die 2.03 drivers geinstallert , die Ide is goed kloote , om 3 Gig van f: naar d: duurde 35 minuten ( dankje wel Nvidia ) Sony dru500AX fikker , brand ff een dvd-rw, in mijn Pioneer 114f = geen disk aanwezig :( :( :( IK WORD ER GEK VAN !!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :(
Weet hier iemand raad ???? HET IS NIET LEUKE MEER :( :( :( :( :( :( :(

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Vandaag komt er een nieuwe driver van Nvidia uit voor de Nforce boards.
Dat zal dus morgen zijn in NL tijd.

Verwijderd

Topicstarter
KillerAce_NL schreef op 03 november 2003 @ 12:08:
Vandaag komt er een nieuwe driver van Nvidia uit voor de Nforce boards.
Dat zal dus morgen zijn in NL tijd.
hOI, WEL EEN GOEIE OF net zo kloot???????

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 16:13

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 12:10:
[...]

hOI, WEL EEN GOEIE OF net zo kloot???????
Zal ik maar eens een tip geven ;)

Installeer nooit maar dan ook echt nooit de nvidia ide drivers die in de nforce driver package zit !!!
Als je de nforce drivers installeert vraagt hij op een gegeven moment of je de ide drivers wil installeren ...... en als je goed kijkt staat de optie no al standaard aangevinkt 8)7 (nVidia geeft dan eigenlijk al toe dat het prut drivers zijn ;) ).
Gewoon de standaard drivers van Windows gebruiken.

Maar deze regel was hopelijk alleen tot vandaag van toepassing als nVidia vanavond eindelijk nieuwe goede ide drivers heeft gedaan in de nieuwe driver package...... (acht de kans wel HEEL klein maar toch is die er ;) :P ) .

Iig suc6 en laat ff weten of et gelukt is :)

[ Voor 43% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 03-11-2003 12:27 ]

Turn it off and on again.

Verwijderd

Topicstarter
SmokeyTheBandit schreef op 03 november 2003 @ 12:23:
[...]

Zal ik maar eens een tip geven ;)

Installeer nooit maar dan ook echt nooit de nvidia ide drivers die in de nforce driver package zit !!!
Als je de nforce drivers installeert vraagt hij op een gegeven moment of je de ide drivers wil installeren ...... en als je goed kijkt staat de optie no al standaard aangevinkt 8)7 (nVidia geeft dan eigenlijk al toe dat het prut drivers zijn ;) ).
Gewoon de standaard drivers van Windows gebruiken.

Maar deze regel was hopelijk alleen tot vandaag van toepassing als nVidia vanavond eindelijk nieuwe goede ide drivers heeft gedaan in de nieuwe driver package...... (acht de kans wel HEEL klein maar toch is die er ;) :P ) .

Iig suc6 en laat ff weten of et gelukt is :)
Smokey , ik word echt gek van ( wij gaan lekker Oc en dan om een misere bestand van 3 gig ergens anders verplatsen duurdt 35 minuten , dast toch SCANDALIG ? !!!!

heb SP4 in mijn W2K , waar kan ik die K** ide driver vinden , ( wil je me ff helpen ? :'( )

• DoingK
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-08-2024

DoingK

i just wanna be friends.......

ehm, naja, zal dan wel

heb zelf versie 2.45 (die al een tijd lang uit is) en werkt helemaal PERFECT, snap ook niet wat voor problemen er mee zijn (mobo=Gigabyte GA-7n400pro2 + XP SP1).

probeer eerst eens die drivers misschien??

en verder hoef je niet te schreeuwen hoor, en 1 smiley maakt het ook al duidelijk hoor

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dan verwijder je ze toch en zet je maar oudere drivers terug? 8)7

In ieder geval slaat het hele topic, incluis de titel en topicstart, helemaal nergens op. GoT is geen rantforum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.