MXStream/USB-modem ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Hoi,

Is er iemand die ervaring heeft met de USB modem die bij MXStream geleverd wordt? Je kan kiezen tussen een ethernet modem en een USB modem en ik heb de laatste gekozen omdat deze gratis was op de HCC.

IS er iemand die deze gebruikt? Werkt dat een beetje lekker?

Ik ga de ADSL verbinding delen over LAN, gaat dat werken met SyGate 4.0 en ism. die USB modem?

Thanx!

https://www.strava.com/athletes/10490675

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Ik ga ook binnenkort over op Mxstream :9

En ik zou geeeen USB modem nemen...gewoon omdat netwerkkaarten roeleren :).

En die USB snelheid vertrouw ik niet..

• KMK
  • Laatst online: 24-08 21:04

KMK

Om ook maar niet te vergeten dat alle USB rotzooi veel CPU verbruikt :r

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Of dat linux en andere 'exotische' of 'oude' ossen het niet ondersteunen...

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Ik ben op de hoogte van de beperkingen van USB. Ik heb echter toch gekozen voor USB ipv. ethernet omdat het gratis was en als arme student telt dat zeker mee. :)

Ik heb een losse server voor internettoegang; een P100 met 32Mb. die Win98 draait. Hierop komt de USB modem dus te hangen. De server doet verder niks dus CPU gebruik maakt verder niet uit.

En wat snelheid betreft, ik heb gekozen voor Basic ADSL. Dat is 512Kbit/s. -> max. 64 Kilobyte/s. en dat zal voor USB geen problemen opleveren...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 18:14 schreef KMK het volgende:
Om ook maar niet te vergeten dat alle USB rotzooi veel CPU verbruikt :r
blaat! dikke BS. ik heb echt veel aan mun usb hangen(muis,keyb,joyst,hub,webcam,scanner en printer) maar heb echt geen probs. Hoogste verbuik heeft misschien de joystick maar ja dat zal ook niet meer als 10% (max) zijn. USB roeleert big time in mijn ogen 10x nuttiger als dat agp gezeik bv.

Zelf heb ik trouwens niet gekozen voor de usb modem omdat ik dan mocht ik het willen niet over kan stappen op ADSL fast.

• Grijns
  • Laatst online: 21-08 12:37
USB roeleert big time in mijn ogen 10x nuttiger als dat agp gezeik bv.
tang op varken ? .. hehe wat heeft usb nu met agp te maken ? |:(

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 08:09
[quote]
Ik heb een losse server voor internettoegang; een P100 met 32Mb. die Win98 draait. Hierop komt de USB modem dus te hangen. De server doet verder niks dus CPU gebruik maakt verder niet uit.
[/quote]

Ehh.. Ik neem aan dat je wel een een USB pci kaartje oid er bij koopt. Want op de meeste een pentiums zit geen USB !

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-04 16:27

Vaughn