https://www.strava.com/athletes/10490675
Ik ga ook binnenkort over op Mxstream 
En ik zou geeeen USB modem nemen...gewoon omdat netwerkkaarten roeleren
.
En die USB snelheid vertrouw ik niet..
En ik zou geeeen USB modem nemen...gewoon omdat netwerkkaarten roeleren
En die USB snelheid vertrouw ik niet..
Om ook maar niet te vergeten dat alle USB rotzooi veel CPU verbruikt
Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station
Of dat linux en andere 'exotische' of 'oude' ossen het niet ondersteunen...
Ik ben op de hoogte van de beperkingen van USB. Ik heb echter toch gekozen voor USB ipv. ethernet omdat het gratis was en als arme student telt dat zeker mee. 
Ik heb een losse server voor internettoegang; een P100 met 32Mb. die Win98 draait. Hierop komt de USB modem dus te hangen. De server doet verder niks dus CPU gebruik maakt verder niet uit.
En wat snelheid betreft, ik heb gekozen voor Basic ADSL. Dat is 512Kbit/s. -> max. 64 Kilobyte/s. en dat zal voor USB geen problemen opleveren...
Ik heb een losse server voor internettoegang; een P100 met 32Mb. die Win98 draait. Hierop komt de USB modem dus te hangen. De server doet verder niks dus CPU gebruik maakt verder niet uit.
En wat snelheid betreft, ik heb gekozen voor Basic ADSL. Dat is 512Kbit/s. -> max. 64 Kilobyte/s. en dat zal voor USB geen problemen opleveren...
Verwijderd
blaat! dikke BS. ik heb echt veel aan mun usb hangen(muis,keyb,joyst,hub,webcam,scanner en printer) maar heb echt geen probs. Hoogste verbuik heeft misschien de joystick maar ja dat zal ook niet meer als 10% (max) zijn. USB roeleert big time in mijn ogen 10x nuttiger als dat agp gezeik bv.Op woensdag 06 december 2000 18:14 schreef KMK het volgende:
Om ook maar niet te vergeten dat alle USB rotzooi veel CPU verbruikt
Zelf heb ik trouwens niet gekozen voor de usb modem omdat ik dan mocht ik het willen niet over kan stappen op ADSL fast.
tang op varken ? .. hehe wat heeft usb nu met agp te maken ?USB roeleert big time in mijn ogen 10x nuttiger als dat agp gezeik bv.
[quote]
[/quote]
Ehh.. Ik neem aan dat je wel een een USB pci kaartje oid er bij koopt. Want op de meeste een pentiums zit geen USB !
[/quote]
Ehh.. Ik neem aan dat je wel een een USB pci kaartje oid er bij koopt. Want op de meeste een pentiums zit geen USB !
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Ik zou ook niet voor USB kiezen, want als je besluit je abonnement te wijzigen naar 1024Kbit downstream,en 256Kbit upstream dan trekt die USB het niet meer, en zal je moeten overgaan tot een Ethernet-ADSL modem.
There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
Verwijderd
nix dat weet ik ook wel. usb heeft gewoon bewezen dat het een nuttige techniek is dat kan niet van agp worden gezegdOp donderdag 07 december 2000 08:57 schreef Grijns het volgende:
[..]
tang op varken ? .. hehe wat heeft usb nu met agp te maken ?
Inderdaad Tonnenje, ouwe Pentiums hebben geen USB onboard, vandaar dat ik op de HCC ook een USB kaartje gekocht had... 
Het is op zich wel jammer dat die USB modem geen Fast ADSL ondersteunt, maar ik vind voor nu Fast ADSL toch te duur. Er zijn bij mij in huis maximaal 3 mensen die willen internetten en dan is 175,- per maand gewoon veel te duur.
Het is op zich wel jammer dat die USB modem geen Fast ADSL ondersteunt, maar ik vind voor nu Fast ADSL toch te duur. Er zijn bij mij in huis maximaal 3 mensen die willen internetten en dan is 175,- per maand gewoon veel te duur.
Pagina: 1