Ik heb onlangs Call of Duty aangeschaft, en heb de afgelopen dagen met veel plezier gespeeld. Nadat ik de Amerikaanse campaign uitgespeeld heb (moet wel even terug naar catalyst 3.7, omdat ie anders nogal vaak crashte), zit ik nu zo halverwege de engelse. Allemaal leuk en aardig, stoer spel enzo, maar vandaag probeer ik het weer op te starten, en krijg ik de volgende foutmelding:

Ik heb een amd 2100+, op een nforce2 mobo met 2x512mb RAM en een Radeon 9700 Pro. Ik heb mijn drivers overnieuw geinstalleerd, zowel catalyst 3.7 als 3.8, en volgens dxdiag.exe is er niks mis met mijn graphics (of iets anders). Geen flauw idee wat er hier aan de hand is - mijn Radeon 9700 Pro haalde een dag geleden perfecte framerate op een spel wat ie vandaag niet meer ondersteunt? Ieks?
Ik heb een amd 2100+, op een nforce2 mobo met 2x512mb RAM en een Radeon 9700 Pro. Ik heb mijn drivers overnieuw geinstalleerd, zowel catalyst 3.7 als 3.8, en volgens dxdiag.exe is er niks mis met mijn graphics (of iets anders). Geen flauw idee wat er hier aan de hand is - mijn Radeon 9700 Pro haalde een dag geleden perfecte framerate op een spel wat ie vandaag niet meer ondersteunt? Ieks?
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs